A tak se nějak stalo, že jsem se ocitla na tom stejném místě jako tenkrát, když jsem ho viděla poprvé.
,, Jsi tady! " řekl s úsměvem a objal mě.
,, Jen na skok. Chtěla jsem ti udělat radost. " řekla jsem když mě tiskl v objetí.
,, Na to ani nemysli Chrisstino! " odtáhl se ode mě a zakroutil hlavou.
,, Nemám chuť se bavit. " skřížila jsem ruce na prsou.
,, Dej si pár panáků a odpověz mi znovu. " křikl na mě a odběhl za nějakým blonďákem na druhý konec místnosti.
Usmála jsem se a šla najít něco k pití. Došla jsem ke stolu s nepřeberným množstvím druhů alkoholu, které jsem ani všechny neznala. Mělo to ale systém. Všechny druhy vodky byli srovnané za sebou, všechny druhy rumu, stejně tak i whiskey, gin, burbon.... každá láhev měla své místo. Na stole vedle byli stejně vyrovnaná piva a na druhé straně nealko zápitky. Vzala jsem si Gin, Tonic, blue curaco a nakrojila si plátek citronu. Ten jsem napíchla na brčko, lehce ho zakroutila do spirály a sama se usmála nad tím, jak hezky to vypadalo.
,, Jsi barmanka nebo tak? " ozval se hlas vedle mě.
,, Občas pomáhám v baru, ale profík nejsem. " odpověděla jsem aniž bych věděla kdo otázku položil.
Zvedla jsem pohled od pití k osobě se kterou jsem mluvila a musela jsem se usmát. Stál tam ten blonďák, kvůli kterému mě Filip opustil.
,, Ahoj " podal mi ruku a usmál se. ,, Jsem Luke a ty? "
,,Christin. Ahoj." oplatila jsem mu úsměv a podala mu ruku.
,, Takže to ty jsi ta Filipova nejlepší kamarádka? "
,, Jooo to teda jsem! " zasmála jsem se a napila se pití.
,, Udělej mi taky takhle super drink! Prosííím. " zakňoural a udělal psí oči.
,, 8 dolarů. " řekla jsem s vážnou tváří.
,, Ses pos- ! " vyprskl pití dřív než dokončil myšlenku.,, To radši drátem do oka! " založil si ruce na prsou.
Rozhlédla jsem se kolem sebe a pak jsem z jedné z umělých květin zavěšených všude kolem vytáhla drát na kterém drželi a podala ho Lukovi do ruky.
,, No počkej.! " zakroutil hlavou a zvedl mě že země.
,, Né! Počkej! Stůj! Já nechci! Budu hodná! Budu hodná! Přísahám! Přísahám bohu! " křičela jsem když jsem visela nad hladinou vnitřního bazénu v nejnižším patře patře.
,, Přísaháš? " řekl a položil mě na zem.
,,Umm..... Ne! " zasmála jsem se strčila ho do bazénu.,, Já tě asi zabiju! " řval na mě zatímco si utíral vodu z očí.
Najednou se široce usmál a kývl kamsi za mě. Nakrčil obočí a zvedl palec do vzduchu. Prudce jsem se otočila a uviděla za sebou vysmátého Dylana. Zacouval trochu dozadu a pak se rozběhl.
,, Nenenenenenene! To neuděláš! "
,, Ale ano. " smál se jako blázen a běžel přímo naproti mě.
Najednou mě popadl, pevně objal, ale nezastavil. A než jsem mrkla oba jsme se dopadali na vodní hladinu a vzápětí jsme se ještě pořád v objetí ocitli pod vodou.
,, No já tě zabiju. "
,, Zasloužila sis to. " zasmál se a otočil se na Luka.
,, Zdar kámo! Přesně včas! "
,, Ve správný čas na správným místě brácho. " odpověděl a pak si navzájem plácli na pozdrav.
,, Bazénová párty! " zařval jeden z davu a vzápětí už lidé jeden po druhém skákali do bazénu.
,, Jdem na panáka? " zeptala jsem se jich když jsem sešla zpátky dolů v suchém oblečení, které tu mám schované pro případy jako tenhle.
,, Nás nepřechlastáš! " řekli sborovně a dali se směrem ke stolům s alkoholem.
,, Nikdy jsem.... nelíbal opačný pohlaví. "
Napila jsem se.
,, Chriss?! " řekl Dylan a oba se na mě podívali.
,, V životě se má zkusit všechno! Byla jsem na mol no a co? " pokrčila jsem rameny a přemýšlela co řeknu.
,, Nikdy jsem nebyla v Evropě. " řekla jsem a čekala na reakci.
Tentokrát se napil Luke.
,, Kde jsi byl? " zeptala jsem se ho.
,, Švédsko, Dánsko, Norsko, Velká Británie, Francie, Itálie, Španělsko, Belgie, Německo a Česká Republika. "
,, Páni! To je snad celá Evropa! "
,, Né to ne. Země jako Slovensko, Slovinsko, Polsko, Rakousko, Maďarsko a tak jsem prozatím neobjevil. Rád cestuju. " usmál se a podíval se mi do očí.
To byli oči. Unášel mě pohledem. A ty svaly, vlasy, hlas -
,, Hrajem nebo řešíme sračky? " přerušil mé snění Dylan.,, Nikdy jsem neochutnal sperma. " řekl a čekal až se napiju.
Nestalo se.
,, Nelži McAlanová! " zasmál se a bouchnul mě do ramene.
,, Nelžu! A už nechci hrát! Je jedenáct večer a ja sem střízlivá! " založila jsem si ruce na prsou a zvedla se.
,, Christin! " ozvalo se mi za zády když jsem procházela domem.
Otočila jsem se a za mnou stala Becky v těsných růžových šatech a jehlách.
,, Ahoj! Ráda tě vidím. " křikla jsem na ní a objala jí.
,, Jdem na panáka? " zeptala se a chytla mě za ruku.
,, Na panáky. " opravila jsem jí.
,, Když už jsem tu zůstala tak ať to stojí za to. " dodala jsem a opět vyšla ke stolu s alkoholem.
,, Na všechny zmrdy a kretény co si mužou políbit prdel! " zařvala Becky a zvedla panáka nad hlavu.
,, Na ně! " zařvali všichni ostatní co stáli kolem a stejně jako Becky zvedli panáky nad hlavu. Pak do sebe všichni toho Jim Beama kopli a vzápětí už se nalejval další.
A najednou, aniž bych si toho byla vědoma jsem stála s Becky u stolu a všude kolem leželi prázdné flašky a panáky a já sotva vnímala co se děje.
Beze slova jsem vyběhla ven a snažila se najít Filipa. Stál se všemi před domem a každý z nich držel v ruce skleničku na šampaňské. Vedle Filipa byl něco jako pojízdný stolek na kterém bylo asi 20 lahví šampaňského a velká mísa jahod.
,, 10! 9! 8! 7! " začali všichni počítat a mě došlo že bude půlnoc.
,, 6! 5! 4! "
Rychle jsem doběhla až k Filipovi, který už držel v ruce jednu z lahví. Taky jsem jednu chytla a přidala se.
,, 3! 2! 1! " a bylo to tady!
,, Šťastný nový rooooook!!! " vykřikli sborově stovky lidí a začali nastavovat skleničky na šampaňské.
V té samé chvíli se obloha rozsvítila a všude kolem létal ohňostroj všech barev a tvarů. Byla to nádhera. Oči se mi začali plnit slzami a já byla šťastná že tu dnes mužů být. Protože nebýt jeho, nic z tohohle bych neměla.
Objala jsem Filipa, Becky, Luka, Dylana a najednou mě obímali lidé, které jsem vlastně ani neznala.
Chytla jsem Dylana kolem pasu a on si mě přitáhl blíž. Položila jsem hlavu na jeho rameno a sledovala všechno kolem, večer, o který jsem chtěla přijít.
Byla jsem šťastná. Opravdu byla. Zdálo se ze je všechno zase jako ta starých dobrých časů.
A najednou mě někdo políbil.
ČTEŠ
~Skrytá bolest~
RomansProcházet životem který ti milionkrát podrazil nohy a nechal tě si sáhnou na dno je opravdu těžké. Ale procházet jím i přes to s úsměvem je něco co dokáží nejsilnější! Příběh Christin vypráví o tom jaký život dokáže být a co musí překonat aby nikd...