Pov.Iida
Leżałem razem z [Reader] na moim łóżku i głaskałem go po plecach, kiedy on się do mnie tulił cały czerwony. Byliśmy już razem rok, ale chłopak cały czas łatwo się rumienił, co było przeurocze. Uśmiechnąłem się pod nosem i pocałowałem go w czoło, co poskutkowało tym że przypominał pomidorka. Zachichotałem cicho i pocałowałem go najpierw w prawy policzek, następnie w lewy.
-P-przestań, Iida...-mrukną i spojrzał na mnie z lekkim wyrzutem. Uśmiechnąłem się tylko i jedną rękę wsadziłem mu pod koszulkę, na co się wzdrygną i spojrzał na mnie z niedowieżaniem.
-J-jesteśmy na t-terenie sz-szkoły...- [k]-włosy się jąkał patrząc na mnie jakbym conajmniej właśnie coś ukradł. Całkowicie to rozumiałem. Jestem wkońcu osobą, która pilnuje porządku oraz przestrzega zasad, a tu sam do niego się dobieram. Niestety...dostałem chcicy i to wielkiej. Nawet zasady szkoły i internatu mnie nie obchodziły. Uśmiechnąłem się do niego przekonująco i przewróciłem nas tak, że [Reader] leżał na plecach, a ja zawisłem nad nim. Patrzył wszędzie, tylko nie na mnie. Uśmiechnąłem się i musnąłem lekko jego usta, na co zadrżał. W jego oczach widziałem niepewność, strach oraz oczekiwanie. Nie był to nasz pierwszy raz więc pewnie bał się, że zostaniemy przez kogoś przyłapani. Co było w pewien sposób ekscytujące. Zacząłem całować go po szyji, schodząc na obojczyk, który odsłoniłem, lekko ciągnąć koszulkę w dół. Widziałem kątem oka jak zakrywa usta i zaciska dłoń na kołdrze. Przyssałem się do jego czułego punktu na obojczyku, robiąc mu malinkę. Spojrzał na mnie z wyrzutem.
-M-miałeś nie zo-zostawiać śladów, Iida...-uśmiechnąłem się tylko przepraszająco. On tylko westchnął bezradnie i niepewnie objął mnie za szyję. Pocałowałem go pewnie i wtargnąłen językiem do jego buzi. Badałem tereny, które znałem bardzo dobrze, czując jak co chwilę drży. Rękami złapałem za dół jego koszulki i pociągnąłem w górę. Oderwałem się od jego ust i zdjąłem mu koszulkę, po chwili zdejmując mu również spodnie. Leżał teraz podemną w samych bokserkach, w których widziałem wybrzuszenie. Uśmichnąłem się i sam szybko ale spokojnie, rozebrałem się do bokserek. Pochyliłem się i zacząłem lizać jego sutki, rękami jeżdżąc po jego tali i udach. Słyszałem stłumione westchnięcia i jęki. Zdjąłem mu bokserki, na co zarumienił się aż po same uszy. Oblizałem dwa palce i wsadziłem je w niego. [Reader] wygią się w łuk i jękną głośniej. Uśmiechnąłem się i zacząłem ruszać palcami na różne sposoby, obserwując jego twarz. Od naszego pierwszego razu zawsze obserwowałem jego wyraz twarzy, ponieważ był niezwykle uroczy oraz sex'owny. Chłopak próbował zagłuszyć wszystkie dźwięki, które opuszczały jego usta co niezbyt mu wychodziło. Po dłuższej chwili wyjąłem z niego palce.
-Połóż się na brzuch...-powiedziałem spokojnie. [Reader] od razu wykonał polecenie z lekkim zawachaniem. Jeszcze nie robiliśmy tego "na pieska". Zostawił biodra w górze, przyciągnął poduszkę i położył na niej głowę. Leżał w miarę możliwość na łóżku. Patrzył na mnie jednym okiem, kiedy zdejmowałem bokserki.
-Rozluźnij się....-powiedziałem mu na ucho, ustawiając się przy jego wejściu. [K]-włosy wziął głęboki wdech i wtulił twarz w poduszkę. Przytuliłem siędo jego pleców i zacząłem powoli wchodzić. Drżał coraz bardziej, kiedy wchodziłem w niego głębiej, a z jego ust mimowolnie wydobywały się jęki. Będąc cały w nim oderwałem się od jego pleców i złapałem go za biodra. Ruszałem się powoli, czując jak zaciska się z każdym moim ruchem. Pojękiwał cicho w poduszkę, nie chcąc być zagłośno. Sam cicho posapywałem, co jakiś czas przyśpieszając i wchodząc głębiej. Słyszałem jak dla [Reader] jest coraz trudniej tłumoć jęki. Zobaczyłem jak łapie mnie za rękę. Miał bokiem położoną głowę i przyłożył moją dłoń do jego ust. Od razu przylgnąłem do jego pleców przyciskając rękę do jego ust odrobinę mocniej, rozumiejąc przekaz. Przyśpieszyłem, widząc jak z jego oczu lecą łzy przyjemność. Przyśpieszyłem, po chwili czując jak mocno się na mnie zaciska, dochodząc na pościel.
-Khy....- ugryzłem go w ramie, dochodząc w nim. Jego ciało drżało podemną, przez mój czyn. Oderwałem się od jego ramienia i zabrałem rękę z jego ust. Od razu wziął głęboki wdech i położył głowę na poduszkę ciężko sapiąc. Po dłuższej chwili wyszedłem z niego i złapałem go w tali. Przyciągnąłem do siebie i przytuliłem całując w czoło.
-Je-jesteś niemożliwy, Iida....-spojrzał na mnie bezradnie i wtulił się we mnie.
BONUS:
-Możecie być ciszej?!?!-dwójka nastolatków podskoczyła przestraszona, słysząc uderzenie w drzwi. Oboje zrobili się cali czerwień.
***********************************
Oto i moje pierwsze zamówienie dla Ktosiek_UwU. Mam nadzieję, że się spodobało dla każdego. Pragnę również poinformować, że przyjmuję zamówienia uwu.
~~Neko_Hime
CZYTASZ
male x male!reader[lemony]/Wolno Pisane/
Hayran KurguNazwa mówi sama za siebie.Miłego czytania😏 ******* Dziękuję @Ktosiek_UwU za poprzednią okładkę ♥️♥️♥️