Byla sobota ráno. Do očí mi vklouzli paprsky světla a do uší dolehl příjemný zvuk absolutního ticha a klidu. Otevřela jsem oči a rozhlédla se po pokoji až k oknu. Milovala jsem když sněžilo. Vstala jsem a šla si připravit snídani. Nakrájela jsem do misky nějaké ovoce a to jsem zasypala oříškovým müsli a zalila bílým jogurtem. Uvařila jsem Zelený čaj s plátkem citronu a vrátila se i se snídaní do postele. Zapla jsem notebook a přihlásila se na Facebook. Nová zpráva od nejlepšího kamaráda. Měli jsme se sejít ve 3 v centru. Pustila jsem si film a snědla snídani. Milovala jsem tyhle rána s oblíbeným filmem, skvělou snídaní a teplou pohodlnou postelí. Roztáhla jsem se na ni a sledovala film.
Hodiny ukazovali půl 12 dopoledne a tak bylo na čase vylézt z postele. Napustila jsem si horkou vanu se spoustou levandulové pěny a ponořila se do vody až po krk. Do uší jsem si nasadila sluchátka a mobil položila na stolek vedle vany. Jen jsem tak koukala po koupelně a přemýšlela. Poslední dobou bylo vše až neobvykle v pořádku. Možná to bylo tím, že se blížili Vánoce, nebo se jen svět rozhodl dát mi na chvíli klid. Každopádně jsem za to byla ráda.
Když jsem vyšla z koupelny, byla už doma mamka s bráchou. Pomohla jsem jí pověsit prádlo a vyžehlit to, které už bylo suché. Vysušila jsem si vlasy a nalíčila se každodenním makeupem.
K obědu byl losos na kopru. Rychle jsem všechno snědla a šla se oblékat. Měla jsem ještě chvíli čas a tak jsem si sedla na zem a hrála si s Laurinkou. Laura byl náš pes. Štěňátko. Házela jsem jí pískající prasátko po pokoji a ona letěla jak vítr a v mžiku byla zpět.
14:10, bylo na čase jít. Objala jsem brášku a rozloučila se s mamkou. ,, Doma budeš do 10! " křikla na mě mezi dveřmi a zabouchla je za mnou. Jen tak tak jsem doběhla autobus a s hlubokými výdechy jsem se posadila na jednu z volných sedaček.
,, Ahoj Chriss! '' ozval se hlas hned vedle mě. Odvrátila jsem pohled z okna na osobu za mnou. Byl to Dylan. Chodili jsme spolu dřív školy ale byl divný, nestaral se o svuj vzhled a s nikým se moc nebavil. Ale od doby co jsme všichni změnili školu se změnil i on a z ''Nerda" který se bavil střílením probíhajících panáčků po monitoru, maminčina mazánka a absolutně odtažitého a stydlivého kluka se stal vysoký, milý, řekla bych i v celku pěkný teenager. Wow! Asi nejlepší proměna co jsem kdy viděla.
,, No páni! Jsi to vůbec ty? Ahoj! " řekla jsem a usmála se. Tohle že byl opravdu on? Byl tak milý a pozorný, celou cestu jsme se bavili o všem možném a v jednom kuse jsme se smáli. Čirou náhodou jsme měli stejnou cestu. Aspoň jsem se nenudila a navíc vůbec mi jeho přítomnost nevadila. Ukázal se jako fajn kamarád.
Bylo něco málo přes 3 hodinu odpoledne a já Filípka, mojeho nejlepšího kamaráda nikde neviděla. ,, Tak kde máš přítele? " řekl najednou a nadzvyhl obočí. ,, Je to jen kamarád a jestli se brzo neukáže tak nebude už ani kamarád! " řekla jsem ironickým hlasem a začala se smát. Ještě chvíli jsme se spolu bavili, řekl že se mnou počká, ale najednou se koukl na hodiny a řekl že musí letět, že už měl být dávno jinde. A tak jsem tam stála sama. Bylo víc než čtvrt na tři a Filip nikde.
,, Takže jsem ti nestačil jo? Přijdu o 3 minuty později a ty už tady na rande s prvním klukem cos chytla? Bloncko! " ozvalo se mi za zády a ani jsem se nemusela otočit abych věděla kdo to je. ,, Jen se mě ptal co tu dělá tak nádherná holka tak sama. " odpověděla jsem a neotočila se. ,, A jakou holku myslel? '' začal rýpat. Otočila jsem se a jako obvykle jsem ho objala a vlepila mu pusu. ,, Tu kterou ty necháš čekat 15 minut! " vykřikla jsem s úsměvem a odtrhla se od něj.
Jako obvykle krásně voněl a byl sladěný od hlavy k patě. Cestou se mě pořád ptal na Dylana. ,, Fílo! spolužák ze základní školy. A ne nelíbí se mi. " vysvětlila jsem. ,, Mě jo! " špitl do země a čekal odpověď. ,, Kdyby tě teď slyšel David, zmetku! " narážela jsem na jeho vztah s přítelem. ,, Všechno zkazíš " zasmál se a podal mi borůvkovou camelku.
Tak jo, tohle je můj uplně první příběh a budu se snažit přidávat části co nejrychleji, snad se vám bude líbit. Bude hodně zvratů a napínavých momentů. Děkuji a vážím si každého ohlasu:) ♡
ČTEŠ
~Skrytá bolest~
RomanceProcházet životem který ti milionkrát podrazil nohy a nechal tě si sáhnou na dno je opravdu těžké. Ale procházet jím i přes to s úsměvem je něco co dokáží nejsilnější! Příběh Christin vypráví o tom jaký život dokáže být a co musí překonat aby nikd...