1 haftadan uzun bir süre olmuştu. Ne larin ona görüldü atmış ne de çevrimiçi olmuştu. Ondan ses seda yoktu.
Kandırılmıştı işte.
Haklıydı. Ona güvenmemekle ve aşkına inanmamakla haklıydı ama inanmıştı.
Ve lanet olsun onu merak ediyordu! Hem de çok!
-alaz kahvaltı hazır!
Diyen annesiyle telefonunu bırakıp odadan çıktı. Merdivenlerden yavaşça iniyordu.
Bugün cumartesiydi ve gününü boş geçirmeyi ya da abisinin ona hazırladığı testleri yapmayı düşünüyordu.
Aşağı inince abisini gördü. Üzerinde takım elbisesi vardı ve üzgün görünüyordu.
-hayırdır oğlum nereye?
Diye soran annesiyle o da merakla masaya oturdu. Abisi alas annesine dönüp
-hiç hayır değil anne. Cenazeye gideceğim.
Abisinin konuşmasından vile üzgün olduğu belliydi.
-kim öldü oğlum?
-anne sana anlatmıştım ya. Bir adam vardı. Kızı için özel ders vermemi istemişti.
-ah evet. Geçen hafta o kızla tanıştım. Çok tatlı ve nazik bir kızdı. Çok mutlu görünüyordu. Yan komşumuz değil mi? Adı larindi galiba.
Larin ismiyle başını hızla kaldırdı ve dikkatle dinlemeye başladı.
-evet anne. Sen nereden tanıyorsun?
-hayırdır oğlum kim ölmüş? Larin geçen hafta yanlışıkla köpeğini kovalarken bizim havuza düştü. O zaman tanıştım ama baya sevinçli gibiydi. Annesinin yanına gideceğini söyleyip gitti.
Abisi şaşkınlıkla
-larin dışarı mı çıktı? Bildiğimiz dışarı çıktı ve bizim bahçeye geldi?
-evet oğlum. Neden bu kadar şaşırdın?
-anne larinin babası benden özel ders vermemi istedi çünkü larin dışarı çıkamıyor.
Çıkamıyor mu? Neden ki?
-çıkarmıyor mu neden ki?
Annesi onun sözlerini dile getirmişti.
-çünkü bunun bir lanet olduğunu düşünüyor.
-lanet mi. Ne laneti oğlum?
-şöyleki anne. Larinin annesi leyla hanım küçükken dışarı çıkmış ve su çiçeği geçirmiş. Çok ağır geçmiş hastalığı ve travma oluşmuş ve 8 yaşına kadar evden çıkmamış. Ondan 8 yaşına kadar larini dışarı çıkarmamış. Larşn 8 yaşına gelince annesini ikna edip dışarı çıkmayı istemiş. O gün larin evden dışarı bir adım attığı gibi gözlerinin önüncde annesine kamyon hızla çarpmış. Annesinin öyle olmasının sebebi olarak dışarı çıkmasını sebep bulmuş. Ondan beri dışarı çıkmıyor.
Masada bir süre sessizlik oluşmuştu.
-ama o gün çok mutuydu ve annesine gitmesi gerekyiğini söylemişti. Annesi ölmedi mi?
-hayır. Bitkisel hayata girdi. Bir odada cansız şekilde yatıyordu. Geçen hafta ise larin tekrar dışarı çıkıcakmış. Yine adımını attığı gibi annesi kriz geçirmiş. Ondan tekrareve kapanmış ve annesi hastaneye götürülmüş. Dün ise öldü. Bugün cenazesi kalkıcak. Asaf bey çok üzgündü. Hem karısı öldü hem de kızı fena olmuş. Lanet yüzünden oldu sanıyor. Camdan bile dışarı bakmıyormuş. 1 haftadır hastanedeymiş. Kızı ise telefonunu bahçede düşürmüş. Ondan kızına ulaşamıyormuş. Hizmetlileri semra hanım durumunu bildiriyormuş ama larin kimseyle konuşmuyormuş. Annesinin durumunu kendinden sorumlu tutuyor.
-alaz kalk hazırlan. Onlar bizim komşumuz. Bizde katılalım cenazeye.
Alaz ise sessizce odasına çıkmıştı annesinin sözüyle. Pişmandı. 1 haftadır o kadar larine kızmıştı.
Aklına o gün çiçekçide ve evlerinin yakınında gördüğü ambulansı hatırladı. Nerden bilirdi ki içinde larinin annesinin olduğunu?
Üzerini giyinirken gözleri kızarmıştı. Artık kimseyle konuşmuyormuş. Kim bilir ne haldeydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Larin - Yarı Texting (Tamamlandı)
Short Story0532*******: seni 4 yıl önce gördüm ve o günden sonra bir daha unutamadım. Her gün seni izlerken buldum kendimi. 0532*******: yanına yaklaşan kızları kıskandım. Yanında olan herkesi kıskandım. 0532*******: çünkü onlar senin yanındaydı ve ben değil...