"Hadi, gel. Benim dünyama gidelim"
'Benim dünyam' çok saçma geliyor. Nedenini sormayın bende bilmiyorum.
Başımı onaylamış gibi salladım. Yürümeye başladık. Uzun bir yolculuk olacaktı. Sanki Eddy aklımı okumuş gibiydi.
"Bu uzun bir yolculuk olacak, yaklaşık bir hafta falan heralde.."
"O kadar uzunmu?"
"Evet"
Iğğğhh. Bu olanlar yetmedi bir de bu yolculuk çıktı karşımıza.
Yola yarın çıkacaktık. Uzun bir yola.Ertesi gün olmuştu ve ben bütün gecemi uyumak yerine hayatımda olan saçma sapan olayları düşünerek geçirmiştim.
"Hey, kalktın mı?"
Eddy bana bunu sormuştu. Sanırım hayatımda olan olayların beni nasıl etkilediğini anlamamıştı. Çünkü bilirdi, ben bir şeye kırıldıysam, üzüldüysem yada kızarsam, gece gözüme bir gram uyku girmezdi.
Ama bozmadım.
"Evet. Sende kalktın o zaman yola çıkalım"
Aceleci davranıyordum ama belki onların-Eddylerin-insanların-sizin- dünyasında bir çare ne biliyim bir mucize olur. Kim bilir?
"Şimdi değil bekle kahvaltı falan edelim"
"Tamam"Kahvaltımızı etmiştik-meyvelerle-sonra yola çıktık.
Yüzüm asıktı ve hala üzgündüm.
"Hadi ama. Üzülme bu kadar"
Söylemesi kolaydı. Cevap vermedim ve yürümeye devam ettim.Yaklaşık üç saattir yoldaydık ve çok yorulmuştum.
"Ahh çok yoruldum. Biraz otursak?"
"Tamam"
Büyük bir kaya gördük. Onun üstüne oturduk.
Şuanda keşke güçlerim olsaydı diyordum. Biraz atış yapardım."Kat, burda bekle"
Çalılıklardan sesler geliyordu. Niye benim güçlerimin olduğu zamana denk gelmediki??!
gözlerimi kıstım ve Eddy' i izledim.
Eddy yerden bir sopa aldı ve çalılığı dürtmeye başladı.
"Eddy.."
"Bekle!"
Ben korkulu gözlerle Eddy' e bakıyordum.
Dudağım ısırırken kalbim yüz elli iki - yüz coşuyordu.
"Eddy bence kurcalama artık başımız sıkıştığında öldürücü derecede olan bir ateşte yok"
Eddy bana bakmadan kılıcını çıkardı. Kılıcın cepten çıkarken çıkardığı sesi çok seviyordum.
Eddy elinde kılıcı ile tetikte duruyordu.
Bende elime yerden bir odun parçası aldım-ıslak-.
Belki benimde bir yardımım dokunur diye bende elimde ıslak odun ile tetikte beklemeye başladım.
Eddy tekrar çalılığı dürttü. Ve..Roaaarrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Sevgilim
RandomBir ateş kız ve normal insanın maceraları içinde kaybolacaksınız