BÖLÜM 2

477 61 9
                                    

Gözlerimi açtım.En son kaza yaptığımızı hatırlıyordum.Şu an hastanedeyim.Yanımda Beren.Anlamsızca etrafa baktım.Kolum hafif ağrıyodu ama hastanelik değildi.Beren hala uyuyodu."Hemşire"diye bağırdım.Acaba annemin babamın haberi var mıydı?Kapı açuldı.Bir hemşire geldi:

-Bir sorun mu var?

+Hayır benim bişeyim yok ama Beren iyi mi?

-Şeyy iyi sayılır.Öyle çok büyük bir sorun yok.

+Annem ve babamın haberi var mı?

-Evet.İkinizin de ailesi burda

Hemşire ailelerimizi çağırmaya gitti.Beren hakkında sorduğum soruyu eveleyip geveleyip cevaplamıştı.Acaba büyük bi sorunmu vardı? İnşallah yoktur.Derken ailelerimiz geldiler.Annem ağlıyordu.Babam bana çok suçlar bi şekilde bakıyordu."İyiyim merak etmeyin"dedim.Annem sarıldı.Babam"Evde konuşcaz detayları"dedi.Çok büyük bi suç işlemişim gibi.Gerçi küçük bir şey de değildi.Berenin ablası Duru bana bağırmaya başladı "Ya sen hem benden habersiz arabanı al hem de kardeşimi bu hale getir.Senin amacın ne ya!"Beren durdurdu"Onun bi suçu yok ben zorladım.O süremem dediği halde sürmeye zorladım.Özür dileri."Duruyla babası yanına gitti.Oktay Bey "Önemli değil kızım. Sonuçta sen iyisin ya gerisi önemsiz." dedi.Beren iyiydi sanırım.Pek bişeyi yok gibi gözüküyordu.Aniden kapı açıldı.İremler gelmişti.İrem"Ya noldu sizee? " Ben de "İyiyiz, birşey yok.Doğum günün kutlu olsun. "dedim.Beren de kutladı.Hemşire geldi ve çıkmaları gerektiğini söyledi.Bugünlük burada kalacakmışız.Refakatçı olarak benim annem kalacaktı.Herkes çıktıktan sonra babam çarptığımız adamın durumunu merak etmiş ve onların yanına gitmiş.Bir kadın "Sizin yüzünüzden oğlum ölecek be.Küçücük çocuğa araba kullandırılır mı? " diye feryat etmiş.Babam "Merak etmeyin ben oğlunuzun ölmemesi için herşeyi yapacağım.Hastane masraflarını da ben karşılacağım."demiş.Yarın mahkeme varmış.Kimin haklı olduğunu ve kime para cezası uygulanacağını belirlicekmiş.Para bakımından bi sorum olmaz diye düşünüyorum.Yani hapse atacakları yok ya.İyice saçmalamıştım.Sonra Beren"Özür dilerim.Benim yüzünden ikimizinde başı belada.En çok senin." dedi. "Saçmalama tüm suç senin değil."dedim.Aslında onundu.Tabiki benim de suçum vardı ama neyse."Sen iyisin deme?"dedim.Başını salladı.Ama gözünde korku gördüm."İyiysen gerisi önemli değil."dedim.Güldü."Keşke senle önceden tanışmış olsaydım.Sen gerçekten çok iyisin.Teşekkür ederim."dedi.Güldüm.Annem içeri girdi."Aç mısınız? Birşey istiyor musunuz?"diye sordu.Annem bana bişey olmasına dayanamaz.Benim için üzülür hep beni düşünürdü.Onu üzülürken görünce içim acırdı."Annecim lütfen biz iyiyiz üzme kendini."dedim."Neyse artık yatma vakti"dedi.Uyumaya çalıştık. Beren ve annem uyumuşlardı.İkisi de çok yorgundu tabi.Benim gözüme uyku girmemişti.1-2 saat sonra ben de uyumuştum.

Uyandığımda yanımda Beren ve annem yoktu. Yavaşca kalktım.Koridorda bir gürültü duydum.Çıkıp baktım.Karşı tarafın annesi bağırıp çağırıyordu.Duyduğuma göre oğlunun kafası ağır hasar görmüş.Çok pahalı bir ameliyat olması gerekiyormuş.O an başımdan aşağı kaynar sular döküldü.Bu adamı ben mi bu hale getirmişim? Ya benim yüzünden ölürse.Düşünmek bile istemiyordum.Babam ameliyatın parasını ödeyeceğine yemin ediyordu.Kadın ağlamaktan harap olmuştu.Ah aptal kafam neden sürmüştüm o arabayı.Allahtan bize bir şey olmamıştı.Yanlarına gidip özür diledim.Kadın hala ağlıyordu.Beren erkenden taburcu olmuş.Benim de eve gitmeme izin verilmiş.Arabayla giderken gözlerimi babamdan kaçırdım.Babam bağırmaya başladı"Senin araba sürmek ne haddine! Böyle bir şey olacağını aklın ermedi mi?Al işte adamın haline bak!Para sorun değilde ya ölürse vicdanın rahat edecek mi? Hem de Bereni de almışsın yanına!O kızın beyninde tümör var tümör! " Tümör mü? Çok şaşırmıştım.Berenin böyle bir hastalığının olduğunu bilmiyordum.O hemşire onun için öyle konuşmuştu."Berenin bişeyi yokmuş deme."diye sorabildim sadece. "Allah a şükür onun bişeyi yok.Dua et de adam da ölmesin." dedi. Beren nın birşeyi olmayınca birazda olsa mutlu oldum.Özür diledim sadece.Aptalca bi hataydı.Yolunu çevirdi. "Nereye" diye sordum.Mahkemeye gidiyoduk. Mahkeme erkene alınmış.Korkuyordum doğrusu.Geldiğimizde kadın bana öfkeli bakıyordu.Büyük bi ihtimalle onlar kazanacaktı.Ki doğrusu da buydu.Berenler yoktu.Onların gelmesini beklemiştim ama.Neyse mahkeme başladı.Hakim birşeyler konuştu.Dinlemedim.Çünkü o sıra dalmıştım.Herkes konuşmalarını yaptı. Hakim kararı verecekti.Ve açıkladı :"Emre Danış'a 1 yıl hapis cezası uygulanacaktır."...

KUPA KIZI VE SİNEK VALESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin