Hatırlıyormusunuz size bir eldivenden bahsetmiştim. Bildiğim kadarıyla bu eldivenden dümyada sadece beş tane var. İki tanesi bizde -bir tanesi klonlama için üzerinde deneyler yapıldığı laboratuvarda- geri kalan üç tanesinin birisi dünyanın öbür ucundaki Ateş Krallığında.Evet bir ateş krallığı daha var. Daha sonra değineceğim.
Ve iki tanesi hala aranıyor. Yaklaşık 20 yıldır.
Ölümsüz olduğumuz için sorun yok ama.
Ama sorun olan, ikinci eldivenin Buz Krallığında olduğu tahmin ediliyor.
Neyse, mağaraya dönersek benim düşüncem mağaranın içinde eldiven var. Ya da kendi kendine gerçekten güçlü bir kalkan oluşturuyor. Eğer kalkan oluştuyorsa burası Buz Krallığının yeri olabilir ki bu korkutucu sizi dondurabilirler yada bir tek hamleyle bir buz kalıbının içinde bulabilirsiniz kendinizi. Bu daha kötü çünkü yaşıyorsun ama hiç bir şey yapamıyorsun yani hem yaşıyorsun hem yaşamıyorsun. Belki gelişmiş bir ateş insanıysa vücut ısısını arttırıp buzu eritebilir ama acemi bir ateş insanının bunu yapabileceğini sanmıyorum. Acemi olan ya ölür, ya da buzu eritmeye çalışırken gücü yetmez ama kendi vücudunun ısısını koruyacak kadar ateş üretir ve orda sonsuza kadar kalır. Sonsuzluğu sormayın bende bilmiyorum bilmek istiyorum ama bilmiyorum. Sonsuzluğun bi miktarı matematiğe karşılık gelen değeri yok galiba.
Eddy bana seslendi oda şaşkında, sesinden belliydi.
"Hey Kat, -o bana bazen böyle sesleniyor- vazgeçtim. Bu sefer bütün gücünü kullan!"
"Eddy eğer orası Buz Krallığınsa iki güç çakışıp, şeyy.."
"Bir şey olmaz sen gücünü kullan sadece. Ama en yüksekte"
Bunu yapmak istemiyordum ama sanırım tek çare buydu. Ölüm riski vardı. Eğer oradanda güç gelirse ateş ve buz çarpışır, bu çok büyük yıkımlar ortaya çıkarır. Benim için sorun olmaz ateşi sonuçta bn güç veriyorum ama Eddy için.. Eddy ölebilir ben kendimi ateşle korurum ama o bu iki çakışmaya dayanamaz.
"Eddy geride dur."
Yine bütün gücü ellerimde toplamaya başladım, bu sefer bütün gücümden fazlası olmalıydı. Odaklanmaya çalıştım. Ateşin kan akışımı hızlandırdığını hissedebiliyordum, kanımın içinde dolaşıyordu ve ellerime doğru yol alıyordu. Eddy bana seslendi sesini zor duyuyordum kendi içimdeki ses öyle fazlaydı ki..
"Kat! Yüzün beyazladı, iyimisin? Kat!"
Eddy ' ye cevap veremiyordum. Kontrolümü kaybetmek üzereydim. Sanki bütün benliğim iç sesimi duyabiliyorduk. Ateşin sesini..
Yine elimi mağaraya doğru yönelttim.
"Bu kötü bir fikir Katy hayır!"
Artık çok geçti.
Boom!
Büyük patlama sesi ile saçlarımla beraber herşey savruldu. Etraftaki ağaçlar geriye doğru eğildi ve bir ısı patlaması yaşandı bu benim için harika bir histi.
Eddy'nin bağırmalarını duyabiliyordum bana sesleniyordu.
Ve bir patlama daha. Biliyordum.
Buz Krallığı.
Canım acımaya başladı. Sanki birileri içimdeki bütün gücü alıyordu. Bu buzdu. Buzun bizim üstümüzdeki etkisi. Eddy'nin sesini duymuyordum, korkuyordum. mağara tarafından bir ses duydum,
"Bak, bak kimler varmış burda.."***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Sevgilim
RandomBir ateş kız ve normal insanın maceraları içinde kaybolacaksınız