Vedle mě se najednou rozezněl tón mého vyzvánění a já si otřela slzy. ,, Ahoj, no... tak mě napadlo jestli bych se nemohl stavit. Víš, přišel jsem v půlce roku a mám co dohánět. " ozvalo se. ,, No nevím jestli jsem zrovna typ holky co má nejlepší známky a zapisuje si každou sračku která je na tabuli ale jo stav se. Ráda tě uvidím. " nasadila jsem tón největší pohodářky.
Za 10 minut stál před domem s pár sešity, flašku vína a čokoládou. ,, Z tebe je teď romantik Dylane ? " rýpla jsem si. ,, Jen ti vynahrazuju ty roky co jsme spolu nemluvili, zatímco si mě tajně milovala McAlanová. " setřel mě. ,, Takže si konečně normální. " ukončila jsem debatu a pozvala ho dál. Mimochodem, nevím kde vzal že ho miluju.
,, Povídej mi o tvé přítelkyni. Kolik jí je? Jak vypadá? Jak dlouho jste spolu? Chci vědět všechno! " vyklopila jsem na něj když si dopsal poslední sešit. ,, Blondýna, dlouhý nohy, věčně jehly na nohou a v ruce kabelku. Je ji 17 a jsme spolu rok a čtvrt. Je prostě sexy. " zamumlal nepřítomným pohledem do země. ,, A o to vám jde. " protočila jsem oči a dolila si víno.
,, Stejně je zvláštní že se známe tak dlouho, nikdy jsme spolu nemluvili a teď tu sedíme, popíjíme víno a mě přijde jako by jsme byli přátele odjakživa. " řekl a nahlas je pousmál. ,, Co není, může být. " objala jsem ho. Také mi věnoval objetí. Cítila jsem jeho svaly kolem mých boků a jeho dech v mých vlasech. Cítila jsem bezpečí.
,, A co holka jako ty? Jakto, že jsi sama? To je určitě jen přechod mezi rozchodem a dalším co tě dostane? " ,, Chceš říct, že jsem nějaká zasraná děvka? " ,, proboha to ne! Myslel jsem to tak že jsi nádherná..... " Neodpověděla jsem. ,, I když sexu si podle mě užíváš dostatek. " Dodal a čekal na mou reakci.
,, Takže ty máš narozky jo? A jakto, že když ti je teda dnes 15, tě nechali rodiče samotnou doma? " ,, Připadá ti to tady, že jsem sama? " Projela jsem očima zahradu i dům plný lidí. ,, Nebuď drsná, pojď radši na panáka a cígo. " ,, Slušný holky nekouřej ani nepijou. " ironicky jsem odsekla. ,, Ty jsi ale zkaženější než moje svačina v batohu zlato. " mrknul. ,, Pojď něco ti ukážu. '' chytl mě za ruku. Nevím co by mi chtěl v mém domě ukázat ale po několika panácích jsem ho jen bezeslova následovala. Došel do ložnice mámy a "táty" a prohlédl si fotky na nočním stolku. Přešla jsem k oknu a rozhlédla se dolů. Znala jsem sotva polovinu z nich. Všude byl chlast a nedopalky. Lidé se váleli na zemi, nebo se líbali, spousta z nich zvracelo, další tancovali. Ucítila jsem jak se ke mě přitiskl a políbil mě na krk. Slyšela jsem jeho dech. Otočila jsem se na něj a políbila ho. Holka, která se nikdy nelíbala, holka, která nikdy neměla kluka, ani se s žádným nikdy nebavila tu stála a líbala nádherného neznámého kluka. ,, Nejlepší dárek k narozkám'' řekla jsem si v duchu, v domnění, že mě má skutečně rád. Chytl mě pevně za zadek a praštil se mnou o postel. Cítila jsem jak se mu postavil ale tohle jsem rozhodně nechtěla. Vylítla jsem z postele ke dveřím. ,, Zamčeno děvko. '' křikl a hodil mě znovu o postel. ,, Prosím ne! " křičela jsem když se ho do mě snažil strčit. ,, Křič si jak chceš, hudba je hlásitá, lidi na mol. Jsi jen má. " pošeptal a mě stekla slza po tváři. Neměla jsem šanci....
,, Běž pryč. Dylane běž! Sešity už máš tak odejdi. " ,, Co se stalo? Chriss? Já tě nechtěl urazit, promiň. " ,, Prostě jdi. " křikla jsem a vystrčila ho ven. Sjela jsem po dveřích až na zem a stékali mi slzy. ,, HAJZLE!!!! " křikla jsem z plných plic. Najednou mi něco došlo...
Máma.
ČTEŠ
~Skrytá bolest~
RomanceProcházet životem který ti milionkrát podrazil nohy a nechal tě si sáhnou na dno je opravdu těžké. Ale procházet jím i přes to s úsměvem je něco co dokáží nejsilnější! Příběh Christin vypráví o tom jaký život dokáže být a co musí překonat aby nikd...