Yeonjun sımsıkı Soobin'e sarılıyordu. Hâlâ atlatamamıştı Kai ile olan konuşmasını. Ağlamamak için kendini zor tutuyordu.
Soobin ise geldiğinden beri göğsünde yatan Yeonjun'un saçları ile oynuyordu. Yeonjun severdi saçları ile oynanmasını. Biraz daha sakin olmasını ve mayışmasını sağlıyordu.
Soobin'in telefonuna gelen mesaj sesi ile telefonu eline alıp mesaja baktı. Mesajı okuduktan sonra şokla ağzı açılmıştı. Hemen telefonu kapatıp sehpanın üstüne koydu.
Yeonjun birşeyler olduğunu anlamış olacak ki kafasını Soobin'in göğsünden kaldırdı.
"Birşey mi oldu?"
Soobin Yeonjun'a baktı. Yorgun olduğu çok belliydi. Sanki bütün gece uyumamış gibi bir hali vardı ki büyük ihtimalle uyumamıştı.
"Birşey yok hyung geri yat sen." Soobin Yeonjun'un kafasını geri göğsüne koymasını sağladı. Ama Yeonjun merak etmişti bir kere.
"Birşey oldu Soobin. Söyle bana."
"Vallahi birşey yok. Hadi uyu biraz iyi görünmüyorsun."
Yeonjun bu sefer bütün vücudunu geri çekmişti.
"Üzüleceğim birşey öyle değil mi? Ne oldu?"
Soobin derince iç çekti.
"Kai mesaj attı. Yuna'ya çıkma teklifi etmiş o da kabul etmiş."
Soobin dikkatle Yeonjun'a baktı. Dakikalardır tutmaya çalıştığı göz yaşları saniyesinde boşalırken ağzından da bir hıçkırık kaçmıştı.
Soobin hemen Yeonjun'u kendine çekip sarıldı. Tekrar saçlarını okşamaya başladığında "üzgünüm hyung." demişti.
Yeonjun tekrar sımsıkı sarıldı. Hıçkırıklar arasında "onu bu kadar sevmemeliydim." diyordu.
Soobin'in de gözünden bir damla yaş süzülürken hızla sildi. 'Şimdi sırası değil' diye tembihledi kendini. Ama onun da kalbi acıyordu. Kai sevgili yaptığı için mi yoksa Yeonjun göğüsünde içli içli ağladığı için mi emin değildi.
Belki de her ikisi için acıyordu kalbi.
Yeonjun saatlerce ağladı. Soobin de saatlerce onu sakinleştirmeye çalıştı. Sonunda biraz kendine geldiğinde ayağa kalktı Yeonjun.
"Noldu hyung?"
"Beomgyu'yu ara."
"Neden?"
"Restoranlarından gizlice birşeyler getirsin."
Soobin telefondan rehbere girerken "ne gibi şeyler?" diye sordu.
"İçecek birşeyler, kafa dağıtmam için, Kai'ı bir süre unutmam için birşeyler işte soju, şarap ne olursa. Hadi hemen ara."
"Ama reşit değiliz."
"Sikerim reşitini. Böyle daha çok acı çekiyorum."
Soobin çaresizce Beomgyu'yu aradı. Onların restoran gibi küçük bir yerleri vardı.
"Efendim Soobin."
"Sana ne oldu sesin niye böyle."
"Taehyun ile tartıştık gibi bişey oldu. Sen neden aradın?"
"Yeonjun hyung kötü durumda, Kai Yuna ile çıkmaya başlamış."
"Kızarık gözlerini tahmin edebiliyorum."
"Senden birşey isteyeceğiz."
"İste bakalım."
"Restorandan içecek bir şeyler getirir misin? Yeonjun hyung kafa dağıtmak istiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ beatiful than all loves, yeonbinkai
Fiksi PenggemarYeonjun Soobin ve Kai aşkın sadece 2 kişilik olmadığını fark ederler. [160920 - 131120] -¹-