"gördün mü nasıl kaçtı."
"Çok sevimliydi."
"Yanağımı bir daha yıkamayacağım sanırım."
"Susun artık sevgiliniz sevgilimi çaldı mutsuzum."
Az önce Kai evet dedikten sonra utanmış ve ikisinin de yanağından öpüp alelacele oradan kaçmıştı. Çıktıktan sonra Taehyun'a mesaj atmıştı ve Taehyun da Beomgyu'yu anın heyecanıyla unutup Kai'ın yanına koşmuştu. Beom da şu anda yeni sevgililerini anlatan ikiliyi dinleyip acı çekiyordu.
"Ama Beom görmen lazımdı. O kadar tatlıydı ki ağlayabilirim."
Soobin feels geçirirken Yeonjun da akmayan göz yaşlarını sildi.
"Peki neden ben sizinki yüzünden kendi sevgilimden oldum. Bugün hiç öpemedim onu"
"Zırlama, onlar arkadaş tabiki birşey olduğunda hemen birbirlerine koşacaklar."
"Kai da zırt pırt Taehyun'un yanına gittiğinde görürüm ben sizi. Beni arayıp ağlarsınız artık."
"Oylayı dramalaştırmayı kes."
Taehyun'un arkadan sesi duyulduğunda sahibi gelmiş yavru köpek gibi ayağa kalkıp Taehyun'un boynuna atlamıştı.
"Taehyunie~ bir daha beni bunlarla yanlız bırakma."
Taehyun masum masum oturan ikiliye dönüp "ne yaptınız?" diye sorunca arkadan gelen Kai de onlara katılmıştı.
"Bence Beomgyu hyung delirtmiştir benimkileri."
"O ikisinden herşeyi beklerim ben minik bebeğimi bile çıldırtmışlardır." Beomgyu'nun yanaklarını sıkıştırıp büzülen dudaklarından öptü. Beomgyu bu hareketiyle eriyip giderken Taehyun bu kadar ilginin yeterli olduğunu düşünüp sıralardan birine oturdu. Kai da Yeonjun ve Soobin'in arasına oturunca ayakta kalan Beomgyu da önce Taehyun'un kucağına oturmaya çalışsa da o aniden kayınca götü okul sırasıyla buluşmuştu.
"Bu arada siz de fark ettiniz mi? Kai benimkiler dedi." Soobin garip garip hareketler yapıp daha sonra Kai'ı sanki içine sokmak istermiş gibi sıkıca sarılmıştı. Kai nefes alamayıp ellerini salladığında karşıdan cidden komik görünüyorlardı. Yeonjun gülerken Kai'ı Soobin'den kurtarmaya çalışıyordu. En sonunda normale döndüklerinde Kai derin bir nefes aldı. Bir an cidden boğulacağını sanmıştı.
"İlk günden boğma çocuğu daha işimiz var onunla."
Kai utanıp kızarırken Yeonjun'un dediğini düşündü. İlk günleriydi bu ve bundan sonra hep birlikte olacaklardı. Biraz fazla naz yapmıştı ve buna fazlasıyla da pişmandı fakat şu an herşey yolunda olduğu için bunun artık bir önemi olmadığını da biliyordu.
"Hey, Yeonjun."
Yeonjun, Soobin'e döndü.
"Hani şey demiştin ya, birgün Kai sevgilimiz olursa lunaparka gerçek bir randevu için gidecektik."
Yeonjun hatırladığını belirtmek için kafa salladı.
"Neden bu haftasonu yapmıyoruz?"
İkisinden de onay almak için gözlerine baktı. Kai heyecanla el çırparaken Yeonjun da "neden olmasın çok eğleniriz geçen seferki gibi." demişti.
"Biz de gidelim mi?"
Beomgyu da heyecanlanmıştı ve gitmek istiyordu ama Taehyun kafasını sağa sola salladı.
"Bırak da ilk randevularında rahat etsinler. Açıkçası ben sevgilimle olan randevumda peşimde senin dolanmanı istemezdim."
Beomgyu küsmüş gibi yaptı. "O zaman benle bir daha randevuya çıkma Taehyun bey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ beatiful than all loves, yeonbinkai
FanfictionYeonjun Soobin ve Kai aşkın sadece 2 kişilik olmadığını fark ederler. [160920 - 131120] -¹-