Alfa jeleň

9 2 1
                                    

Na obed sme sa išli najesť do mestečka pod hradom. Aria a Maya si dali zemiaky s mäsom a ja rybu. Frederik s Marikou neboli hladní. Po jedle sme sa chvíľu prechádzali ulicami. Ľudia sa na mňa a deti pozerali, asi ma zpoznali. Vstúpili sme do cukríkarne. Ešte včera som sľúbila deťom niečo sladké. Všetci traja si vybrali svoje a zaplatila som Saint Islands korunami. "Zo Saint Islands ste huh?" Usmiala som sa. "Áno." Paní za stolíkom sa na mňa lepšie pozrela. "Princezná Ellizabeta?" Spýtala sa paní. Zrazu sa za mnou ozvala Maya, "Mysleli ste Kráľovná Ellizabeta." Zasmiala som sa a položila si ruku na Mayinu hlavu, ktorá sa len usmiala jej škodoradostným úsmevom. Paní nam dala sladké a odzdravila sa. Divné. Sadli sme si na lavičku v parku a oddychovali. Vrátili sme sa naspäť do hradu. Ostatok dňa sa už nič nedialo.
Vstávala som skoro ráno. Obliekla som si nohavice a vyšla do stajní. Ešte včera som si pripravila luk a šípy na dneskajšiu poľovačku. Tam už na mňa čakali Jakub s Maximom. Nasadla som na hnedého koňa a vydali sa do lesa. Maxim a ja sme boli vo vedení. S mojou polovicou mužov sme išli na severo-východ a Maxim s jeho na severo-západ. Narazili sme na stádo jeleňov. Nabila som si luk, zhlboka sa nadýchla  a namierila na najvyššieho jeleňa. Zabral mi tri šípy. Muži za mnou sa na mňa len pozerali s úžasom. Pokračovali sme trochu viac na sever. Tam sme chytili ďalších troch jeleňov. Narazili sme na trochu viac strmší kopec, ktorý by kone určite nezvládli. Zoskočila som z hnedého koňa a mierila hlboko do lesa. Muži ma následovali. Zrazu som zastavila. Zbadala som celé stádo jeleňov. Najprv som hľadala ich alfu, ktorý by mohol na mňa zaútočiť po výstrele. Žiadného som nevydela. Strelila som šíp do najbližšiej jelenice a sekundu výstrelu nabila ďaľší šíp, ktorý mieril na ďalšiu jelenicu. Muži robili taktiež. Za posledného môjho výstrelu za mnou zaznel zvuk nahnevaného alfa samca jeleňa. Zhodil pár mužov na chrbát a mieril rohami rovno na moju hruď. Uhla som sa a oprela o strom. Vystrelila som jeden šíp ale minula som.  Nestihla som sa uhnúť a jeleň mi napichol rohom bok brucha. Krvácala som. Jeden z mužov bol schopný streliť presne do hlavy jeleňa, ktorý hneď spadol na zem.

Dear William... Kniha 3Where stories live. Discover now