Selam ben Emre.Emre Danış.Sessiz,sakin,uysal bi çocuğum.Karataş Şirketinin en önemli iş adamı Ege Danış'ın oğlu.Yıllardır yetim yaşıyan güzeller güzeli Eylem Danış'ın oğlu.Çok sakin aileyizdir.Birbirimizi ne kadar sevsek de aslında kopuğuz birbirimizden.Babam işini daha çok sever.Annemde aynı şirkette ama onun şirketi pek bi önemli yeri yok.Neyse şuan okuldayım.Bahçede bankta oturuyorum. En iyi arkadaşım (gerçi tek arkadaşım) Burak.Ne kadar yakın olduğumuzuda bilmiyorum ya.Şuan bile yanımda yok.Ee tabi sevgilisinin yanında.İrem Kaya.Burakın sevgilisi.İrem her ne kadar kendini beğenmiş sinir bozucu bir kız olsada güzel bi kız gerçekten.Babası ve annesi ayrı ama babsını bi kere olsun görmemiş.Hah işte geliyolar.Yanlarında Beren.Beren Özyıldız.
Bizim komşu.Babası Oktay Özyıldız babamla aynı şirkette.Annesi o küçükken ölmüş.Bir ablası var Duru.Yavaş yavaş yanıma geldiler.Beren yanıma gelince bi garip oluyorum içim titriyor.Ama pek konuşmayız.Komşu olmamıza rağmen.İreme sinir bozucu demiştim ama bana tek selam veren o oldu.Yanlarında birde Miray Korkmaz var.Oda pek konuşmaz.Kendimi bazen ona benzetiyorum.Berenin şuan sevgilisi yok ama Berke diye bi çocuk var. Her okulda olan kendini fazla beğenmiş popüler çocuklardan.Berene kaç kere asılsada Allahtan Beren yüz vermiyo.Gerçi bananeki.Heralde böyle bi kızın harcanmasını istemiyorumdur.Aralarında konuşurken duydum meğer bugün İremin doğum günüymüş.İremin evlerinde yapacaklarmış.Gidip doğum gününü kutladım.O da "Akşama kutlasana" dedi.Sanırım bu bi teklifti.Ama biçok kişi bana istemeyerek baktı.Bende işim var diyip geçiştirdim.Kolumu çekip lütfen dedi.Burak "Zorlama işi varmış işte" diyince sinirlendim.Onlara inat " İşim bırakıp gelebilirim aslında " dedim. İrem holey diye bağrırken Berenin yüzünde küçük bi tebessüm oluştu.O tebessümü görmek beni cidden çok mutlu etti.Acaba Berenle arkadaş olabilirmiydik.Neyse eve gelmiştim.Yine annem ve babam evde yoktu.Masadaki yemekleri yedim.Bahçeye çıktım.Yan evde Beren vardı.Bir süre bakıştık.Sonra yanıma geldi.Çok şaşırmıştım."Akşama kaytarmak yok deme" dedi."Merak etme aslında bi planım yok gene tv karşıısnda oturmak dışında " dedim.Samimi bi gülücük attı.İlk defa bi kızla bu kadar samimiydim.Birde bu kız Beren olunca.Berene karşı ne beslediğimi bilmiyorum belkide hayranlıkdır.Çünkü gerçekten çok yetenekli ve çok güzel.Her yıl şarkı yarışmalarına katılır.Sesi mükemmeldir.Sonra ablası çağırdı ve "Akşama görüşürüz, hatta beraber gideriz"dedi.Başımı salladım.Berenle beraber doğum gününe gidecktim.Çok güzel bi sevinç vardı içimde.Akşam oldu.Babam ve annem eve daha gelmemişti.Takım elbiselerimi giydim.Dışarı çıktım.Bereni arasammı diye düşündüm.10 dk geçti ve aramaya karar verdim.Tam o sırada çıktı.Prensesler gibi parlıyordu.Mavi uzun bi elbise giymişti.Güzelliği 2 katına çıkmıştı.Nutkum tutuldu.Belli etmemek için kendimi topladım."Çok güzel olmuşsun" dedim."Teşekkürler.Bende seni ilk defa böyle görüyorum.İyi olmuş yani.Yakışmış."dedi.Haklı.Bende kendimi ilk defa böyle görüyorum.Bitek şirketin özel gecelerinde giyerdim takım elbise.Neyle gideceğimizi sordum.Berkeyi arayacağını söyledi.O an başımı eğdim.Neden Berke? Bir sürü kişi varken.Acaba kalavyesi o muydu? Benim olmadığım kesindir heralde.Beraber gidelim derken sadece gtmekten bahsetmiştir heralde.Ben kendimi umutlandırmayayım yinede.Sonra güzel haber geldi.Berke ordaymış zaten.Vede parti başlamak üzereymiş.Acele etmemiz gerekiyordu."Araba kullanmayı biliyormusun?"dedi.Bu soru beni korkuttu.Fazla bilmiyordum."Eh biraz " dedim."O zaman atla arabaya" dedi.Ablasının arabası ordaydı.Sanırım ablası yoktu.Elimden çekip arabaya oturttu."Hadi korkma sürersin.Geç kaldık" dedi."Olmaz.İremin doğum gününü ikimizin ölüm günü yapmak istemiyorum"dedim."Ya bişey olmaz yakın zaten"dedi.Birden bana bi cesaret geldi.Sürmeye başladım.İlk yavaş yavaş. Sonra hızlandım.İyi gidiyodum.Gülüyodu."Bak oluyormuş işte"dedi.Ben de ona bakarken GÜMM!! Karşıdan hızla gelen bir arabaya çarpmıştım...