Rozdział 16

418 21 38
                                    

#olivia_ff na twitterze

Harry'ego nie obchodziło, że drogi były nieprzejezdne a burmistrz zalecił pozostanie w domu. Wsadził mnie, dosłownie, w Rang Rovera i ruszył w drogę.

– Muszę cię o coś spytać.

– Nie, nie dam ci poprowadzić samochodu.

– Nawet nie mam prawka, nie o to chodzi.

– Więc?

– Kurde, nie wiem od czego zacząć.

– Jeżeli chcesz ze mną uprawiać seks na tyłach samochodu to po prostu mi powiedz.

– Harry – upomniałam go, a mój głos przybrał poważniejszy ton.

– No już nic nie mówię.

– Nie chce żeby to zabrzmiało jakoś źle. No, ale skąd wy macie tyle hajsu? Nowe samochody, nowe domy, obsługa i tak dalej – westchnęłam gubiąc się w słowach, a Styles się zaśmiał. – Z czego ty się śmiejesz?

– Naprawdę krępowałaś się żeby o to zapytać? – parsknął śmiechem. – Oj, kochanie.

– Odpowiesz mi czy będziesz dalej ze mnie kpił?

– Nie kpię. – Złapał za moje udo. – Wiem, że w nas nie wierzysz, ale nasz zespół jest dość popularny w Wielkiej Brytanii i nie tylko. Wydaliśmy cztery płyty, piąta w drodze. Koncertujemy, ludzie chcą nas słuchać.

Pieprzone One Direction jest popularne nie tylko w tym mieście? Co mnie ominęło?

– Głupio mi, że o to zapytałam.

– Spokojnie, zadawałaś kiedyś głupsze pytania.

– Dzięki – prychnęłam. – A skoro tak wam dobrze idzie to czemu się rozstajecie?

– Każdy chce się skupić na sobie, wyjazd na studia, różne wizje na przyszłość. – Przytaknęłam głową, ale złapałam się na tym, że przecież patrzy na drogę. Położyłam rękę na jego dłoni, która spoczywała na moim udzie.

– Ale dalej będziesz mi śpiewał słodkie pioseneczki?

– Będę ci jeszcze więcej śpiewał.

Dojechaliśmy pod dom Tomlinsona. Bałam się tego wieczoru.

– Kto będzie? – zapytałam chłopaka, który zamknął samochód i chwycił mnie za dłoń.

– Niall, Liam i Zayn.

– Zayn?

– No tak. Rozstaliśmy się, ale nadal się kumplujemy. No i ich dziewczyny będą.

– Aha.

Czyli już wiedziałam, że nie będę się dobrze bawić. W naszej szkole są dwie grupy ludzi. Dzielą się one na kochające One Direction i kpiące z nich. Trzeba przyznać, że mi bliżej do tej drugiej. Słychać w niej było głównie głosy prześmiewcze. Mówiono, że Zayn zostawił zespół żeby być z byłą cheerleaderką, która po lekcjach trudniła się w modelingu. O Niallu mówiono, że jest piątym kołem o wozu, a Liam ma parcie na szkło. Za to o Harry'm i Lou mówili, że są parą, ale się ukrywają. No cóż, mogę potwierdzić, że Styles na pewno nie jest gejem.

Harry zadzwonił dzwonkiem do drzwi a gdy nikt nie nadchodził, otworzył drzwi i wszedł do środka.

– Pewnie siedzą na dole. – Zdjął kurtkę i przejął moją, zawiesił je na wieszaku i widząc moją niepewną minę, chwycił mnie za rękę. – Znasz ich, więc czym się denerwujesz.

– Niczym – skłamałam.

– To chodź.

Zeszliśmy po podświetlonych schodach skąd słychać już było muzykę.

– Chyba, żartujesz, że Lou ma kręgle w domu – powiedziałam słysząc specyficzny dźwięk.

– Stwierdził, że piwnica mu niepotrzebna.

Na wejściu powitał nas Niall, który był już lekko wstawiony. Przywitaliśmy się ze wszystkimi.

– Jak się dzielimy? – zapytał Harry, który robił mi drinka. Sam prowadził, więc nie mógł pić.

– Indywidualnie gramy.

– Jakbyś nie policzył, jest nas nierówno.

– Dobra, dobra.

Zaczęłam ze względu na fakt, że byłam najniższa. Bardzo nie podobała mi się ta dyskryminacja.

Czekałam na swój drugi rzut kiedy podszedł do mnie gospodarz.

– Mówiłem, że będzie warto – powiedział nawiazując do naszej rozmowy w kawiarni.

– Fajny dom – zmieniłam temat.

– Dzięki. Ale myślałam, że Harry cię przyzwyczaił do luksusów.

– Z nim nie mam czasu na żadne luksusy. Poza tym sala kinowa to tam żaden luksus – parsknęłam, a Louis popatrzył na mnie dwuznacznie. – Co?

– Zapytaj go lepiej o te luksusy.

– Mam nadzieje, że nie wyskoczy mi z pokojem zabaw jak w Greyu.

– Nie – zaśmiał się. – Chociaż w sumie. No, ale nie o to mi chodzi.

No i już do końca wieczoru zastanawiałam się czym zaskoczy mnie jeszcze Harry Styles.

Hej, hej!
Obiecany rozdział! Tym razem mniej słodko. Na szczęście.
Do następnego!

olivia || harry styles Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz