Titreye titreye açtığım ekranda Asaf'ın adını görmek beni bir hayli rahatlatmıştı. Rahat bir nefes aldığım da bu sefer de sabahın bu saatinde neden bana yazdığı sorusu düştü aklımın en ücra köşelerine.
Kimden: Asaf ARKADAŞIM
Mesaj: Sabah kahvaltısını sevdiğini söylemiştin. Dün gece sana söylemeyi unuttum. Aşağıda bekliyorum karşılıklı bir kahvaltı yapalım.Mesajı okuduğumda dudaklarım kıvrılmıştı. Koşarak aynanın karşısına geçtim. Güzel miydim? Makyaj vardı yüzümde bence bu sefer güzeldim. Kıyafetim çok resmiydi.
Bugün de böyle olsun ama değil mi?
Umursamayarak çantamı aldığım gibi çıktım odamdan.
Bir mesaj yazmayı düşünmüyordum.
Koşarak merdivenlerden indiğim gibi dış kapıya doğru yürüdüm. Ayağıma siyah yüksek topuklu ayakkabılarımı geçirerek evden dışarıya çıktım.
Kapıyı açar açmaz onu görmek beni afallatmıştı. Arabasına yaslanmış siyah gözlükleri de gözündeydi. Giydiği tişörtten kasları belli oluyordu.
"Günaydın." dedi kocaman gülümseyerek.
"Asaf, sabah sabah nereden aklına geldim?" diye sordum kollarımı iki yana açarak.
Kafasını yana eğip gözünden gözlüğünü çıkardı. "Dün gece sen kahvaltı yapmayı çok sevdiğini söylediğinde merak ettim. Bakalım kahvaltıyı nasıl yiyormuşsun, arkadaşım?"
Galiba arkadaş olmuştuk.
"Kahvaltıyı nasıl yediğimi gördükten sonra benden kaçmazsın değil mi?" dedim bir umutla.
"Koşarak kaçmayı düşünüyorum." dedi sesini kalınlaştırarak.
Kahkaha atmaya başladığım da donmuştu. Donması sadece iki saniye sürmüş ardından o da gülmüştü.
"Haydi, komşuları uyandıracağız."
"Bu saat de uyanmıştırlar." dedim kahkahalarımın arasından.
"Hayır, net bu saatte hala uyuyorlardır."
Kolumdaki saatten saatin kaç olduğuna baktım. 07.52
"Saat sabahın sekizi illaki uyanmıştırlar."
Tam ağzını açmış konuşacağı sırada arkamdan bir ses gelmişti. "Uyandık uyandık, haydi daha fazla insanın uyanıp da sizi görmesini istemiyorsanız kaçın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
Teen Fiction"Bu gidişlerimin bir gün dönüşü olmayacak. Biliyorsun değil mi?" Başımı sağa yatırıp böyle yapmaması için yalvaran gözlerle bakmaya başladım. "Askerim ben Ecmel. Bu yola benimle beraber gireceksen eğer beni bu şekilde kabul et. Çünkü vatanım uğruna...