"Louis aç artık kapıyı da konuşalım."Uykumu açmak için lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve Liam'ın odasına doğru yürümeye başladım. Louis, Liam ve Zayn'i gördükten sonra sinirlenmiş ve onları görmek istemediği için gecenin üçünde Liam'ın odasına girip kendini kilitlemişti.
"Niye bana söylemediniz gerizekalılar?"
Liam derin bir nefes alıp kapıya yaklaştı ve sakince konuştu.
"Böyle yapacağını bildiğimiz için çekindik senden."
Louis başta cevap vermese de sonra daha sakin bir sesle sordu.
"Ne zamandan beridir?"
Liam ve Zayn birbirlerine baktılar ve sonra Zayn zar zor duyulan bir sesle kapının ardındaki Louis'e cevap verdi.
"Beş aydır."
Kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalkarken Louis'in halini düşünemiyordum. Eminim ki daha yeni olan bir şey olsaydı Louis böyle bir tepki vermezdi. Biliyorum çünkü ben de Niall ve Ed'i gördüğümde şaşırmış ve garip hissetmiştim ama onlarınki çok yeni olduğu için fazla sinirlenmemiştim. Beş ay fazlaydı. Çok fazla.
"Louis cevap verir misin?"
"Beni rahat bırakın."
Kırılmış sesini duyduğumda içimden bir şeylerin koptuğunu hissettim ve kapının önündeki dört arkadaşımı itip aralarından sıyrılarak kapının önüne geldim.
"Louis kapıyı açar mısın sevgilim?"
Niall güldü. "Liam ve Zayn sabahtandır yırtınıyor ama açmadı kapıyı 'Açar mısın' diyince açacak mı sandın yani?"
Tam ona küfredecektim ki duyduğum kilit sesiyle susup sadece ona hareket çektim ve kapının açılmasını bekledim. Kapıyı azıcık açıp kolumdan tuttuğu gibi beni içeri çekti ve kapının ardındaki şaşkın dört kişiye baktı.
"Ne bakıyorsunuz sevgilimi yanıma almayacağımı mı sandınız?"
Liam bana dönüp konuştu.
"Harry bari sen konuş Louis'le. Yaptığı saçma değil mi?"
Arkadaşlarına belli etmese de kalbi gerçekten kırılmış olan sevgilimi dudağından öpüp Liam'a cevap verdim.
"Hayır verdiği tepki gayet haklı. Hem yeni moda oldu galiba sevgili olup en yakın arkadaşına söylememek." Niall ve Ed'e imayla bakıp devam ettim. "Ben de kaç haftadır en yakın arkadaşlarımın bana haber vermesini bekliyorum ama gelin görün ki onlar birbirini sömürmekten zaman bulamamışlar galiba."
Niall ağzı beş karış açılmış bir şekilde bana bakarken Ed kekeleyerek konuştu.
"Sen- siz- bizi- biliyordunuz- nasıl?"
Sonunda bildiğimi itiraf etmenin rahatlığıyla Louis'in elini tuttum ve kapıyı kapatıp kilitledim. Dördü aşağıya inmeden önce duyduğumuz son şey Zayn'in yakınmasıydı.
"Siktiğimin grubunda bir tane düz yok."
Louis beni Liam'ın tek kişilik yatağına çekti ve ikimiz oraya sarılarak kıvrıldığımızda dudaklarıma küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi. Başımı göğsüne yasladım ve kokusuyla mayışıp uykuya dalmadan hemen önce fısıltısını duydum.
"İyi ki varsın."
*************
Sabah hepsinden önce uyanıp kendimize kahvaltı hazırladık ve yine herkes uyanmadan evden çıktık. Onlara tripliydik çünkü. Güneşli ve aynı zamanda hafif rüzgarlı bir gündü. Yolda el ele dolaşırken Louis bana nereye gideceğimizi söylememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Drama // Larry
Fanfictionsizi sinir etmeyecek ama klişelerle dolu bir kurgu (smut içerir!)