19

1.7K 173 131
                                    

"Bize gelsenize ya."

Yeonjun'un söylediği şeyle herkes yedikleri hamburgerleri bırakıp ona döndüler. Soobin hevesle olur derken Taehyun ve Beomgyu da kabul etmişlerdi. Yeonjun Kai'a baktığında onun da hevesli göründüğünü fark etti. Yuna araya girip "ben ne olacağım." dediğinde bu sefer dikkati kendi üzerine çekmişti.

"Sen de gel." Yeonjun umursamazca söylediği şeyle Soobin göz devirdi. Gün geçtikçe kıza katlanamıyordu.

"Olur." Yuna yine ellerini çırparak kolasından bir yudum aldı. Bu sefer araya girme sırası Kai'daydı.

"Tek kız sen olacaksın ama?"

Yuna sevgilisine bakıp omuz silkti. "Beni kıskanıyormuş gibi yapmana gerek yok."

Yuna'nın dediği şeyle Kai biraz şok olsa da sesini çıkartmadı. Herkes yemeğini yiyince de hep birlikte Yeonjun'un evinin yolunu tuttular.

Eve geldiklerinde Yeonjun kapıyı açıp içeri geçmelerini söyledi. Ailesi büyükannesini ziyarete gitmişlerdi ve bir süre evde olmayacaklardı. Yani bütün gece rahatlardı.

Herkes kendini koltuklara atmıştı. Soobin oturduğu tekli koltuktan sehpanın olduğu yere bakıyordu. Bunu farkeden Yeonjun koltuğun kenarına oturup sevgilisinin boynuna sarıldı.

"Ne düşünüyorsun öyle?"

"Sadece içtiğimiz gece olanları düşünüyorum. Hala utanç verici." Soobin güldüğünde Yeonjun da güldü. Kendisi de utanıyordu ama yaptığından da pişman değildi.

"Siz ne zaman içtiniz?"

Kai ikilinin sohbetine kulak misafiri olmuştu ve ne zaman içtiklerini merak etmişti.

"Çıkmaya başlamadan önce Soobin bana gelmişti hatta Beomgyu da buradaydı. Biz içkiyi fazla kaçırınca kendimizden geçtik ve Soobin ile öpüştük ondan sonra zaten sevgili olduk."

Beomgyu aklına gelen görüntülerle kahkaha atarken bir yandan da telefonunu gösteriyordu.

"Bende öpüştüklerinin videosu var. Videoyu gördüğünde Yeonjun'un yüzünün halini görmeliydiniz. Çok komikti."

"Bir dakika bana mesaj attığın gece o gece miydi?"

Beomgyu göz yaşlarını silerken kafa salladı.

"Ben de videoyu görmek istiyorum. Daha önce iki erkeğin öpüştüğünü hiç görmedim." Yuna merakla Beomgyu'ya bakıyordu. Evet ikisinin küçük öpücüklerine şahit olmuştu ama uzun uzun öpüştüklerini görmemişti ve merak ediyordu.

Beomgyu telefonuna uzanırken "Yanında Kai gibi biri varken neden deneyimlemek yerine izlemek istiyorsun ki?" demişti. Herkes Beomgyu'ya garip garip bakarken Yuna ve Kai kıpkırmızı olmuştu. Taehyun sinirle sevgilisinin koluma vurup telefonu elinden aldı. "Şu çeneni tutmayı ne zaman öğreneceksin?"

Acıyla yüzünü buruşturdu Beomgyu. "Ne dedim yine ya! Hemen üstüme geliyorsunuz." Sahte göz yaşları dökerken Taehyun onun bu sevimli haline gülüp sıkıca sarıldı.

Gecenin geri kalanında kimse bir daha bu konuyu açmadı ve bütün gece oyunlar oynayıp eğlendiler. Yatmaya karar verdiklerinde kimlerin nasıl yatacağını ayarlamaya çalışıyorlardı.

Salondaki iki koltuktan birine taegyu çifti diğerine de Yuna tek tek başına yatacaktı. Yeonjun'un yatağına Soobin ile ikisi yatacak Kai ise Yeonjun'un odasında yere yatacaktı. Yeonjun salondakilerin yataklarını hazırlarken Soobin ve Kai odada tek başlarına kalmışlardı.

"Yuna ile nasıl gidiyor?" Soobin sessizliğe dayanamayıp konuştuğunda Kai ona döndü. Mırıltı şeklinde "iyi." diyip sustu.

"İyi olduğuna emin misin?"

✓ beatiful than all loves, yeonbinkaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin