"Kanka sence bunun ne kadarını kulağıma sokabilirim?"
Ona onaylamaz bakışlar atarken Ed cevap verdi
"3 santim bile sokamazsın."
"İddaya var mısın?"
"5 santim sok ne istersen alırım."
İşler iyice çığırından çıkmadan olaya el atmalıydım.
"Saçma sapan konuşmayın Niall koy o pipeti yerine başımıza iş açma."
Güzel bir cuma günü kantinde otururken Niall'ın yine canı sıkılmış, pipetle ikinci aşamaya geçmişti. Şimdi ise pipeti kulağına sokmaya çalışıyordu.
"Ayyy gördünüz mü Danielle ne giymişş gözlerime inanamıyorum."
"Okulda da bunu giymezsin bu arada"
Onların baktığı yere baktığımda kantinin girişinde alt sınıflardan Danielle' i gördüm. Cidden baya kısa bir etek giymişti hatta etek bile değildi o süs falandı herhalde.
"Aaa bak bak süper üçlü geliyor."
Liam, Louis ve Zayn kantinden içeri girerken tüm gözler onlara döndü ama bu onların pek umurlarında değildi her zamanki gibi. İlerleyip arka taraflara oturdular." Oha ayıya bak kızın içine düştü resmen."
Arka tarafa baktığımda yan sınıflardan yavşak bir çocuğun Danielle'ye laf atıp rahatsız ettiğini gördüm ve sinirlendim ." Yok valla döverim ben bu çocuğu." diyip ayaklanıyordum ki üç silahşörlerin çocuğun yanına gittiğini görüp durdum.
"Kanka sanırım onlar da fark ettiler kızın rahatsız olduğunu sen dur bakalım ne yapacaklar."
Üçü çocukla tartışırken çocuğun bağırarak birden Louis ' i ittiğini gördüm.
"Aha şimdi sıçtı."Tekmeler yumruklar havada uçuşurken kavgayı ayırmak için direkt oraya koştuk ve ben hemen Liam'ı tutup çektim. Önceliğim oydu sonuçta arkadaştık. Tam diğerlerine doğru hareket ediyordum ki çocuk az önce bitirmiş olduğu soda şişesini Louis'in kafasına geçirdi.
Ortalık birden sessizleşti herkes Louis'in kafasını kaldırmasını beklerken Louis kafasını yavaşça yerden kaldırdı ve beklenenin aksine sırıtıyordu. Psikopat bir sırıtış.
"Şimdi siktim belanı."
********
"Off ne zaman bitiyo bu ders ?" sıkıntıdan patlamak üzereydim. Tarih en sevmediğim dersti ve bitmiyordu .
"Sabret kanka 15 dk kaldı."
"Oha oğlum nasıl 15 ya dalga mı geçiyorsun benimle"
"Yok valla gayet ciddiyim neyse onu bunu bırak da Ed nasıl uzaklaştırma almadı bu ikisi ?" Niall bunu sorarken camdan dışarda oturan ikiliye bakıyordu.
"Ya bu salak çocuğun zaten Louis' e karşı garezi mi ne varmış işte kıza da öyle bakayım ki gelip benimle kavga etsinler diyomuş. Biliyormuş yani onların sinirleneceğini bilerek laf falan atmış."
" Eee sonuçta kavga ettiler o çocuk uzaklaştırma aldıysa bunlar niye almadı?"
" Harry sen bunların uzaklaştırılmasını falan mı istiyon kanka sorunun ne?"
"Üf ne alakası var ya sadece merak ettim."
"İyi tamam , çocuk şişe kırınca Louis' nin kafasında müdür çıldırdı nasıl böyle bişey yaparsın çocuk ölebilirdi falan diye şalteri atmış o yüzden ona tek uzaklaştırma vermiş."
"Hakkaten ha şişe kırmak ne oğlum nasıl kin biriktiyse artık içinde allahtan bişey olmadı çocuğa."
" Ne kadar kalın kafalıysa artık." dediğimde bana mal mal baktılar. Louis' e karşı neden bu kadar sert olduğumu merak ediyorlardı. Ben de bilmiyordum açıkçası sebebini sadece gıcık oluyordum sanırım. Konuyu değiştirmek için sordum
"Neyse okuldan sonra ne yapıyoruz?"
**********
"Hayatta olmaz Liam!"
Odamda volta atarken telefonda Liam ile konuşuyordum. Daha doğrusu kavga ediyordum.
"Harry yalvarıyorum sana ne olursun lütfen bunu benim için yap."
"Mümkünatı yok"
"Kaç yıllık arkadaşlığımızın hatrına lütfen. Bak babamlar kaldığımı duyarsa beni keser çiğ çiğ yer nolur iyi düşün yalvarırım."
"Off Liam ben boşuna mı proje almadım yani yapamam o kadının projesini bide bu yetmezmiş gibi Louis'le birlikte yapmamı istiyorsun."
"Senden ne istediğimin farkındayım Harry ama bak bu haftasonu beni gönderiyorlar işte teyzemin yanına. Hayır dedim istemiyorum dedim ama niye diye sorduklarında kimyadan kaldım proje yapmam gerek diyemedim . Duysalar çok kızarlar bana geçen yıl söz vermiştim bir daha olmayacak diye." Liam'ın sesi gittikçe incelmeye başladı, sanırım birazdan ağlayacaktı.
İçimdeki Melek Harry enayilik yapmaya bayılıyordu.
"Offf tamam Liam tamam ya kahretsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Drama // Larry
Fanfictionsizi sinir etmeyecek ama klişelerle dolu bir kurgu (smut içerir!)