Sonunda huzura kavuştuk.Babamı nezarethaneden çıkardıklarında sıkıca sarıldım."Şimdi herkes hakettiği yere gidecek."dedi.Polisler Kadir Bey'i almaya gitmişlerdi.Babama kutuya koyduğu telefonunu ve anahtarını aldıktan sonra komiser "Geçmiş olsun Ege Bey.Sana da bravo delikanlı,boyundan büyük işlere karışıyorsun ama gayet başarılısın." dedi.Birinin beni takdir etmesi çok hoşuma gitti.Ben yıllardır kendimi çok gereksiz biri gibi görürdüm ama şu bir hafta içinde her şey çok çabuk değişmişti.Sanki hayatımın en önemli kısımları şu 1 hafta içindeydi.
Polisler Kadir Bey'i eli kelepçeli bir halde getirdiği an içimdeki mutluluk daha da arttı."Asıl şimdi herkes hakettiği yerde." dedim sıska sıska gülerken."Bunların hepsini ödeticem size.Zaten burdan çıkmam yakındır." dedi öfkeli bir şekilde.Babam atıldı "3 yıl az bir süre mi? ". Kadir Bey aynı şekilde devam etti "Bunu yapmıyacaktınız.Uyuyan devi uyandırdınız.Burdan çıkınca başınız daha büyük dertte olacak.Belki de çıkmama gerek kalmaz." El sallayarak uğurladık onu.Belki çıkmama gerek kalmaz derken Tolga Amcam'dan bahsetmişti.Onun boş yere gelmediğini düşünmüştüm.Kadir Bey ve Tolga Amcam neden bu kadar yakındı? Kadir Bey bence o araba olayının Tolga Amcam yüzünden olduğunu biliyordu.Ama bunu umursamadığını kendi de söylemişti.Bence bu olayı sadece bahane olarak kullanıyordu.
Eve geldiğimizde annem babama kocaman sarıldı.Kocaman bir öpücük attı.Benim o sıra gözüm Berenlerin evindeydi.Bugün o sinirle onu gerçekten çok üzmüştüm.Yaptığıma çok pişmandım.Gidip konuşmaya, özür dilemeye karar verdim.Kapılarını çaldığımda açan kişi Duru olmuştu:
-Ne işin var burda?
+Şeyy rahatsız ettiğim için özür dilerim.Beren evde mi?
-Evet.Odasında ağlıyor.Senin sayende.
+Girebilir miyim?
-Her ne kadar istemesem de gir bari.Sırf kardeşim ağlamayı kessin diye haberin olsun.Yanında İrem var.
+Tamam teşekkürler. Ha bu arada araba için özür dilerim.
-Önemli değil.Kaskosu vardı zaten.
Beren'in odasının önüne geldiğimde yavaşca kapıyı tıklattım.İçerden gelen fısıltılı sesler kesildi.Kapıyı İrem açtı "İyi insan lafın üstüne gelirmil.Gel.". Beren ağlamayı çoktan kesmişti sanırım.Beni görünce kafasını eğdi.İrem'e çıkması için bakış attım.İlk başta anlamadı ama "Haa ben sizi yalnız bırakayım.Zaten acıkmıştım." diyio hızlıca kapıdan çıktı.Usulca Beren'in yanına oturdum.Gözlerini kapatan saçlarını kulağının arkasına götürdüm.Konuşmaya başladım :
-Özür dilerim. Bugün sana istemeden bağırdım.
+Yok.Sorun değil.
-Bana bak.Yüzüme bak.
+Evet,dinliyorum.
-Seni seviyorum.Seni öyle üzmek istemedim.
+Ama üzdün.Bu ilişkinin sonu kötü dedin ya.
-Çünkü birinin benden bir şey saklaması çok sinirimi bozuyor.Bak o anı unutalım tamam mı? İlişkimiz daha tazeyken bayatlamasın.Her şey çok hızlı gelişti ve Tolga Amcam konusunda çok hassasım.Özür dilerim.
+Tamam.Sen de haklısın senden saklamam gerekirdi.Asıl ben özür dilerim.
-Barıştık mı yani?
+Küsmemiştik ki.
Boynuna sarıldım.Bir daha onu üzmeyeceğim konusunda söz verdim.İrem kapıyı tıklatınca "Gel " diye bağırdık.İrem "Barıştınız mı? " diye sorunca ikimizde kafamızı salladık.İrem "Bir daha küsmek yok" diyip ikimizede sarıldı.Sonrasımda Beren'in kulağına bir şeyler fısıldadı.Beren bana seslendi "Sana bir şey söylemek istiyoruz.Bir planımız var.". Şaşkın bir şekilde sordum " Ne planı? ".Birbirlerine baktılar ve İrem konuşmaya başladı :
-Ben Eren 'den ayrılmamayı düşünüyorum.
+Siz beni çıldırt...
-Dur dur.Sakin ol.Gerçekten çıkmayacağım tabiki de. Eren'e oyun oynayacağız.
+Nasıl bir oyun bu?
-Benimle neden çıkmak istediği anlamak için.Amacı ne?
+Bizden bilgi almak.
-Evet. İşte ben de bunu yapacağım. Ama yanlış bilgiler vereceğim.Aynı zamanda size düşmanmış gibi davranacağım ve onların içine gireceğim.Tam amaçlarını anlayacağız.
+Vayy iyi planmış.Ama yapabilir misin?
Beren:İrem için çocuk oyuncağı bu.
+Tamam.Hadi ara şimdi.Buluşun.Biz de çaktırmadan sizi izleriz.
-Tamam sessiz olun arıyorum.
İrem telefonu çıkarıp Eren'i aradı "Alo Eren. Ben senden ayrılmak istemiyorum.Emreler umrumda değil.Ben sana kaptırdım kendimi.Gizli saklı buluşuruz.Tamam mı? Şu an müsaitsen kafede buluşalım mı? ". Eren kabul etmiş.Erenle buluşmak için giyindiler.Ben üstüme siyah kapşonlu bir ceket aldım.Beren de aynı benim gibi giyinmişti.
Kafeye vardığımızda Eren daha gelmedi.İrem dışarıda bir masaya oturdu.Biz de onun biraz uzağında çarprazında bir masada oturduk.Kapşonları kafamıza geçirip Eren'in gelmesini bekledik.Eren kapıdan girir girmez yüzlerimizi gazeteyle gizledik.İrem ayağa kalkıp Eren'i öptü ve "Ayy iyi ki geldin.Bıktım rol yapmaktan.Dayanamıcam artık. " dedi."Senin ilacın benim" diyip sinsice güldü Eren de."İyi ki karşıma çıkmışsın" diye ekledi İrem.Aralarında biraz konuştular. Eren :
-Ee oralarda havalar nasıl?
+Bilmiyorum ya Beren iki de bir konuşup kafamı şişirdi.Ege Bey hapisten çıkmış, Kadir Bey mi girmiş ne. Anlamadım tam olarak ben de.
-Hm.Evet.İrem sana gerçekten güvenebilir miyim?
+Niye kuşkun mu var?
-Yok da. Sana bir şey itiraf etmek istiyorum.
+Ett.
-Babamla beraber Kadir Bey'in karısının kolyesini çaldık.
+O.O değerli kolyeyi
-Aynen o.Onu sana vermek istiyorum.
+Ne!Ciddi misin?
-Evet. Gel de eve gidelim sana veriyim.
+Ay bilmemki.
İrem dönüp bize baktı.Ben bu olayı iyicw öğrenmek istiyordum.Onun için göz kırkıp onayladım.Beren "Bu iş teklikeli.Bizim de başımış belaya karışmasın. " dedi."Merak etme. Bu olayı iyice öğrenmeliyiz." dedim.İremler masadan kalkıp arabaya bindi.Bizde hemen orda duran taksiye bindik.Taksiciye öndeki arabayı takip etmesini söyledik.Taksici Beren'e bakıp "Yine mi sen. Kızım senin bu takiplerin hiç bitmiyor mu?Hem de aynı araba." dedi.Beren "Evet amca.Hadi çabuk ol kaçıracağız." dedi.Beren ' e şaşkın şaşkın baktım ve Beren de "Sonra anlatırım."dedi.
Sonunda Kadir Bey'in evine geldik.İlk önce onların inmesini bekledik.İndiler ve çok rahat bir şekilde içeri girdiler.Arabadan hemen inip kapının önüne geldik.İçeri giremediğimiz için dışarıda İrem'i beklemeye karar verdik.Beren arkamdan tutunurken ensemde bir şey farketti "Ensendeki şey ne hayatım? ".Elimi enseme götürdüm ve o şeyi çıkardım.İlk başta anlam veremedim ama sonradan anladım "Bu gizli ses dinleme aleti değil mi?Sabah Tolga Amca enseme vurmuştu sanırım bunu koydu". "Ee o zaman konuştuğumuz her şeyi duydular." diye bağırdı korkuyla.O sırada evin arka kapısından sesler geldi.Eren İrem'i bayıltıp kucağına almış ve arkada duran başka bir arabaya bindirip kaçmıştı.Yakalamak için koştuk ama iş işten geçmişti...