Bölüm şarkısı:Mert Şenel/Şaraplar ve Kadınlar.
Buraya bölüme başladığınız saati rica edebilirim bence:)
•Gözlerim gözleriyle çakışınca neden masamızın başında beklediğini anlamaya çalıştım.Gözleri benden sonra masanın üstüne kaydığında kaşları yukarı kalkmıştı.Gözlerini takip edince Eren'le hala birleşik olan ellerimize baktığını fark ettim.
Suç işlemişcesine ellerimi çektim hemen hızlıca Eren'in elinin altından.Bu sefer de Eren'in kaşları yukarı kalkmıştı yaptığım hareketi anlamlandırmaya çalışarak.Gerginliği hissettiğim için konuşmaya karar verdim.
"Doruk?"dedim burada ne işin var der gibisinden herhalde anlamıştır.
"Derin."anlamamıştı.
"Senin ne işin var burada napıyosun?"
"Sizi görünce gelip ben almak istedim siparişlerinizi."diyip bizimkilerin üzerinde gezdirdi gözlerini.
"Burada mı çalışıyorsun yani?"dedim biraz şaşırarak.Ben sorduktan sonra Eren'in kısık sesi kulağıma geldi.O kadar kısıktı ki sesi yanında olmama rağmen ben bile zor duymuştum.
"Bir yerden de çıkmasa olmuyor anasını satayım."diyip sigarasını yaktı.Tepki vermeden Doruğun vereceği cevabı bekledim.
"Çalışmak değil çok yardım ediyorum Metin abiye.Abimin arkadaşı da işleri vardı bana emanet etti."diyerek açıkladı.
Açıklamasından sonra sessiz kalmaya karar verdim.Bu sefer ses Mert'ten gelmişti."Ben bi tane hamburger yanına patates kızartması,soğan halkası bi de kola istiyorum."dedi ve arkasına yaslandı.
Doruk,Mert sipariş vermesine rağmen ona cevap vermedi ve tekrar bana döndü.Sanırım siparişimi bekliyordu.
Kızlar ve ben Türk kahvesi tercih ederken Erende çay isterken Doruk not aldı ve bana göz kırpıp uzaklaştı.
"Bunun yavşak tavırları hiç hoşuma gitmiyor haberin olsun Derin."diyip sigarasını sertçe söndürdü Eren.
"Canımcığım biz biraz hava alalım kafamız dağılsın diye dışarı çıkmadık mı hiç germeyelim şimdi birbirimizi lütfen."diyip kafamı omzuna yasladım.
"Tamam haklısın."diyip çenemi sevdi baş parmağıyla. En sevdiğim ve ev sevdiği hareketti. Masaya bakınca aklıma arada kaynayan sigara olayı geldi ve pakete uzandım.
Dalı çıkarırken ses çıkmadığına göre Erenden onay çıkmış denektir. Sigarayı yakarken önüme konulan kahveyi fark ettim.Kafamı yukarı kaldırınca kahveyi getirenin yine Doruk olduğunu fark ettim.
Ama bi şey vardı çok sert bakıyordu. İlk dudaklarımın arasındaki sigaraya daha sonra omzuma atılan Eren'in eline baktı sert bi şekilde.Anlam veremezken herkesin istediklerini masaya koyup geri döndü.
Gidişini izlerken bizimkilerin sesiyle onlar döndüm.
"Vizeler de başlayacak ya hiç hazır değilim valla daha ben."dedi Defne ama o bile bunu diyorsa bu masada kimse hazır değil demektir sınavlara.
Aramızda ders muhabbetini en ciddiye alan ve ders çalışan insandır kendisi.
"Oo Defne yapraaam sen bile bunu diyorsan biz ölelim be şurada."dedi Mert patateslerinden yerken.
"Aşkım biz ufaktan başladık da çalışmayı sen napmayı planlıyorsun da bu kadar rahatsın merak ediyorum doğrusu."dedi Miray sevgilisine bakarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN
Dla nastolatkówAldatılmak.. Bir kadına yapılan en kötü şeyler arasında kesinlikle ilk üç sırada yer alan o iğrenç olay. Ben bunu erkeklere yakıştıramazken onlar kendilerine yakıştırıp nasıl yapabiliyorlar diye düşünürdüm hep. Nasıl bu kadar uçkunlarına düşkün olab...