Chie íróasztalánál ülve könyökölt laptopja előtt, fülhallgatóval szigetelte el magát a külvilágtól, miközben egy papírra firkálgatott. Állát kezére támasztotta, grafitjával határozottan húzogatta a vonalakat unalmában készített kis rajzához, ami egy röplabdapályát ábrázolt.
Békés állapotából egy apró rezgés szakította ki, mire a fekete hajú letette ceruzáját és telefonja után nyúlt. Felvont szemöldökkel nyitotta meg az érkezett üzenetet, szíve már az egyetlen szavacska elolvasása után is hevesebben kezdett dobogni.Sakusa:
SziaÖn:
Szia :))Sakusa:
Mi újság?Ön:
Öl az unalom. Neked edzésed volt, igaz?Sakusa:
Meglep, hogy emlékeztél rá :))Ön:
Reggel mondtad, ennyire nem rövid a memóriám 😅
Chie minden üzenetét mosolyogva küldte el, örömmel töltötte el, hogy a fiú nem unt rá és valóban tartják a kapcsolatot. Üzenetváltásaik még mindig távolságtartónak érződtek, nem voltak nagyon személyes jellegűek, de a lány ennek is különösen örült. Nem szerette volna elsietni a barátkozást, még mindig sok dolog volt, amit meg akart tudni a fiúról, viszont minden alkalommal boldogan beszélgetett vele.
A mostani társalgást azonban megzavarta egy beérkező telefonhívás, amit a lány pillanatokon belül fogadott.- Igen?
- Öhm... átmehetek?- hallotta meg legjobb barátnője hangját. Csupán ebből az egyetlen szóból leszűrte, hogy történt valami, amit közölni szeretne vele a szőke, mire hatalmába kerítette a nyugtalanság.
- Gyere, és siess.
Hanabi megkönnyebbülten sóhajtott fel és apró mosollyal elköszönt Rintarou-tól, aki eddig vele volt és vígasztalni próbálta. Egyedül indult el, sietős léptekkel haladt barátnője háza felé, már alig várta, hogy elmondhassa neki a történteket.
Amint megérkezett, elég volt egyetlen kopogás, Chie máris rohant ajtót nyitni, majd behúzta az érkezőt szobájába. Felült ágyára, várta, hogy barátnője is csatlakozzon hozzá, majd kedvesen nézett rá.- Na mesélj.
- Túl jól ismersz- sóhajtott fel Hanabi halvány mosollyal ajkain, de az rögvest tovaszállt.- Szóval, ma katasztrófa volt a korrepetálás.
- Akkor nem feleslegesen aggódtál- húzta el a száját a házigazda. A szőke lány valóban egész nap ideges volt a délutáni óra miatt, megérzései ezúttal sajnos pontosnak is bizonyultak.
- Igen... De utána beszélgettem Osamuval egy kicsit, ami igazából egész jól ment az elején, valamilyen szinten megnyugtatott. Csak utána megint felhozta ezt a választás dolgot, mire kifakadtam neki és természetesen elbőgtem magam.
- Ezt már megszoktuk tőled- jegyezte meg Chie, egy pillanatnyi mosolyt csalva a másik szájára, miközben oldalába bökött.
- Ott tartottam, hogy sírni kezdtem, erre Osamu megölelt.
- Aw... cuki.
- Hogyne, csak erre megjelent Atsumu, aki fogalmam sincs mit csinált ott
- ...mégsem cuki.
VOUS LISEZ
Két Tűz Között
Fanfiction| BEFEJEZETT | Ashia Hanabi tanára kérésére korrepetálni kezdi Miya Atsumut, megismerve ezáltal az ikreket Atsumu szinte azonnal beleszeret a lányba, idővel azonban Osamu is elkezd érdeklődést mutatni iránta Mindketten meg akarják hódítani a lányt a...