18

1.7K 177 189
                                    

Yeonjun, Soobin ve Beomgyu buluşma yerinde diğer üçlüyü bekliyordu. Yarım saat olmuştu ve hala gelmemişlerdi.

"Kesin Yuna hazırlanmadı." Yeonjun beklemekten sıkılmıştı ve söylenmeye başlamıştı.

Yaklaşık 15 dakika sonra uzaktan onlara el sallayan bir Kai belirdi. Soobin ve Yeonjun da Kai'a karşılık vermişti. Taehyun koşarak Beomgyu'nun boynuna atladı. Normal gelen tek kişi Yuna'ydı. Herkes birbirine selam verdikten sonra çiftler halinde yürümeye başladılar.

"Ee nereye gidiyoruz?"

Soobin'in Beomgyu'ya yönelttiği soru havada kalmıştı çünkü o sırada Beomgyu sevgilisine cilve yapmakla meşguldü. Bakışlarını onlardan ayırıp Kai'a çevirdi. Yuna ile el ele tutuşmuş onları takip ediyorlardı.

"Onlara bakma. Kendini üzmekten başka bir işe yaramıyor."

Yeonjun sevgilisinin çenesinden tutup kendisine bakmasını sağlamıştı. Soobin buruk bir gülümseme sunup Yeonjun'un dudaklarına öpücük kondurdu.

Arkadan onları izleyen Kai yine garip duygular içine girdiğini hissetti. Şu an Yuna'nın elini bırakıp ikisinin elini tutmak istiyordu aynı zamanda da bu düşüncesinden utanıyordu. Sevgilisi varken başkasını düşünmesi çok yanlıştı. Özellikle düşündüğü kişiler yine sevgili olan insanlardı.

Yuna Kai'ın koluna dokunduğunda Kai ona döndü.

"Bir sorun mu var? Daldın gittin."

Kai kafasını iki yana sallayıp sevgilisinin elini daha sıkı tuttu. Düşüncelerinden kurtulmak istiyordu.

"Nereye gidiyoruz hala birşey söylemedin Beomgyu." Bu sefer soru soran kişi Yeonjun'du.

"Zaten yarım saat bekledik eğer yapacağımız şey belli değilse ortalığı ayağa kaldırırım. "

Kai utangaç bir ses tonuyla araya girdi. "Üzgünüm hyung benim yüzümden geç kaldık."

"Beyefendi bir türlü hazırlanamadı."  Taehyun söylediğinde Kai ona kötü kötü baktı. Tabi daha çok sevimli duruyordu.

"Ben Yuna hazırlanamamıştır diye düşünmüştüm."

"Aksine Yuna çok erken geldi kızı da bekletti benimle birlikte. Neymiş efendim hiçbir t-shirt ü pantolonunu uymuyormuş uysa da saç modeli yakışmıyormuş. Delirtti beni en son dolapta bulduğum ilk şeyi verdim eline garip bir şekilde onu beğendi."

Herkes gülerken Kai yine uyandığını hissetti. Normalde ne giydigine pek takmayan biriydi ama bugün bir türlü güzel hissedememişti kendini.

Yürüyerek sohbet ederken alışveriş merkezine gitmeye karar verdiler. Orda önce biraz dolaşacak daha sonra sinemaya falan gireceklerdi.

Alışveriş merkezine gelip heyecanla bir o mağazaya bir bu mağazaya girdiler. Yuna kendini fazla kaptırıp Kai'ı ordan oraya sürüküyordu. Kai'ı yanlız bırakmak istemeyen yeonbin çifti de onların arkasından koşuyordu. Aynı şekilde taegyu çifti de onlarla birlikte acı çekiyordu.

Hediyelik eşya, kostüm vs. satan bir yere girdiler en son. Hep birlikte saçma sapan eşyalara bakıp gülüyorlardı. Kai bir pelerin ve vampir dişleri bulmuş Yuna'yı kovalıyordu. Yuna da kafasına bir taç takmıştı ve eline de pembe tüylü bir asa almış Kai'a büyü yapmaya çalışıyordu. Yeonjun yelpaze almış yüzüne tutarak Soobin'e cilveli bakışlar atıyordu. Beomgyu aynı anda kaç gözlük takabileceğini deniyordu. Taehyun ise gördüğü bileklikleri arkadaşlarına göstermeye çalışıyordu.

Sonunda herkes Taehyun'un gösterdiği bileklikleri farketmiş ve hep birlikte onlardan almışlardı. Yeonjun, Soobin ve Kai yeşil, Taehyun ve Beomgyu mavi, Yuna ise Sarı renk almıştı. Yuna aslında Kai ile aynı renk almak istemişti ama Kai, Yeonjun ve Soobin ile aynı renk alınca sesini çıkartamamıştı. Taehyun'un gözünden de kaçmamıştı bu durum. İçten içe Yuna'nın üzüldüğünü farketmişti. Bileklikleri gösterirken amacı herkesin çiftler olarak aynı renk almasıydı ama Kai Yuna yerine diğerleri ile aynı renk almayı seçmişti.

Hep birlikte sinema salonuna girdiklerinde bu sefer film hakkında tartışmaya başladılar. Sonunda tek kız olduğu için Yuna'nın istediğinde karar kıldılar. Seçtiği filmse bir dram filmiydi.

Koltuklara sırasıyla Taehyun, Beomgyu, Soobin, Yeonjun, Kai ve Yuna olarak oturdular. Yine çiftler halinde mısır almışlardı her çiftin ortasında bir mısır vardı. Yuna romantik bir ortam oluşturmak için elini Kai ile aynı anda kovaya sokmayı planlıyordu.

Film başladığında herkes pür dikkat filme odaklanmıştı. Yeonjun "Soobin çok fazla yiyor bir kova bize yetmez" diyerek kendine ayrı almıştı mısırı. Kai ile arasına koymuştu ve Kai'ın da almasını söylemişti.

Filmin ilk yarısına kadar Yuna, Kai'ı bekledi fakat o bir türlü ikisi için alınan mısırı yemiyordu. Onun yerine Yeonjun'un kovasından alıyordu ve Yuna'nın istediği o romantik anları ikisinin yaşadığını farketmişti.

10 dakikalık film arasında Yuna ve Taehyun hariç herkes dışarı çıkmıştı. Taehyun kendi koltuğundan kalkıp Yuna'nın yanına oturdu.

"Neden mutsuzsun. Filmin daha üzücü kısımlarına gelmedik bile."

Yuna derin bir nefes alıp arkadaşına döndü.

"Kai sanırım beni sevmiyor."

Taehyun'un korktuğu şey başına gelmişti. Yuna farketmeden Kai'ın ondan ayrılacağını umuyordu fakat artık çok geçti.

"Bu nerden çıktı şimdi?"

"Beni aptal mı zannediyorsun? Kai bariz bir şekilde Yeonjun ya da Soobin'den etkileniyor. Hangisi olduğunu tam olarak çözemesem de. Sen de bunun farkındasın. Doğru söyle Taehyun, Kai hangisinden hoşlanıyor?"

"Ben de bilmiyorum."

"Sen onun en yakın arkadaşısın eminim ki biliyorsundur."

Kafasını sağa sola salladı Taehyun.

"Gerçekten bilmiyorum. Bana birşey anlatmıyor. Sorduğumda Yuna'dan hoşlanıyorum diyor. Ama-"

"Ama yalan söylüyor."

Yuna Taehyun'un sözünü kesmişti. İyice sinirlenmeye başlıyordu. Aldatıldığını düşünüyordu.

"Hayır Yuna onun da yalan söylediğini farkettiğini sanmıyorum."

"Nasıl yani?"

"Evet senden hoşlanmadığı belli fakat hoşlandığını söyleyerek kendini kandırıyor. Üzgünüm biraz yüzüne vurmuş gibi oldum ama."

Yuna sıra sıra içeri giren insanların arasından Soobin ve Yeonjun ile gülerek gelen Kai'a baktı. Taehyun haklıydı. Kai kendini kandırıyordu ve onun bu hali Yuna'nın kızgınlığının geçmesini sağlamıştı. O aptal gerçekten kimi sevdiğinin farkında değildi.

"Sanırım haklısın. Birinin ona gerçekleri göstermesi gerekiyor."

"Ne yapacaksın?"

"En başta yapmam gereken şeyi."

"Neymiş o?"

Yuna gittikçe yaklaşan Kai duymasın diye Taehyun'un kulağına yaklaştı.

"Ondan ayrılıp arkadaşı olarak ilişki tavsiyesi vermek."

__________________

mochinning bölümü oku da yat vicdan azabı çekiyorum sndknsfisbwhfj

✓ beatiful than all loves, yeonbinkaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin