"arkadaşlar ben birşey farkettim"
"Kai senden kaçıyor."
Yeonjun hayretle Beomgyu'ya baktı. Daha sonra Soobin'e dönüp Beomgyu'yu işaret ederek "bu bile anlamış amk" dedi.
Soobin bıkkınlıkla konuştu "4 yaşındaki çocuk bile farkeder bunu hyung. 1 hafta oldu asıl sen nasıl yeni farkettin."
Yeonjun bu sefer işaret parmağını kendine çevirdi " sen bana salak muamelesi mi yapıyorsun?
Soobin milkshakein pipetini ağzına götürürken kafa salladı. Yeonjun da bunun üzerine americanosunu onun içeceğinin içine dökmüştü.
Soobin yüzünü buruşturarak pipeti ağzından çıkarttı. "Hyung!"
Yeonjun ona dil çıkarttıktan sonra konuya döndü. "Ne yapmalıyım, neden benden kaçıyor?"
"Sakin olur musun? İlk olarak neden kaçtığı belli bence. O gün elini beline koyarak çok belli ettin."
Soobin de söze girdi "ayrıca insatgarmını verdin."
"Ne alaka instagramım ya?" Yeonjun anlamamıştı. Salak işte.
"Canım yüksek zekalı arkadaşım. Sen Taehyun'u Kai zannedip mesaj atmadın mı? Orda senin hesabın gözükmüyor muydu? Sence Taehyun Kai'a anlatmamışmıdır şu kişi bana şöyle mesaj attı diye."
Yeonjun aydınlanma geçirerek "hassktr" demişti. "Tanrım kesin anladı ondan hoşlandığımı"
"Jeton düştü sonunda." Beomgyu ayağa kalkıp alkışlamaya başlayınca kafedeki herkes onların olduğu masaya bakmaya başlamıştı. Soobin Beomgyu'nun t-shirtünden çekerek geri oturttu. Her yerde rezil oluyorlardı.
----------------
"Günaydın arkadaşlar." Hoca sınıfa girince herkes yerlerine oturmuştu. Bir kişi hariç.
"Bugün aramıza yeni bir öğrenci katıldı gençler. Kentini tanıtmak ister misin?"
Hoca sarışın kıza döndüğünde kız kafasını salladı.
"Merhaba adım Shin Yuna. Buraya *** okulundan geldim. Umarım iyi anlaşırız."
Kız sevimlice gülümseyip hocanın gösterdiği yere oturdu. Elbette klasik sahne olmazsa olmazdı. Oturduğu yer Taehyun'un yanı, Kai'ın da tam arkasıydı.
Taehyun kısaca kendini tanıttıktan sonra kız hevesle Kai'a döndü. Kai önce terettüt etse de daha sonra Soobin'in ona daha fazla arkadaş edinmesi gerektiğini söylediğini hatırladı ve o da kendini tanıttı. Kız en büyük gülümsemesini sunmuştu genç oğlana.
O gün bütün gün boyunca birlikteydiler. Yuna'ya okulu gezdirdiler. Telefon numaralarını aldılar hatta grup bile kurmuşlardı. Üçü de birbirini çok sevmişti ve hemen alışmışlardı.
Kai hep Soobininki gibi bir arkadaş grubu isterdi ve artık vardı. Bu durum onu çok mutlu etmişti. Sonunda Taehyun ve Soobin'den başka bir arkadaşı daha olmuştu.
----------------
Kai: hyung
Ben bugün arkadaş edindim
Senin istediğin gibi
Soobin: ah gerçekten mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ beatiful than all loves, yeonbinkai
Hayran KurguYeonjun Soobin ve Kai aşkın sadece 2 kişilik olmadığını fark ederler. [160920 - 131120] -¹-