BÖLÜM 11

151 19 0
                                    

Eren arabayla hızla giderken elimizden hiçbir şey gelmedi.Beren ağlamaya başladı. Aklımız çok karışıktı, ne yapacağımızı bilmiyorduk.Onları çoktan kaçırmıştık bile.Aklıma direk babamı aramak geldi.Babamı aradığımda babam yine öfkelendi.Haklıydı da.Yine başımıza iş açmıştık.Yine bizim yüzümüzden her şey ters ilerliyordu.Babama bize hiçbir yere kıpırdamamız gerektiğini ve buraya geleceğini söyledi.Biz de onu beklerken Beren çıldırmaya başladı "Of,of! Şu 1 haftada başımıza gelenlere bak ya! Suçsuz bir kız şimdi onların elinde! Ne diye karıştıkki bu işe, boyumuzdan büyük işler yapıyoruz! ". Ben de sarılıp "Üzülme, bulucaz onu." dedim.Arkaya dönerken Erenlerin kaçtığı kapının açık olduğunu farkettim.Sanırım o hızla kapıyı kapatmayı unutmuştu.Bu arada ben de ses dinleme aletini kapatmıştım.Usulca arka kapıdan eve girdim.Beren bağırdı " Emre!Nolur artık bir şeyler karıştırma.". "İrem'i kurtarmanın bir yolunu bulabiliriz." dedim.İlk başta tereddüt etti ama o da yanıma geldi.Salonu,mutfağı,banyoyu aradık ama hiçbir şey bulamadık.Kadir Bey'in odasına girdik.Burdan bir şeyler çıkar diye umuyordum.Biraz aradık taradık, en sonunda Kadir Bey'in eşinin o değerli kolyesinin kasasını bulduk.Elimi kasaya koyar koymaz Beren elimi kendine çekti "Napıyorsun? Kasada parmak izini bulurlar falan elleme. ". Doğru söylüyordu.Odadan çıktık.Beren "Ya hadi çıkalım artık nolur." dedi.Son kez çalışma odasına bakmak istiyordum.Beren'i ikna edip çalışma odasına girdik.Beni dinledikleri aleti buldum ve hemen Berenin çantasına koyduk.Tam çıkarken odadaki ev telefonu çalmaya başladık.İkimiz de olduğumuz yerde kaldık.Yavaşca telefona doğru yürürken Beren "Açıcak mısın? " diye sordu.Kafamı sallayıp telefonun yanına geldim.Beren de kapıdan dışarı bakıp yanıma geldi.Telefonu yavaşca kaldırdım.Bir çocuk

sesi geldi "Alo.Alo, baba!". Eren'in sesiydi bu ses.Telefondan Erenlerin yerini tespit edebilirdik.

Telefonu alıp hemen çıktık.Merdivenlerden inerken dış kapını sesi geldi.Panikle geri adım attık.Tolga Amcanın sesini duyunca elimiz ayağımıza dolandı.Aceleyle ama sessiz bir biçimde kilere girdik.Amcam kendi kendine söyleniyordu "Nerde bu silahlar? ". Buraya silah almaya gelmişti sanırım.Beren bana korkan gözlerle baktı."Korkma bitanem. " dedim.Sonra birden elimdeki telefon çalıverdi.İkimizn de gözleri açıldı.Telefon sesi duyulmaması için gömleğimin altına soktum.Sesi biraz azalsa da hiçbir işe yaramadı.Telefonu açmaya karar verdim ve açtıktan sonra kilit yerinden dışarı baktım.Kimseyi görmeyince telefonu yere fırlattım ve kilitten izlemeye başladım.Tolga Amcam telefonu ararken yerde görünce hemen aldı."Tamam,tamam meral etme oğlum geliyorum." dedi.Tolga Amcamı takip edersek İremlerin yerini bulabiliriz diye düşündüm.Beren bana öfkeli bir şekilde "Hayır.Bu sefer olmaz." dedi ve telefonu çıkardı."Ne yapcaksın onla " diye sordum."Ege Amca nasıl olsa buraya geliyordu, onu arayıp söyleyeceğim Tolga Beyi takip etsin." diye cevapladı.Arayıp söyledi.Babam da zaten sokaktan dönünce evin önüne gelmiş bulunacakmış.Yanında Oktay Bey de varmış.Telefonu yol boyunca açık tutacaklarmış.Bizim de her şeyden haberimiz olsun diye.Babamlar takibe başladı, biz de kilerden çıktık.Tolga Amca o telefonu salonda koltukta bırakmıştı.Koşarak onu aldım ne olur ne olmaz diye.Beren sehpaya kendi telefonunu koydu ve koltuğa oturdu.Ben de "Aç mısın? " diye sordum.Bana tersler bir şekilde bakıp "Şuan midemi düşüncek durumda değilim." dedi.O sırada babam "Ah be, kaçırdık." diye bağırdı."Baba, saçmalama.Nasıl kaçırabilirsiniz ya? " dedim sinirle."Çok hızlı gidiyordu.Yetişemedik.Zaten hava da çok karanlık. Kahretsin ya!Yok hiçbir yerde!" dedi.Beren "Of ya! Neyse biz burda bekliyoruz, gelin.Artık gitmenizin bir anlamı yok.Zaten biz Eren' e ulaşmanın bir yolunu bulduk." diyip kapattı.Hıçkırıklarla ağlamaya başladı " Ya bulamassak? ". "Kötü düşünme, bulucaz." dedim."Peki annesine ne diyeceğiz? ". Ben annesini tamamen unutmuştum."Arayıp bizde kalacak de bari." dedim.Ağlamayı kesip aradı ve söyledi.Annesi gayet sakin bir şekilde izin verdi.Aslında yalan söylemek hiç içime sinmedi ama yapacak bir şey yoktu.

Babamlsr geldiğinde Beren hemen babasına sarıldı " Bulun onu.Lütfen.". "Bulucaz merak etme." Oktay Bey de. Babam bize sinirli bakıyordu.Özür diledik."Siz uslanmıcanız mı? İlla her şey kötüye gitmek zorunda mı? Neden boyunuzdan büyük işlere karışıyorsunu?!" dedi."Haklısın, özür dileriz." dedim.Oktay Bey onu durdurdu.Sonra ben de telefonu verdim " Eren bu telefondan aradı.Telefondan yerini tespit edebiliriz. ". Babam da"Tamam ben bu telefonu polise ulaştırıcam.Onlar da dinlesinler.Siz bir daha hiçbir şeye karışmıyorsunuz."dedi.Bizi eve bıraktıktan sonra polise gittiler.Annem de beni tersledi " Bir daha hiçbir şeye burnunuzu sokmayın. " dedi.Hemen odama çıkıp uyumak istedim.Hemen yarın olsun ki İrem bulunsun. Yatmadan önce İrem için dua ettim.

ERTESİ GÜN

Sabah erkenden uyandım.Polislerden hala haber alamamak bizi üzdü.Hiç kahvaltı bile yapmadan Berenlerin evine gittim.Beren'ib gözüne 1 gram bile uyku girmemiş. Yatağından çıkmak istemedi.İrem gelene kadar yatağında onu bekleyeceğini söyledi.Bu sefer ben onun yanına gittim.Kafasını bana yöneltti :

-İlk bir arkadaşım kaçırılıyor.Bu çok kötü bir his.Gerçekten şu an onu beklemekten başka hiçbir şey yapamıyorum.İrem'i resmen yem olarak kullandık.Benim küçüklülten beri en iyi arkadaşım o.O olmassa ben naparım.

+Benim de ilk arkadaşım o.Yani ilk gerçek arkadaşım.İlk arkadaşım kaçırıldı.

-Tamam da İremi neden kaçırdı? Yani İrem den ne isteyebilirki.Sizden bir şey istese neden İrem'i kaçırsın?

+Valla şu an hiçbir şey düşünemiyorum.

-Peki,Allah korusun bulunamazsa annesine ne diyeceğiz?

+Bence bulunmasını beklemeyelim.Hadi ara annesini söyle.

-Telefonda mı?

+O zaman ara buraya gelsin.

Beren aradı ve 10 dk sonra Filiz Hanım geldi ve "Noldu çocuklar.Neden beni çağırdınız? İrem nerde?"diye sordu.Beren ilk başta lafı eveleyip geveledi sonra konuşmaya başladı "Filiz Teyze sana bir şey söyleyeceğiz ama sakin ol.İrem. İrem kaçırıldı.". Filiz Hanım önce şaşkınlıkla baktı.Sonra bayılıp yere düştü.Annem ve Duru onu hastaneye götürdüler.

İREM

Erenler İrem'i karanlık bir harabeye hapsetmişlerdi.Eren İrem'in yanında nöbet tutuyordu. İrem :

-Neden beni kaçırdınız?

+Bizimle oyun oynamak neymiş görün diye.

-Ne ya sadece bu mu?

+Hayır tabiki de aptal.Senle ne işimiz olur. Sen şuan sadece yemsin.Seni kurtarmaya gelince onları halletcez.

-İyi tamam.

EVDE

Annemler hastaneye gittikten hemen sonra babam hızla içeri girdi "Polisler haber verdi.Yeri bulmuşlar!". İkimizde aceleyle kalktık.Bereni evde kalması için ikna ettik.Hemen arabaya bindik ve polislerin bulduğu yere doğru hızlıca gittik.Arkamızdan polisler geldi.Bir orman gibi bir yere geldik.Etrafta ağaçlardan başka bir şey yoktu.Herkes aramak için dağıldı.Ben de babamın arkasından yürümüye başladım.Sonra aniden biri beni ağacın arkasına çekti ve ilaçlı bezle bayılttı...

KUPA KIZI VE SİNEK VALESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin