Seakan tidak percaya.. Apa yang merasuk tuan ni sebenarny.. Apa Yang dah berlaku. Kenapa tiba² berubah sampai macam ni sekali. Aku masi tak dapat move on dengan cara dia layan aku. Sweet sangat. Tapi jauh di sudut hati aku ada terselit rasa bahagia.
"Saya tak boleh nak recall la.. " aku menjawap soalanya "betul betul tak percaya" sambung ku lagi dengan perasaan Yang bercampur baur.
"Sayang.. Abang nak tanya.. " soalanya masih dengn posisi yang sama memeluk ku erat dari belakang..
"Nak tanya apa?" Jawap ku ingin tahu
"Sayang sayang abang tak? " tiberrrrrr.. Soalan apakah ini?? Hati ku semakin berdegup kencang seolah olah ada ribut taufan Yang melanda.. Ya Allah. Soalan maut ni.. Nak jawap apa??
"Kenapa diam?" Soal nya lagi ingin tahu jawapan aku. Sekarang ni macam mana aku nak jawap. Aku memang dah jatuh sayang dengan dia masa mula² jumpa dulu.. Tapi dalam masa yang sama aku takut. Andai rasa bahagia Yang aku rasa sekarang ini putus di tengah jalan macam mana.
"Sayang? " lembut dan penuh romantis panggilan itu keluar dari bibirnya. "Tak nak jawap ke? " soal nay lagi.
Lama aku berdiam Dan berfikir.. Akhirnya.. "Hmmm.. Saya... Saya.... Saaa- Yang tuan juga. " jawap ku dengan nada yang amat perlahan tak tau dia dengar ke tak.. Aku malu sebenarnya.. Normal la kan kalau perempuan malu² bia pun dengan laki sendiri.
Sepontan dia mencium pipi ku, aku terkaku dan dia cakap kat aku..
"Terima kasih"
Tak puas cium pipi turun pulak kat leher.. Aku dia dari tadi diam tidak berkuitk hanyut di buai rasa Yang bahagia sekarang ini.. Automatic tangan aku member respond memegang rambutnya ketika dia asyik mencium dan menghisp leher aku. Terasa macam ada satu aura yang tak dapat aku ucap kan. Rasa suka. Rasa bahagia.. Rasa geli semua ada.. 😅
Tangan nya pula mula meraba bahagian kembarku.. Aku mendesa sambil menutup mata. Ingin saja rasa bahgia ini berlanjutan..
.. Langit tak selalu nya cerah.. Begitu la nasib aku apabila mira datang secara tiba² dan membuka pintu bilik kami.
"Ya Allah maaf tak sengaja" kata Mira sambil perpaling.. Mira ni kacau la.. Baru nak romen².. Selalu tau rosakn suasana romantik kita org. 👉👈
Mizan Yang masih meneluk aku dari belakang meleraikan pelukan dan berlalu pergi ke arah Mira.
"Nak apa? " tanya nya dingin dingin.
Mira tersengeh.. " ingat nak tengok akak.. Tapi tertengok bena lain pulak. " sambil tersengeh macam kerang busuk. Nakal tau. Babap nanti padan muka.
"Sekarang dah tengokan? Dah pegi jauh2 jangan kacau. " arah Tuan pada adik kesayangan nya.
"Sorry.. Minta maaf.. Lain kali pintu jangan lupa kunci. Dah pesan dah hari tu.. Kan dah potong.." Kata mira tersengeh sakan sambil berlalu pergi meninggal kan pintu bilik kami.
Mira ni buat malu aku jela. DA dua kli dah ni kantoi. Apasal la pintu asyik lupa nak kunci. Haadoii.. 💆
Mizan pula mula menapakan kaki nya mendekatiku. Dan aku perasan dia mengunci pintu bilik kami.
Jeng jeng jeng...
🙈🙉🙊🙈🙉🙊🙈🙉🙊🙈🙉🙊🙈🙉
Hai korang.. Maaf DA Lama menyepi..
Harap part yg ni boleh mengubat rindu korg pada mizan dan adlina.Kalau ada typo ke apa ke.. Faham² sendiri la ea.. 😁 sikit je part yg ini, inshaa Allah akan ada part seterus nya nanti.
Lup u All.. Jangan lupa like n komen oke.. 😘
Like n komen baru semangat nak update next ep..