2.2

402 20 43
                                    

Flashback •

Elindeki cam topu parmakları arasında dolarken kısa bir öksürük ile boğazını temizledi. "Yani, aşıksın?" Genç adam kafasını sallayarak yorgun yeşillere baktığında, Yaser Malik elindeki topu kadife kutu yatağına bırakarak masada kenetledi.

"Hiçbir zaman Noura ile evlenmeni tasvip etmedim. Çocuğun olmasını bile istemediğimi biliyorsun. Ama bu yola sen girdin. Şimdi kolayca cayabilecek misin?" Biraz sonra giriş yapacak olan avukatı beklerken, kolundaki saati son kez kontrol etti.

"Baba, zaten Valerie'yi tanıyormuşsun. Bu kadar zor olmamalı. Onu istiyorum ve Noura ile mutsuzum. Hiçbir zaman onu tam anlamıyla sevemedim, farkındasın." Yaser ağır ağır başını sallarken ayağa kalktı ve oğlunun omuzlarına uzattı ellerini. "Biliyorsun ki her kararında sorgulamadan arkanda durdum. Isabelle'den sonra bu ailede en çok değer gören evladım sensin. En çok gurur duyduğum da sensin."

Zayn onaylar şekilde başını sallarken, topuklarını yere sertçe çarparak odaya giren Trisha göründü. Kocasının yanına ilerleyip elini koluna sardığında, ikisi birlikte karşılıklı koltuklara oturdular. Trisha boğazını temizleyip oğluyla ilk ve son kez yapacağı ciddi konuşmaya girdi.

"Zayn, biliyorsun ki Noura ile aram pek iyi olmasa da, September benim her şeyim. Açıkçası, Valerie'yi sevdim. Annesini de oldukça sevdim ancak, September benim ilk torunum. Ne olursa olsun, ne kadar sevmezsen sevme bunu Noura'ya yapmamalısın. Hem ahlaki hem manevi açıdan kızında kocaman bir yaraya sebep olmak istemezsin, değil mi?"

Zayn ellerini saçlarından geçirerek hafifçe kafasına çarptı ellerini. "Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bir yanda her şeyden çok sevdiğim kızım ve öbür yanda yanındayken hayat bulduğum kadın var. Ne karar vermem gerekiyor baba?"

Avukat kapıyı tıklatarak içeriye girdiğinde, ciddiyetle selamlaşarak onu da koltuklardan birine oturtturdular. Genç kadınlardan birkaçı kahve servisi yaparken Zayn avukatın dediklerini dikkatle dinliyordu.

"Kısacası, karınızla aranızı iyi tutmanızı ve biz her şeyi ayarlayana dek ona kötü davranmamanızı öneririm. Kızınızın annesini üzdüğünüze dair vereceği herhangi bir ifade pekte lehimize işlemez." Yaser Malik ihtiyatla başını sallarken onayladı.

"Lütfen oğlum, ne Noura'ya ne de o kıza işkence etme. Noura ile ilişkini kesene kadar Valerie'ye bu ikilemi yaşatma. En başında yapman gereken buydu."

Günümüz •

Alina sinirle bakarken, masumca önümdeki turşuyu yiyerek hangi tatlıyı istediğime karar vermeye çalışıyordum. Önümdeki telefonu çekerek doğruca gözlerimin içine baktı.

"Beni yanlış anlama, insanların hamile kalmalarıyla ilgili bir problemim yok fakat SİKİK MATEMATİK ÖĞRETMENİNDEN hamilesin Lera. Kendine gel doğuracak mısın gerçekten?"

Yardım dileyen bakışlarımla Delilah'a ve Anastasia'ya döndüğümde aynı şekilde bakıyor olduklarını gördüm. "Lanet olsun bebeğim korkacak öyle bakıp durmayın." Anastasia belini tutarak inlediğinde doğruldum.

"Bir ortama iki hamile fazla Lera siktir git aldır şunu. Zayn'i hayatından çıkarttığını sanıyordum." Gözlerimi renkli fayanslara sabitlerken turşu kavanozunu kenara bırakıp yatağıma uzandım. "Zayn bir çocuk istemiyor zaten. Haberi olursa aldırmamı ister." Alina kaşlarını kaldırıp baktığında omuz silktim.

"Karısıyla arası bozuk değildi. Tek anlaşamama nedenlerinin Noura'nın bir çocuk daha istemesiymiş. Onun en doğal hakkıydı oysa." Anastasia alayla kahkaha attığında ayaklandı. "Onu sikeceğim. Madem çocuk istemiyorsun korun o zaman piç kurusu!" Ayaklanıp kapıya ilerlerken Delilah sessiz kalıp yolunu kesti.

my biggest mistake, malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin