8.bölüm

58 4 0
                                    

Buluşma günü

Alaz heyecanlıydı. Bu son günlerde o kızı merak ediyordu. Artık görücekti. Belki hislerine inanır ve kabul ederdi. Çıkmadan son kez mesaj attı ona.

Alaz: şimdi çıkıyorum larin.

Alaz: bakalım bizim aşık nasıl biriymiş.

Yavaşça evden çıktı. Evden erken çıkmıştı bilerek. Nedense içinden ona çiçek almak gelmişti.

Yolda yürürken bir çiçekçiye girdi. İstediği çiçeğin buketini yaptırırken ambulans sesiyle çiçekçi

-Allah'ım şifa ver hastalara. Allah kurtarsın yarabbim.

-amin inşallah.

Diyerek parayı uzattım ve oradan çıktım.

Elimde kocaman bir çiçek buketle parka vardım. Parkta kimse yoktu.

Bir banka oturup mesajlara baktım. Görmüştü ama cevap vermemişti. Merak edip bir mesaj daha atrım.

Alaz: ben vardım. Sen ne zaman gelirsin?

Telefondaki hemen görüldü olmuştu. Larin çevrimiçiydi ama sadece görüldü atıyordu.

Alaz: larin.

Alaz: görüldü atma.

Alaz: sana diyorum.

Alaz: larin?

Alaz: iyi misin?

Attığı mesajların son ikisi görülmemişti ve larin çevrimdışıydı şu an. Kaşlarını çatıp anlamaya çalışırken ambulans sesiyle ses baktı.

Ambulans hızla yollardan geçiyordu. Kafasını çevirip buketlere baktı. Telefonundan mesajların görüldü mü olduğu ve kaeinin çevrimiçi olup olmadığına bakarken sürekli gözleri saate kayıyordu.

&&&&&&

Saatler geçmişti. Larin ona 15.00 da buluşalım demişti ama saat 18.45 olmuştu. Gelen giden vardı ama onlarda çocuklar ve anneleriydi.

Nedense beklemeye devam etmiş 5 dk da bir larine mesaj atmıştı ama ne larin görüldü atmış ne de çevrimiçi olmuştu.

Gelmeyeceğini anlayıp sinirle son mesajlarını yazdı.

Alaz: cidden sana inanmıştım larin.

Alaz: ama yanıldım.

Alaz: sana güvenmeye başlamıştım ama artık istesemde inanmam.

Alaz: sana güvenmem hataydı.

Alaz: artık bana mesaj atma larin.

Alaz: beni arama.

Alaz: çünkü artık sana güvenecek bir alaz yok.

Alaz: sana ve senin yalancı aşkına kandığım için kendimi aptal gibi hissediyorum.

Alaz: bir de bir aptal gibiseni bu saate kadar bekledim.

Alaz: sana buket bile yaptırdım.

Alaz: aptal salak kafam!

Alaz: artık benden uzak dur larin.

Alaz: senin yalanlarınla ve seninle uğraşamam.

Alaz: git ve kandıracak başka birilerini bul.

Alaz: çünkü ben seni artık önemsemiyorum.

Sinirle telefonunu kapatıp buketi çöpe attı. Eve ilerlerken bile merakla 2, 3 kere bakmıştı mesajlara. Akşam ise bakmamaya zorlamıştı ama larine bir şey oldu endişesiyle birkaç kere bakmıştı. Somu da ise

-seni kandırdı aptal!

Diyerek telefonuna bakmayı bırakıp yatmaya gitmişti.

Tabi larini düşünmeden nasıl uyuyabilirse?

Ne ara bu kız aklına yerleşmişti ki?

Larin - Yarı Texting (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin