𝓪𝓵𝓽𝓲𝓷𝓬𝓲 𝓰𝓾̈𝓷

760 96 42
                                    

merhabaaaa yorum yaparsanız çok sevinirim ^•^

Taehyung'la minik oyunumun altıncı gününe başlarken suratımda kocaman bir gülümsemeyle uyanmıştım.

Tam olarak bir aptal gibi dünden beri sırıtıyordum. Lisa sabahın köründe detayları duymak için evime damlamıştı ve yalnız değildi. Chaeyoung ve Jisoo da onunla beraber gelmişti.

Kapıyı açtığımda kısa saçlarını minik bir topuz yapmış, beni gördüğü gibi üstüme atlamıştı. "Tanrım demek ki sonunda, tam olarak dört yılın sonunda Kim Taehyung'la öpüştün!".

"Sussana.".

Bahçelerindeki komşularım Lisa'ya dönerken onları evin içine soktum. Lisa sanki gidip hayranı olduğum bir ünlüyle öpüşmüşüm gibi bir tepki veriyordu. Jisoo "Hata ediyorsun," derken çok ciddi bir ifadesi vardı. Hata ediyor olsam da kesinlikle umursamıyordum. Yüzümdeki sırıtma bir türlü durmuyorken Chaeyoung da eğleniyor gibiydi.

"Hadi tüm detayları anlat.".

Lisa sanki kendi evindeymiş gibi bir rahatlıkta -ki zaten hayatının yüzde doksanını bizim evde geçirdiğinden bu normaldi- kendini sarı koltuğa bıraktı.

Peşinden ilerlediğimde Chaeyoung "Ben gidip filtre
kahve yapacağım." diyerek mutfağa ilerlemişti. "Bin kere anlattım Lili.".

Jisoo da onun yanına oturduğunda "Evet o da gelirken bize anlattı." dedi "Taehyung havalı bir hareket sergilemiş.".

Kafamı olumlu anlamda salladığımda Chae elindeki french press ile salona girmişti. "Evet," dedi "Ben de beğendim. Yoongi'yle ilk öpüştüğümde çok korkmuştum. Ben film izliyordum. Birden üstüme eğilince bir şey oldu sandım.".

Lisa büyük bir kahkaha attı "Aptalsın." derken Chae'ye döndüğünde kaşları çatıldı "Sadece kendine mi kahve yaptın?".

Chaeyoung yüzündeki sırıtmayla kafasını salladığında tüylü halının üstüne oturdu. Chae sürekli yere oturmakta ısrarcı davranırdı ve ben buna asla anlam veremezdim.

"Bugün Jennie'yle çifte randevuya çıkıyoruz." dedi sırıtarak "Sonunda aranızdan biri Yoongi'nin arkadaşlarından biriyle çıkıyor da bunu yapabiliyoruz.".

"Erkek arkadaşın geçimsizin teki Chae, bu bizim sorunumuz değil.". Lisa çatık kaşlarıyla Chaeyoung'a bakarken onlara Taehyung'la çıkıyor sayılamayacağımızı söylemeye fırsatım olmadı. "Senin erkek arkadaşlarının hiçbiriyle çifte randevuya çıkmamamızın nedenini biliyorsun.".

Lisa gözlerini devirdi. Bu durum kıkırdamamı sağlamıştı. Jungkook'un yıllardır yaşadığı büyük aşkı yüzünden Lisa bir sevgili yaptığında çocuklardan kimse onunla konuşmazdı. Jungkook'a bir ihanet olacağını söyleyip duruyorlardı.

"Aptal Jungkook yüzünden..." diye söylendi Lisa. Chaeyoung güldüğünde "Üzülme Jennie'ye de aynısı oluyordu.".

Anlamayarak o tarafa döndüğümde "Niye ki?" dedim merakla. Chaeyoung alt dudağını ısırırken "Ups," demişti "Bunu sana söylemeyeceğime karşılık Yoongi'ye söz vermiştim.".

Chae ortamdaki heyecanı arttırdığında "Söyle." dedim biraz sesimi yükselterek. Kızdığımdan değildi, heyecanlandığım içindi. Jisoo ve Lisa da beklentiyle Chaeyoung'a bakarken "Bakın bunu size söylememem lazım çünkü Yoongi ve ben birbirimize sır verirsek söylemeyiz.".

"Tanrım Chae dramatiklik yapma ve söyle.".

Jisoo aklımdakileri söylediğinde Chaeyoung bıkkınca ofladı "Geçen seneki sevgilisini hatırlıyor musun? Şu değişim öğrencisi olanı.".

20 days || taennie.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin