10.BÖLÜM (BUZ KRALI)
Bugün alarm çalmadan uyanmıştım alarm çalasıya kadar yatağımın için de yattım , alarmı beklerken gözlerimi açık tutmak o kadar zordu ki yavaş yavaş içim geçiyordu ki birden alarmın çalmasıyla yerimden sıçrayarak uyandım, korkmuştum be . Yatağımdan zorla da olsa kalkıp lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ardından içeriye girip saate baktım saat daha 06:53 idi telefonumun galerisine girip der programına baktım olamaz ya ben boşuna mı erken kalkmıştım dersim 08:40 daydı sinirlerim iyice bozuldu neden dün gece saate bakmıyordum ki .
Daha 1,5 saat vardı en iyisi ben bir duşa gireyim hem zaman geçmiş olur , dolabımdan okula giderken giyecek kombin ayarlayacaktım. İlk olarak hava biraz serin olduğu için beyaz örme kazak aldım altına da kot pantolon seçtim ve sandalyenin üzerine koydum , ardından üzerimdekileri çıkarıp duşa girdim .Saçımı vücudumu iyice yıkayıp çıktım, hemen havluyla vücudumu kurulayıp ayarladığım kıyafetleri giydim , ardından çekmeceden bir çorap bulup giydim. Saçımı da ilk suyunu havluyla giderdim ardından banyoya gidip saç kurutmayla kurutmaya başladım iyice kurutmama lazım dışarıda zaten rüzgar var hasta olmak istemem doğrusu kimse istemezdi değil mi?
Saçımı da güzelce kuruttuktan sonra güzel bir şekil de taradım saat daha 07:15 idi saçımı şimdiden yapsam garanti bozulurdu o yüzden kahvaltımı yapıp saçımı öyle yapacaktım .Mutfağa gidip bir kupaya kendime kahve yaptım ardından bir tabağa peynir , zeytin ve salça koydum sonra kahvemi ve tabağımı alıp yer masasına koydum sonra geri mutfağa gidip çatal ve ekmek aldım ve kahvaltımı yapmaya başladım .
Kahvaltımı yapıp bulaşıkları tezgaha bıraktım sonra aynanın karşısına geçip düzgün bir topuz yapmaya çalıştım nedense hep düzgün bir topuz yapamam herkes rastgele yapar on numara olur ben 2 saat uğraşayım benim olmaz . Neyse topuzu yapmak için o kadar odaklanmıştım ki saçımı döndürdüm ve tokayla bağladım oha gerçekten çok güzel olmuştu ilk defa bu kadar güzel oldu ay şuan çok mutlu olmuştum, neyse çok mutlu olmayayım nazar değecekti kesin .
Masanın üzerinde ki papatyalı makyaj çantamı aldım sadece ruj ve rimel aldım başka bir şey kullanmayacaktım zaten normal de çok bir şey kullanmıyorum .Rujumu dudaklarıma güzelce sürdüm rimeli de kirpiklerime dikkatlice sürdüm . İşim bitmişti saat daha 07:30 idi daha çıkmama 30 dakika vardı o 30 dakika da ne yapacaktım ki bir anda aklıma parmaklarıma oje sürmek geldi hemen yerimden kalktım ve çalışma masasının altında ki kutuyu aldım içinden Türkiye'den aldığım bebek mavisi ojeyi seçtim ve kutuyu geri yerine koyup eski yerime geri oturdum , ojeyi açıp parmaklarıma dikkatli şekilde sürdüm .
Ojeyi sürdükten sonra elimi havaya kaldırıp baktım güzel olmuştu tırnaklarım biraz uzundu o yüzden yakışmıştı . Saat 07:45 idi yavaştan çıkacaktım ama şu parmaklarım tam kurumamıştı , ayağa kalkıp lavaboya gittim ve suyun altına tuttum suyun ojeyi kuruttuğunu bilmeyende yoktur herhalde .Parmaklarıma tek tek dokunup kuruyup kurumadığına baktım , kurumuştu ama bir yere çarpsa bozulacak gibiydi dikkatli şekil de dünkü çantamı aldım ve masanın üzerinde ki dinlendirici gözlüğümü ve kulaklığımı aldım ve gözlüğümü takıp kapının önüne gittim ayağıma beyaz spor ayakkabı giydim dikkatli şekilde .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore deki TÜRK kızı
Fiksi RemajaBir Türk kızının Güney Koreye gitme hayalini gerçekleştirmesi ve dünyanın bir ucundaki yani uzak doğu dan birine aşık olması... ---- "seni seviyorum" dedim bir yandan elini tutuyorum bir yandan da gözlerinin içine bakıyordum. O ise soğuk kanlılığıy...