11.

466 43 43
                                    

Mivel Chievel megegyezték, hogy részt vesznek a bulin, Hanabinak rá kellett szánnia magát, hogy elkérezzen szüleitől, ami nem kis kihívásnak tűnt számára.
Amint hazaért az iskolából, odasomfordált szülei elé, akik a nappaliban tartózkodtak. Sikerült annyira lecsillapítania magát, hogy hangja ne remegjen és habozás nélkül, a tárgyra térve elmondta a szüleinek, amit szeretne.

- Buli? Fiúkkal?- érkezett az édesapja reakciója, miközben egymillió összeesküvés-elméletet lefuttatott a fejében.

- Végre kimozdulsz egy kicsit a kortársaiddal! Érezd jól magad- veregette meg lánya vállát Hanabi édesanyja.

- Szóval elengedjük?- tátotta el a száját az apa, mire felesége ellentmondást nem tűrő tekintettel bólintott. A férfi kénytelen volt beadni a derekát.- Legyen, de ne maradj túl sokáig!

- Ti vagytok a legjobbak, szeretlek!- szökdécselt örömében a szőke hajú lány, majd felszaladt a lépcsőn.

- Drágám, a lányunk felnőtt- morzsolt el egy könnycseppet mosolyogva Hanabi édesanyja.- Az is lehet, hogy nemsokára hazahozza az első barátját!

- Hm... a lányom első barátja...?- az apa kezében tartott újság lapjai enyhén összegyűrődtek, aurája ellenségessé változott. Magában pedig azon agyalt, hogy hol vehetne legolcsóbban nyílpuskát.

Hanabi eközben már barátnőjével beszélt telefonon, akit szintén elengedtek a szülei. Hamar felmerült tervezgetéseik közepette az évszázad legnehezebb kérdése: mit vegyenek fel?

- Már kipakoltam a szekrényem tartalmát kétszer, de még mindig nem tudom mi lenne a legjobb- panaszkodott Chie bosszúsan.- Miért nincs egy használható ruhadarabom se?

- Hm...- gondolkozott el Hanabi, aki egy fokkal se állt jobban barátnőjénél- még ötlete sem volt, hogy mit viselhetne.- Mi lenne, ha áttúrnánk még egyszer a gardróbunkat és elküldenénk egymásnak a lehetséges ruhákat?

- Biztos, hogy a legszarabbat fogod választani nekem...

- Csak kuss és csináld! Van 30 perced.

- Tch.

Végül rekordidő alatt sikerült kiválasztani egymásnak az öltözékeket- csupán két óra volt az egész. Hanabi a fejét csóválva készítette elő ágyára a Chie által választott ruhadarabokat, majd az órájára pillantott és megkönnyebbülten vette tudomásul, hogy még van elég ideje elkészülni.

Két utcányira tőle a fekete hajú lány még a csillagokat is leszedte az égről átkozódásával, miközben a barátnője által legjobbnak vélt ruhával szemezett. Sóhajtva beadta a derekát és ő is elkezdett készülődni.
A megbeszélt időpont előtt 10 perccel Chie a száját elhúzva méregette magát a tükörben.

- Hülye Hanabi, muszáj volt a legrövidebb ruhámat választania- motyogta bosszúsan, miközben a szoknya anyagát húzogatta lefelé. Ruhája piros volt, derekánál egy vékony masnival átkötve, lábán egy színben a ruhához passzoló cipőt viselt. Haját kiengedte és Hanabi könyörgése után minimális sminket is használt, ami nála spirál és szájfénynek számított. Ritkán használt piros ruhája gyönyörűen festett a fekete hajú lányon.

Hanabi szintén a tükörképét bámulta otthon, de képtelen volt eldönteni, hogy tetszik-e neki, amit lát. Bordó, szűkített szoknyát viselt fekete garbóval és fekete bokacsizmával. Öltözéke kiemelte a lány karcsú alkatát, hosszú szőke haja szinte tökéletessé tette az összképet.
Inkább nem vizslatta sokáig magát, hanem elindult Chie háza felé. Megbeszélték, hogy ott találkoznak, majd busszal mennek a buli helyszínéhez.

Két Tűz KözöttWhere stories live. Discover now