...with my dear William.

15 2 1
                                    

List bol od generála Thomasa Monroea. Moja tvár sa rozžiarila a behom sekundy som list otvorila. List hovoril, že našli Williama v najjužnejšiom kráľovstve Koralcrown. Triasli sa mi ruky a slzy mi liali z očí ako vodopád. Pozrela som sa na Amalie, ktorá to už čítala. Vraj vracajú Williama naspäť do Saint Islands. Pozrela som sa na Ariu a Mayu, ktoré nemali ani tušenia čo sa deje. Vysvetlila som im to čo najlepšie sa dalo. "Ocko sa vráti?" Povedala prekvapene Aria. Obydve som pevne objala. "Áno, áno vráti." Odvtedy som pozorovala cestu ku hradu každu sekundu v minúte. Na raňajkách som jedlo do seba napchala a vrátila sa do izby. Sadla som si na okno a čítala knihu. Bola som tak zaujatá do knihy, že prešli štyri hodiny. Zobudila som sa na zvuk koňov na ceste ku hradu. Bol to generál s Williamom. Vybehla som na chodbu. Narazila som omylom do pár ľudí, no nezastavovala som sa. Zastavila som niekoľko metrov pred Williamom. Boli sme od seba ďaleko no dostatočne blízko na to, aby som mu videla na tvár. Objavili sa mi slzy. Rozbehla som sa za ním a objala ho. William ma pevne chytil a nepúšťal ma. "Ahoj, Ellie." Zasmiala som sa s rozplakaným hlasom. Zdvihla som si hlavu a pobozkala ho. Držala som ho za krk a William mňa za pás. Zrazu sa za nami ozval hlas Dvojčat. Pozrela som na ne a usmiala som sa. "William? Toto sú Maya a Aria. Dievčatá? Toto je váš ocko, William." William si k nim kľakol a usmial sa. "Veľmi rád vás spoznávam, dámy." Objal ich. Obydve sa ho chytili a objali tiež. Pribehla aj Amalie a doslova naňho skočila, až spadli. "Ty kretén! Hovorila som, aby si si dával pozor!" Objímala ho. William sa len zasmial. Stále som tomu nemohla uveriť. Opätovne som sa dotýkala Williama, či to je naozaj on, alebo moja predstavivosť. Ľudia na hrade ho privýtali. Po večeri ma ešte zavolali do poradne, kde mi starostovia zablahoželali na Williamov príchod. Williama som našla s dvojčatami v ich izbe. Hrali sa tam. Na chvíľu som sa oprela o rám dverí a pozerala na Williama. Vypadal šťastne. Uložili sme spolu Ariu a Mayu a vrátili sa do našej izby. "Čo sa stalo po tom, ako si odyšiel do vojny pred ôsmimi rokmi?" Spýtala som sa Williama, ako som sa vyzúvala. "Po prehre mojej armády ma uniesli. Nevedel som, kde som bol až doteraz, keď ma vyslobodil generál Monroe." Pozrela som na Williama. Nevypadá, že by nemal nejakú končatinu. Prišla som ku nemu. Rozopla som mu košeľu ale ešte pred tým som sa zastavila. "Môžem?" William prikývol. Chcela som sa pozrieť po jazvách. Jeho telo vyzeralo rovnako dobre ako predtým. Mal celkom hrubú jazvu na hrudi predpokladám z meča. Prešla som jemne prstami po jazve. Zrejme ho už nebolela. William sa ma spýtal: "Čo si ty robila za týchto osem rokov?" Spýtal sa William, ako mi rozopýnal korzet. Jeho prvý pohľad bol na moju dlhú jazvu na hrudi. Potom si všimol jazvu od jeleňa. Vyzeral nahnevano. "Kto ti toto urobil?" Ukázal na jazvu na hrudi. "Bola som pred mesiacom unesená aj s Maximom nejakými mužmi, ktorí hľadali diamantové žezlo." Nevypadal z toho nadšene. Nepýtala som sa na jeho jazvu, bolo mi to tak trochu jasné. Objal ma. "Prepáč, Ellie, že som tu pre teba nebol." Ty si ale pri mne bol celý čas. Povedala som si v hlave. Vzdychla som si. "Ale to predsa nieje tvoja chyba." Chytila som sa ho jednou rukou za rameno a druhou za krk a pobozkala ho. "Už sme spolu. Nenechám nikoho skočiť medzi nás." Pri týchto slovách ma začal William bozkávať po ramenách a po obryse kľúčnej kosti. "Nedokážem bez teba vydržať ani ďaľšiu minútu." Pozrel sa mi do očí. "Prými ma, Ellie." Kývla som hlavou a pobozkala ho. William ma zdvyhol a ľahko položil na postel. Ani ja nevydržím bez teba, William. Povedala som si v hlave ako som jemne vzdychala a ponárala do postele. "Ani ďaľšiu minútu." Povedala som nahlas ako som poberala dych.
Ráno som sa zobudila pritúlená vo Williamovej náruči. On ešte spal. Chvíľu som si obzerala jeho perfektnú tvár. Zabalila som sa do župana a vyšla na balkón. Vonku bolo príjemne teplo. Oprela som si trasúce nohy o zábradlie. William si ma všimol a prišiel ku mne. Objal ma. Pritúlila som sa do jeho náruče. Vdychovala som Williamovu vôňu. Otočila som sa naspäť na výhľad a užívala si výhľad s mojim 'drahým Williamom.'

Dear William... Kniha 3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora