BÖLÜM 3

386 61 7
                                    

Dona kalmıştım.1 yıllık hapis.Bu yaşındaki çocuğa. Tabiki de haksızdım.Ama hapis çok ağırdı.Ben ne yapardım.Tam ben ilk defa Berenle yakınlaşmışken.Artık onu görmeden ne yapardım.Annemi her gün ağlarken görmek,her gün benim için dualar etmesini,kendini yataklara atmasını düşünemiyorum bile.Peki ya babam.Ben onlarsız yapamam.Babam bir daha yüzüme bakmazdı.Birden babam atıldı"Gereken para neyse veririz."Hakim bey aşağılar gibi baktı "O kadar zengin misin?" dedi."Merak etmeyin var.Hatta karşı tarafın hastane masraflarını da ben ödeyeceğim."dedi babam.Hakim Bey "İyi o zaman.Her şey sessiz sakin çözülür.Para yarına kadar yatırabilirsin."dedi.Ben yarına kadar nezarethanede kalacakmışım.Neyse en azından bir gün.Ama babamın iki masrafı da ödemesi çok zordu.İkisinin toplamı yaklaşık 200 bin TL'di.Anlaşılan borç alacaktı.Babamı bu zor durumda bırakmak istemezdim ama üzgünüm hapiste hayatta kalamazdım.Ömrüm boyunca onun borcunu ödeyemezdim.Beni küçük bir nezarethaneye kitlediler.Annem beni öpe öpe uğurladı.Kendisini üzmemesini söyledim.Gittiler.Bir yarım saat boyunca ağladım.Ne Beren ne Buraklar kimse gelmemişti.Ve de babam kimden borç isteyecekti.Belki de Oktay Bey verirdi.Az çok onlarında suçu vardı.Bunu söylemeyi Berene suç atmayı istemiyordum.Ama ziyarete gelmemesi beni çok sinirlendirmişti.

EMRELERİN EVİNDE

Ege'nin sinirleri bozuktu. Bütün bu olanlardan nasıl başa çıkacaktı.Eylem kendini yatağa atmıştı bile.Ege, karşı taraf ölürse cezanın daha da büyüyeceğini düşünüyordu.Acele para bulması gerekirdi.Oktayların evine gitti ama evde kimse yoktu.Sonra Oktayı aradı, açmadı.Tekrar aradı,tekrar açmadı.Bir kez daha aradı ama bu sefer açtı.Oktay:

-Ne oldu?

+Nerdesin Oktay?

-Yurtdışındayım.Noldu bir sorunmu var?

+Kahretsin!Ya Emre yi hapse atacaklar.Onun için borç para lazım.Ne zamana gelirsin?

-Ne hapsi? Bu yaşında çocuğa.

+Maalesef haklılar. Zaten bu yaşında araba kullandığı için suçlu ya.

-Gerçekten çok üzüldüm. Ama ben birkaç hafta gelemicem.Burda çok önemli işlerim var.

+Berenler de yanında mı?

-Evet. Ya zaten orda olsaydım da bende de para yok.Hatta bana da lazım

+Noldu? Sen neden gittinki?

-Beren.Berenin muayene olması gerekiyormuş.Burdaki doktor ne olursa olsun bakılması gerektiğini söyledi.

+Nee!! Umarım kötü bir şeyi çıkmaz.Ah Emre ah!Başımıza ne işler açtın!

-Çocuğu suçlama.Beren de hatalı.O zorlamış.

+Tamam neyse.Hadi görüşürüz.Bir gelişme olunca telefonlaşırız.

-Görüşürüz.

Ege şirkete gitmeye karar verir.Gittikten sonra şirketin sahibi Kadir Karataş'ın odasına girdi.

-Gir.

+Günaydın Kadir Bey.

-Günaydın Ege.

+Sizden bir şey isteyebilir miyim?

-Ne isticeksin?

+Belki duymuşsunuzdur.Oğlum araba sürüp yanlışlıkla kaza yaptı.

-Evet duydum.Asıl suçlu sensin.O çocuğa araba verilir mi?

+ Ben vermedim.Oktayın kızı Durunun arabasını almışlar Berenle.

-Hm.O zaman büyük bir suç. Hem de 3 suç birden;Araba çalmak,küçük yaşta araba sürmek ve kaza yapmak.

+Evet maalesef. Ama oldu artık.Hakim Bey 1 yıl hapis cezası verdi.Onun için paraya ihtiyacım var.

-Hah.Şimdi anlaşıldı neden geldiğin.Borç istiyorsun ha.Bak Ege senden ne kadar nefret ettiğimi bilirsin.Sen benim karımı öldürdüğünde ben hiç seni mahkemeye bile vermemiştim.Yani sen bana borçlusun.Borcunu 2 katına mı çıkarmak istiyorsun?

+Efendim kaç kere söyledim.Karınızı ben öldürmedim diye.

-Senin yüzünden öldü!Siz oyun oynarken öldü!

+Bakım nasıl düşünürseniz düşünün ama ben yapmadım.Neyse konu bu değil.Para vericekmisiniz?

-Tamam al paranı.Ama haftaya kadar süren var

+Tamam vaktinde getirmeye çalışıcam.Teşekkür ederim.

Bundan 2 yıl önce bir şirket yemeğinden sonra Ege, kardeşi Tolga ve Kadir Bey arabayla eve dönerken Tolga Egeye yarış teklif etmil yenende yenilen arabasını alacaktı.Ege kabul etti ve yarışa başladılar.Yol boştu.Ege önden gidiyordu.Tolga yetişmek için yanlışlıkal arkadan hızla çarptı ve çarpınca Egenin arabası da Kadir Beyin arabasına çarptı.Kadir Beyin eşi beyin kanaması geçirip öldü. O zamandan beridir Kadir Bey Egeden nefret eder.

HAPİSHANEDE

Gürültüyle

uyandım.Uyuyakalmışım.Görevli "Ziyaretçilerin var" diye bağrıyordu.İrem,Burak ve Miray gelmişti.Hepsi geçmiş olsun dilediler.Teşekkür ettim.Beren nerde diye sordum.Bilmediklerini söylediler.Sonra İrem çıkmalrını istedi, benimle bir şey konuşmak istediğibi söyledi.Çıktılar.Ben:

-Noldu?

+Berenn...

-Noldu Berene?

+Berenin beyninde tümör var.

-Biliyorum bunu.

+Söylemek istediğim aslında bu değildi.

-Evelemeden söyle hadi.

+Bu kaza beynini tetiklemiş.Onun için şuam Amerikadalar.Doktor muayene etmiş.Şuanlık birşeyi yokmuş ama tehkike dahada büyümüş.Bugünde orada kalacaklar.Yarın dönecekler.

-Nasıl yaa. Allah kahretsin benim yüzümdn kızın beyni tehlikede.

+Suçu kendinde bulma o da suçlu.Artık yapabileveğimiz bir şey yok dua etmek dışında.Hem sen galiba Berenden hoşlanıyorsun.

Tam o sırada görevli geldi ve artık çıkabileceğimi söyledi.Babam parayı bulmuş olmalıydı. Ama bu haberi duyduktan sonra buna bile sevinememiştim...

KUPA KIZI VE SİNEK VALESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin