⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Şarkıyı bölüm sonunda dinleyebilirsiniz"Harry sakin olsana düşeceksin şimdi."
Koşa koşa mutfağa giderken arkamdan annemin sızlanmasını duymazdan geldim. Sevgilim ailemle tanışmaya geliyordu nasıl sakin olabilirim ki?
Mutfağa girdiğimde buzdolabını açtım ve beş dakikada bir yaptığım gibi yine yaptığım limonlu cheesecake'e baktım ve hala güzel olduğunu görünce mutlu adımlarla salona doğru ilerledim. Heyecandan ne yapacağımı bilmiyordum.
Annem ve Gemma Louis ile tanışmayı çok istedikleri için sonunda Louis'e bunu söylemiştim ve o da hemen kabul etmişti. Annem Louis ve annesinin tek yaşadıklarını duyunca annesinin de gelmesini istemişti ve ben de Jay'i arayıp davet etmiştim. Şimdiyse de gelmelerini bekliyorduk ve ben yerimde duramıyordum.
Gemma bana sırıtarak bakıyordu ama ağzını açamıyordu çünkü annem benimle dalga geçmemesi için onu önceden uyarmıştı. Şimdi kendini nasıl da zor tutuyordur yılan.
Kapının çalmasıyla koşarak kapıyı açtım ve sanırım bu Gemma'nın dayanabileceği son noktaydı çünkü kahkahalara boğulmuştu. Ne vardı yani yanlışlıkla yan odanın kapısını açtıysam?
Annemin de güldüğünü fark etmemle onlara kötü bir bakış attım ve kıpkırmızı bir suratla dış kapıyı açtım. Karşımda duran mükemmellikle tüm utancım gitti ve yerine hayranlık geldi. Louis'in bugün kendine özendiği belli oluyordu çünkü onu daha önce gömlekli görmediğime yemin edebilirdim. Annemin boğazını temizlemesiyle bir dakikadır kapının önünde durmuş sevgilimi süzdüğümü fark ettim ve mahçupça sırıtarak yan tarafa çekilip geçmeleri için yol verdim.
Koca bir selamlaşma faslından sonra direkt yemek masasına oturduk. Annem yemekleri getirmek için mutfağa giderken yanımda oturan Louis'e döndüm ve gülümsedim. O da bana gülümseyince karşımızdaki Gemma ve Jay'in gülerek bizi süzdüğünü fark ettim. Onlara baktığımızda Gemma Jay'e doğru eğilip kulağına bir şey söyledi ve Jay kahkaha atıp Gemma'nın ne kadar komik olduğuyla ilgili bir şeyler söyledi. Annemin getirdiği yemekler eşliğinde masada klasik bir tanışma sohbeti başladı.
**********
Yarım saattir oturduğumuz yemek masasında önce benim utanç nidalarım umursanmadan küçüklüğüm konuşulmuş- klasik- sonra da nasıl tanıştığımızdan konuşmuştuk. Anlatacak şeylerimiz bittiğinde annem, ablam ve Jay başka konulardan konuşmaya başlamışlardı. Sanki kırk yıldır tanışıyorlarmış gibi.
"Bugün Harry tam bir saat uğraşıp sizin için tatlı yaptı. Durun onu getireyim de yiyelim."
Annem heyecanla yerinden kalktığında Jay bana ne kadar tatlı olduğumu söyledi ve ben de biraz utandım. Louis ise alttan tuttuğu elimi sıkıp gülümsedi ve yanağımı öptü. Jay'in sırıtışı büyürken benim yüzümün kırmızılığı da artıyordu. Aile ortamında pat diye öpülür mü?
Annem yaptığım tatlıyı getirip servis ettiğinde herkes tatlıma övgüler yağdırıyordu. Hatta Louis o kadar beğenmişti ki benim tatlımın yarısını da yemişti.
Konu yine başka yerlere saptığında canım sıkıldı ve az önce beni utandıran sevgilimden intikam almak için aklıma gelen fikirle gülümsedim. Louis gülümsememi gördüğümde masum bir gülümseme olduğunu sanmış olacak ki karşılık verdi. Birazdan olacaklardan haberi yoktu tabi zavallımın.
Elimi elinden çektiğimde bana kaşlarını çatacaktı ki bacağında gezinen elim onu durdurdu. Niyetimi anladığında sertçe yutkundu ve ben de karşımdakiler durumu anlamasın diye önüme dönüp sohbeti dinliyormuş gibi yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Drama // Larry
Fanfictionsizi sinir etmeyecek ama klişelerle dolu bir kurgu (smut içerir!)