BÖLÜM 6

246 47 10
                                    

Şimdi okula gidiyoruz.İlk defa elini tuttuğum bir kızla.Yıllardır aşık olduğum kızla. İlk kez bir kızla.İlk kez öpüştüğüm kızla.Dünü beni öptüğünde çok garip hissettim. İlk defa bir kız beni öpmüştü.Ona kendi ellerimle yemek yapmıştım.Yemek konusunda da iyiyim.Beren de çok beğendi.Sonra dans ettik.Hayatımın en mükemmel gecesiydi.Hiç daha önce bir kıza böyle bir şey yapmamıştım.Okula vardığımızda herkesin ağzı açık kaldı.Kimse böyle bir şey beklemiyordu haklı olarak.Birkaç dakika sessizliğin ardından herkes alkışlamaya başladı.Gözüm direk Berkeyi aradı.Bir köşeden bize bakıyordu.Kıskandığı her tarafından belliydi.Bu beni daha da mutlu etti.İrem geldi.Sarıldı bize."İkiniz adına çok mutlu oldum.Allah sizi ayırmadın.İnşallah aranıza kimse girmez. "dedi.Beren tekrardan sarıldı.Burakın gelmesini bekledim ama hiç görmemiştim bile.İyicw birbirimizden kopmuştuk.Hoş bende ona bayılmıyordum.Sonra Berke de gözden kaybolmuştu.Okuldan çıktıktan sonra kafeye gitmek için sözleştik.İrem eve gitmesi gerektiğini söyledi.Biz kafeyede onu beklicektik.Her şey  çok çabuk gelişmişti.Daha geçen gün bankta onları izleyen ben şimdi onlarla kafeye gidiyorduk.

İREM

İrem yürüyerek eve gidiyordu.Sonra birinin ona seslendiğini hissetti.Dönüp arkasına baktı ama kimse orada değildi.Yoluna devam etti.Tekrardan arkasına baktı ama yine kimse yoktu.Adımlarını hızlandırdı.Eve hızlı bir şekilde girdi.Annesi Filiz Hanım telaşlandı"Noldu,bir şey mi var? ". "Yok,yok.Ben Berenlerle kafeye gidicem de cüzdanımı evde unutmuşum.Onu almaya geldim."dedi.Alıp çıktığında etrafa baktı.Tam sokağı dönüyorduki.Karşısına bir çocuk çıktı.İlk başta korktu. Yakışıklı bir çocuktu.Çocuk bir yer sordu.İrem ona yardım etti.Sonra çocuk teşekkür edip telefon numarasını istedi. İrem ilk başta biraz gerildi.Ama çocukla biraz daha konuşunca çocuğun bir zararının olmayacağını ve çocuğun sempatik biri olduğunu düşündü.Numarasını verdi.Çocuğun arabası vardı.Çocuk "Gideceğin yere bırakayım istersen"dedi. İrem etrafa baktı.Kimse olmayınca "Hiç fena olmaz valla."dedi.Bindi.Kafeye geldiler. İren inerken teşekkür etti.Çocuk arayacağını söyledi.

KAFEDE

İrem sonunda gelmişti.Nerde kaldığını sorduk.Bir çocuğa yardım ettiğini söyledi.İrem "Hala inanamıyorum ya.Siz baya baya çıkıyorsunuz.Yani yanlış anlamayın ama 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi."dedi. "Niye? Berende yıllardır benden hoşlanıyormuş meğer.Günlüğünde öyle yazıyordu :)" dedi.Beren "Hah o konuyu hatırlattığın iyi oldu.Sonra konuşucaz o konuyu."dedi.Yanağından öptüm.İrem "Oo siz çoktan hava girmişiniz.Daha dün sap sap gezen sizdiniz şimdi ben. "dedi.Beren de "Ha bu arada Burak seni neden terketmiş? Sen hiç konuştun mu hayatım? " dedi. "Hayır.Ne zamandır konuşmuyoruz."dedim."Ona zaten bir şeyler oldu." dedi İrem.Beren bana dönerek :

-O kuzenin meselesi noldu bu arada

+Ya babam üstünde çalışıyo ama bilmiyoruz tam olarak.

-Okula neden gelmişti o acaba?

+Bu işte bir oyun var ama dur bakalım.

-E güvenliğe sormadınız mı nasıl girebilmiş?

+Sorduk yüzü kapalı bir adamın yanında gelmiş.Adam da Kadir Bey için geldiğini söylemiş ve Kadir Beyde onaylamış.

-Kadir Bey mi?

İrem:

-Heyy noluyo banada söyleyin.

+Ya benim kuzenim küs olduğumuz kuzenim geldi falan da işte onu diye arkasından pis kokılar geliyo ama işte babam araştırıyo

-Hmm gizemlii

Beren:Kalksak mı ya geç olmadan

-İyi kalkalım

O sırada İremin telefonu çaldı.İremin eli ayağına dolaştı."Ben çıkıyorum. " deyip çıktı.Bir şeyler karıştırdığı belliydi.Ama daha fazla kurcalamadım.O sırada Beren çantasında bir para kesesi çıkardı.Bana uzattı:

KUPA KIZI VE SİNEK VALESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin