,, Omlouvám se, že jsem k vám tak vtrhl ale zaslechl jsem Váš rozhovor a tak nějak mi došlo že mluvíte o mém klientovi. " řekl postarší muž stojící u našeho stolu.
,, Ehh...klient? Jako můj syn? "
,, Špatný výraz já vím, ale jiné oslovení me nenapadlo. Jsem právník přidělený panu Benu McAlanovi. Moc mě těší a ještě jednou se omlouvám za odposlech vašeho rozhovoru."
,, V pořádku. Jsem Sarah McAlanová a toto jsou mé děti Christina a Fred. " řekla máma a snažila se o úsměv.
,,Mark Turner už jsme se slyšeli v telefonu. Mohu? " řekl a ukázal na volnou židli.
,, Ano samozřejmě. " odpověděla jsem.
,, Chtěl jsem Vám dnes volat a domluvit si schůzku a tímto jsme si myslím všichni ulehčili práci." řekl a usmál se.,, Poprosím Vás vodu a ostatním prosím ještě jednou to samé co měli předtím. " nadiktoval Mark objednávku a spojil si ruce.
,, Tak abych přešel k věci. Váš syn se více jak rok pohyboval v okruhu dealerství v obrovském rozsahu. Prodával drogy; přesněji pervitin, marihuanu a kokain společně s jedním z nejrozsáhlejších dealerských gangů v celé Indianě. Drogy prodával, bral a částečně i vyráběl. Dostával objednávky, které předával "šéfovi" gangu, ten je zpracoval a váš syn je poté dodával. Jejich činnost jsme zaznamenali již před 5 lety ale Váš syn byl v gangu dá se říct "nováček". Policie ho měla v hledáčku už dlouhou dobu. Byl zadržen, když byl podroben namátkové zkoušce dopravní policie, která u něj našla navážené zboží a věci potřebné na jeho výrobu. Byl převezen na stanici odkud nebyl propuštěn ale převezen do cely předběžného zadržení, odkud byl po rozhodnutí převezen do vazební věznice. Jeho trest se odhaduje na 8-10 let vězení nepodmíněně. Soudy budou probírat až po vyslechnutí všech podezřelých. Vaše návštěvy se uskuteční jednou za 14 dní vždy v pondělí. "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Seděla jsem v baru a pevně svírala sklenici Jacka, ve snaze udržet slzy. Bylo to jakoby už na ničem nezáleželo. Nevnímala jsem, jen se mi v hlavě honilo milion otázek. Myslela jsem že ho znám, ale byl mi víc cizí než bych si kdy dokázala představit. Myslela jsem že jsem to byla Já&On, že si říkáme všechno, ale pravda byla jiná. Bylo mi hrozně.
,, Ale, ale... kohopak to tu máme? To je přece Christin McAlanová... Jak bylo na návštěvě ty malá děvko? "
Neměla jsem ani sílu zvednout oči ze země.
,, Vy jste fakt povedená rodinka. Ty jsi děvka, tvůj bratříček feťák a ten Málek parchant je postiženej krypl. Tleskám. " řekl druhý hlas a úsměvem začal opravdu tleskat.
Pomalu jsem zvedla oči až jsem se dívala do tváře těm nejhorším lidem. Zac a Mike. Odkud se vlastně znali?Stiskla jsem sklenici ještě pevněji a hluboce se nadechla. Pomalu jsem se zvedla a -.
Sklenice přistála přímo v jeho obličeji a rozbila se milion malých kousků. Jeho tvář se začala zalévat krví. Sama jsem nemohla uvěřit co jsem provedla, ale v rukách jsem cítila sílu a něco v hlavě mi říkalo, že to tak prostě má být.
Neváhala jsem ani vteřinu. Moje pěst přistála v obličeji Zaca a za ní přišla další a další, měla jsem v sebě tolik nenávisti, která se měnila v sílu. Pár ran mi oplatil ale měla jsem takovou touhu po pomstě, že jsem se sama nepoznávala. Skopla jsem ho na zem a s každou další ranou jsem se cítila volnější.
,, Tahle je za tu děvku. "
,, Tahle za Bena. ,,
,, Tohle je za ty drogy. "
,, Protože jsi kretén. "
,, Nenávidím tě. "
,, Chcípni. "
,, Hajzle. "Nešlo to zastavit, ležel v krvi a mě se snažil někdo odtrhnout. Nevěděla jsem co to dělám. Srdce mi tlouklo tak nahlas jako nikdy předtím. Začala jsem brečet. Nechtěla jsem...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Probudila jsem se v bílé místnosti, slyšela jsem jen pravidelné pípání a došlo mi, že budu nejspíš v nemocnici. Na nočním stolku leželo několik svazků květin a přání s nápisy "Brzy se uzdrav" , "Jsme tu pro tebe " a pod. Bolela mě hlava a nemohla jsem hnout prsty. Nevěděla jsem co se děje.
,, Konečně vzhůru slečno McAlanová! Vítejte zpátky. " usmála se zdravotní sestra při vstupu do mého pokoje.
,, Měla jste štěstí. " řekla a k ústům mi přiložila sklenici vody.
,, Štěstí....? "
ČTEŠ
~Skrytá bolest~
RomanceProcházet životem který ti milionkrát podrazil nohy a nechal tě si sáhnou na dno je opravdu těžké. Ale procházet jím i přes to s úsměvem je něco co dokáží nejsilnější! Příběh Christin vypráví o tom jaký život dokáže být a co musí překonat aby nikd...