"Kanka nasıl gidiyor proje?"
Telefonda Liam'la konuşurken gözlerimi ovuşturuyordum çünkü beni güzel bir pazar sabahı sırf projenin nasıl gittiğini sormak için uyandırmıştı.
"İyi"
"Kısa cevap verdin kesin iyi değil ama Louis öyle demiyordu." Kendi kendini sorgularken dediği şeyle resmen uyanmış oldum.
"Ne dedi ki Louis?" Tamam sesim biraz heyecanlı çıkmış olabilir ama onun bunu anlamamasını umuyordum.
" 'Çok iyi gidiyo kanka merak etme beraber bez bile değiştirdik yani o kadar' dedi ama ben anlamadım bişey 'Nasıl yani?' diye sorunca da 'Sanane' diyip yüzüme kapattı."
Dediği şeyle gülmeye başladım. Tam bi şapşaldı bu çocuk. Dünden beri beni güldürüyordu ve bu hayra alamet değildi.
"Harry orda mısın?"
"Evet evet burdayım sadece beni uykumdan uyandırdığın için kendime gelmeye çalışıyorum."
"Anladım kanka hadi görüşürüz."
Öküze bak sen özür dilemeyi geç yüzüme kapatıyor bide.
Annemin beni kahvaltıya çağırmasıyla yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Üstümü değiştirip aşağı kata indim. Hep birlikte kahvaltıya oturduk.
Kahvaltıdan sonra odama gidip öğleden sonra Louis'in evine gitmek için giyeceğim kıyafetleri ayarladım. Beyaz tshirt altına yırtık siyah kot çıkarıp sandalyemin üstüne koydum. Normalde bir yere gitmeden önce kıyafetleri hazırlamazdım, bir anlık kararla giyerdim ama bu gerçeğin üzerinde fazla durmadan instagrama girdim.
Ve elim Louis'in hesabını arattı. Ben değil, elim.
Takipleşmiyorduk ama hesabı herkese açıktı.
louist91
732 kişi beğendi
@louist91: baya happy bir new year
@zayn: haberim yokmuş gibi çek kanka
@liampayne: @zayn çok eskimedi mi bu şekerim ?@cherlottecny: @cherylpoem kanka işte bak bu çocuk geçen sana söylediğim
@zayn: kankama yavşama lan145 diğer yorumu görüntüle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Drama // Larry
Fanfictionsizi sinir etmeyecek ama klişelerle dolu bir kurgu (smut içerir!)