Ben.

107 8 0
                                    

,, Ben zase nebere telefon. "

,, Nejspíš spí. Vždyť je půl 7 ráno. "

,, Ale on má ho má uplně vyplej. "

,, Nechce aby ho někdo budil. Tak se hoď do klidu. Tuhle situaci řešíme každej den. A vždycky se objevil tak se objeví i dnes.  Musím do školy Měj se mami. "

V hlavě se mi přehrávalo včerejší ráno.

,, Kdes byla? Proč vypadáš tak vydešeně? Děje se něco?  " zeptala se mamka a posadila se vedle mě na postel. ,, O to teď nejde. Jde teď hlavně o Bena. " Tak mi v klidu vysvětli o co jde. " řekla jsem a čekala další řev.

Nenastal.

,, Když si ráno odešla, odvedla jsem Freda do školy a šla uklidit bar. (Fred je můj mladší brácha) V klidu jsem si uklízela. Dala jsem na tebe a o Bena se přestala bát. Pustila jsem si písničky a sledovala sníh pokrývající všechno kolem. Najednou mi zazvonil telefon. Neznámé číslo. Zvedla jsem ho a ozval se hlas, který mi oznámil že mého syna Bena McAlana dnes v noci z neděle na pondělí zadržela policie a kvůli jeho zletilosti nemohou poskytnout žádné informace. A zavěsil. A pak už jsi mě viděla brečet. Teď jsem byla v baru a Luke říkal, že tu noc odjížděl s nějakou Dimitry Bayne. To je vše co vím. "

Dimitry Bayne. Dimitry Bayne. Její jméno se mi dostalo pod kůži.  Kdo to je? Jak zná Bena? Co se tu noc stalo?

Otevřela jsem Facebook a zkusila vyhledat její jméno. Bingo! Společní přátele Ben McAlan a dalších 14+. To bude ona. Měla dlouhé havraní černé vlasy. Hrála v kapele a každou druhou fotku měla z nějaké párty.

Měla jsem štěstí. Její poslední příspěvek byl čirou náhodou o tom,  že má nové číslo. Rychle jsem ho napsala do telefonu a vytočila.

,,  Dimitry Bayne u telefonu. Kdo volá? " ozval se v celku milý hlas. ,, Umm. Tady Christin McAlanová. Slyšela jsem že v noci z neděle na pondělí tě můj brácha někam vezl. Odjížděli jste z baru kolem 11 večer....je to tak? "

,, Jo je to tak. Proč se ptáš? "

,, A mohla bys mi říct všechno co se dělo pak? Co nejvíc toho víš? A odkud se znáte?  "

,, Hraju v kapele. On byl na jednom mém koncertě.  Když jsme dohráli šel si pro podpis. Nějak jsme se zakecali. Je to tak měsíc nebo dva zpátky. Od toho večera se bavíme. Je hrozně fajn. No a tenhle večer jsme spolu byli u vás v baru. Trochu jsem se opila a on mě vezl domů. Chtěla jsem aby u mě spal. Slouhlasil, ale že prý si musí ještě něco zřídit.  Říkala jsem že pojedu s ním ale řekl že to není dobrý nápad. Že brzo přijede. V půl 1 mi psal že je už na cestě. V půl 2 tu pořád nebyl. Volala jsem mu, psala.....nic. Měl vyplý telefon. Od té doby nevím nic. Co se s nim stalo? Je v pohodě?  "

Nemohla jsem mluvit. Napadalo mě tolik myšlenek.... ,, Haló? Jsi tam? " ozval se hlas Dimitry.  ,, Jo... on...on je...no...tam... " ,, kde? " zakřičela. Nevěděla jsem co říct. Bylo to jakobych oneměla. Slyšela jsem jak netrpělivě dýchá do telefonu.  Ona mi řekla všechno a bylo nefér, abych mlčela. Bylo to skoro 48 hodin a mě došlo kde už  teď je.

,, ...ve vazbě. " vydechla jsem a s tou větou jsem to najednou nezvládla. Zavěsila jsem a položila si ruce do dlaní. Proč on? Proč teď? Nešlo to zastavit....mohla jsem jen brečet.

~Skrytá bolest~Kde žijí příběhy. Začni objevovat