12.BÖLÜM(YANINDAYIM)
Havanın serinliği tenini ürpertmesin, bedenim yanında olmasa bile, ruhum hep senin yanında.
Sabah gözümü Seo Hyunun üzerime atlamasıyla açmıştım bu kız niye böyleydi anlamış değildim , Seo Hyun şuan resmen üzerime yatmıştı bir hamleyle üzerimden atıp ben onun üzerine yattım o altımda can çekişirken ben gözlerimi kapatmış keyif çatıyordum .
Üzerinden kalktım çünkü daha fazla can çekişmesine göz yumamazdım , sonra elimi uzattım ve yerinden kaldırdım . Lavaboya ilk o gitmesin diye koşarak lavaboya girdim ve kapıyı kapattım hemen elimi yüzümü yıkadım ve çıktım sonra tuvalete girdim ve işlerimi hemen halledip çıktım sonra Seo Hyun girdi .
Seo Hyun lavaboda iken ben yatakları toplamıştım bile topladığım yorgan ve yastıkları dolabın altına koydum , sonra camı açtım ve içeriyi havalandırdım o arada Seo Hyun lavabodan çıktı ve ıslak ellerini yüzüme yapıştırdı . Bu hayatta en sevmediğim şey ıslak elleriyle orama burama dokunmaları idi , Seo Hyun ellerini yüzümden çekmişti ama ben bir süre öyle kaldım acaba nasıl intikam alabilirdim onun sevmediği hareket neydi ki?
Şuan Seo Hyun'un kahvaltı için yaptığı pirinç pilavını yiyorduk bu bana çok tuhaf gelmişti ama Koreliler bunları yapıp tüketiyorlardı . Tabi biz peynir zeytine alışık olduğumuz için sabahları pilav ve ramen türü şeyler yemek bazılarına ağır gelebilir.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra bulaşıkları ben köpüklüyorum Seo Hyun ise duruluyordu zaten 2 tabak, 2 kaşık , 2 bardak ve pilav yaptığımız tencere vardı onları yıkamakta uzun sürmemişti . Bulaşıkları yıkayıp dövmenin üzerine krem sürdüm zaten artık acımıyordu o yüzden sürmeyi bırakacaktım .
Şuan gülmekten ölecektim Seo Hyuna Türkçe kelime öğretmeye çalışıyorum o kadar güzel konuşuyor ki ve çok tatlıydı .
''Börek'' Dedim 2 3 kere tekrarlayarak .
''Börek'' Dedi doğru şekilde ama r harfini çok vurguluyordu ama güzel söylüyordu.
''Teşekkür ederim'' Dedim.
''Teşekkur ederim'' Dedi ve ben bir daha kahkaha attım .
''Hayır teşekkür ederim'' Dedim tekrar ederek.
''Teşekkur ederim'' Dedi bir daha kahkaha attım resmen gözümden yaşlar geliyordu gülmekten.
''Teş-ek-kür kur değil kür'' Dedim heceleyerek .
''Teşekkür ederim'' Dedi heceleyerek bu sefer olmuştu .
''Aferin kız bu sefer oldu'' Dedim mutluluktan zıpladı resmen neden bu kadar tepki vermişti ki .
''Ay Türkçe ne kadarda zormuş'' Dedi.
''Evet çok zor sen bir de Türkiye'ye gelince göreceksin şehir şehir değişiyor'' Dedim
''Gerçekten mi ?'' Dedi .
''Evet'' dedim.
Biraz daha oturup konuştuktan sonra okul için hazırlanmaya başladık Seo Hyuna Pantolon , sweat verdim ve giymek için lavaboya gitti ardından ben kendime kıyafet ayarladım bir tane boğazlı siyah kazak ,kot pantolon ayarladım Seo Hyun lavabodan çıkınca ben gidip giyindim .
Giyindikten sonra saçımı tepeden at kuyruğu yaptım sonra makyaj olarak ruj ve rimel sürdüm işte hazırdım , Seo Hyun ise aynanın karşısında ruj sürüyordu aklıma gelen planla hemen ruj süren eline vurdum , ruj dudağından yanağına kadar boyanmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore deki TÜRK kızı
Fiksi RemajaBir Türk kızının Güney Koreye gitme hayalini gerçekleştirmesi ve dünyanın bir ucundaki yani uzak doğu dan birine aşık olması... ---- "seni seviyorum" dedim bir yandan elini tutuyorum bir yandan da gözlerinin içine bakıyordum. O ise soğuk kanlılığıy...