25

1.7K 138 234
                                    

"Kai, ne bu acele?"

Çıkış zili çalar çalmaz çantasını toplamaya başlayan Kai'a seslendi Taehyun. Normalde yavaş yavaş hareket ederdi okul çıkışında şimdi neden bu kadar heyecanlı görünüyordu?

"Soobin'in evine gideceğiz. Hemen gidip hazırlanmam lazım"

Taehyun anladığını belirtmek için kafasını salladı. Sevgili olduklarından beri Kai çok mutlu görünüyordu ve bu Taehyun'u da mutlu ediyordu.

"Görüşürüz Tae, Beomgyu hyunga da selam söyle."

Taehyun el salladı koşarak sınıftan çıkan arkadaşına. Kai normalde de Soobin'in evine sık sık gidiyordu ama ilk defa sevgilisi olarak gidecekti.

Hızlıca eve gidip çantasını odasının bir köşesine fırlattı ve aceleyle duşa girip 10 dakika içinde çıktı. Kıyafetlerini de giyince saçını bile kurtmadan annesinin yanına gitti. Yanağına sulu bir öpücük bırakıp "Ben Soobin'in yanına gidiyorum." dedi ve kapıya yöneldi.

"Soobin mi? Hyunga ne oldu Kai? Soobin'in yanında unutma bak demeyi o senden büyük ayıp yani."

Kai annesini takmayıp sadece kafa salladı ve evden çıktı. Ona hyung dememesini kendisi istemişti zaten. Ah Bayan Huening oğlunuz hyunguyla öpüşüyor ayıbı mı kaldı bunun?

Kai kapıyı çaldığında Soobin'in annesi açmıştı kapıyı. İçeri girip Soobin'e "hani annenler evde değildi." Bakışı attı. O da "bilmiyorum." Bakışı atıp odasına gitmek için önden yürümeye başladı. Kai da annesine kısaca merhaba diyip peşinden gitti.

"Az önce resmen bakışarak konuştuk bu kaçıncı seviye?"

Soobin yatağına otururken Kai da gelip yanına kıvrılmıştı.

"Bence max seviye budur bunun ilerisi evlilik."

"Bence de."

"Soobin cidden hani sadece üçümüz olacaktık? Rahat rahat takılırız demiştin. Yeonjun ne bahanesiyle gelecek şimdi?"

Omuz silkti Soobin. Aslında şu an ailesinin evde olmaması gerekiyordu ama son anda evde kalmaya karar vermişlerdi. Oğlunun eve sevgililerini atacağını hissetti sanırım ana işte her şeyi biliyor.

"Bilmiyorum bir anda evde kalacağız dediler ben de bi şok oldum ama neyse ya önemli değil bizde odada takılırız."

Kai kafasıyla onaylarken tekrar kapı çaldı. Bu sefer Yeonjun gelmiş olmalıydı. Soobin ev sahibi olarak kapıya bakmaya gitti birkaç dakika sonra ikisi birlikte girdiler odaya. Kai hala yatakta oturuyordu Soobin de eski yerine geri geçti daha sonra Yeonjun ikiliye bakıp sırıttı ve aniden üstlerine atladı.

Yeonjun atlayınca Soobin geriye doğru devrilmiş ve dağ gibi adam Kai'ın üstüne düşmüştü. Zavallı bebiş Kai en altta kalınca çığlık atmaya başladı.

"ALTTA KALANIN CANI ÇIKSIN MI OYNUYORUZ EĞER ÖYLEYSE CANIM AZ ÖNCE GÖTÜMDEN ÇIKTI!!"

Kai tiz sesiyle bağırırken Soobin kulaklarını hissetmediğini fark etti. Şu an Kai'ın üstündeydi ve aşırı yakın oldukları için sesi kulaklarını kanatmış bile olabilirdi.

"AŞKIM BAĞIRMA KULAĞIMIN DİBİNDE SANIRIM DUYMA YETİMİ KAYBETTİM."

Yeonjun neden olduğu bu saçma ortama kahkahalar atıyordu ve üstlerinden kalkmaya hiç niyeti yoktu. Tabii Soobin'in annesi odaya dalmasaydı.

"Çocuklar ne oluyor- E OHA AMA ARTIK NE YAPIYORSUNUZ SİZ?"

Yeonjun telaşla kalkarken Soobin'i de elinden tutup çekmişti fakat Kai hala yatıyordu. Zavallı Kai.

✓ beatiful than all loves, yeonbinkaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin