חלום ובלהות

229 15 28
                                    

~ניקו~
ניקו מעולם לא חשב שהוא ירצה להיות מתחת לכפות של דרקון, כשהטפרים שורטים את הידיים שלו.
אבל כשהבררות הן זה או שדרקונים אדומים ענקיים יאכלו אותך, ברור למדי מה הוא היה בוחר.
אז כל פעם שאחד השומרים התקרב, ולא בשביל לתת להדר אוכל, היא העמידה פנים שהם עצמם חטפנים שנתנו לה לאכול. אבל רק מדי פעם, בדרך כלל הם הסתתרו מתחת לכנפיים הגדולות שלה.
בזמן שוויל מטפל באחת התרנגולות המתות שזרקו להדר הוא הורה לניקו לנוח, בטענה שיש לו שקיות סגולות מתחת לעיניים.
וכמובן שה"שינה" הזאת הביאה איתה חלומות.

"את בטוחה שזה עומד לעבוד, הייזל?" שאל מישהו שנראה כמו צוקו את מישהי, אבל זאת לא הייתה הייזל, אלא הרמיוני.
"כן. ואני חושבת שהוא כבר פה." הרמיוני, שמשום מה צוקו קרא לה הייזל, הסתובבה והסתכלה לכיוונו של ניקו.
"ניקו, אתה שומע אותי?" שאלה.
"כן. אבל, מה... איפה אתם? ולמה את נראית כמו הרמיוני?"
"אה, זה... נחתנו במחנה החצויים של הזמן שבו אנבת' הגיעה למחנה, אז הטלתי עלינו ערפול כדי שלא יראו אותנו."
"רגע... אז מי האחרים?" ניקו הסתכל על שאר האנשים בחדר החשוך.
"אה, צוקו זה פרנק, סוקה זה אל, קטרה זאת פינאקו, טוף זאת ריזה, ווינרי זאת תאליה,ואני הייזל, הרמיוני. תקשיב לי, ניקו, יש לנו רק כמה דקות, אני לא טובה מאוד בקסמי חלומות! אתה חייב לתפוס את החלומות של מישהו אחד מכל קבוצה שלנו! אנחנו חייבים להעביר את ההודעה-"
"מה? איזו הודעה? ואיך אני אוכל לדעת מי באיזו קבוצה?"
"יש לי מידע על הקבוצות, גם איפה הם כרגע, למרות שזה לא משנה, כנראה כי כל זה קרה מקסמים שלי! אני אתן לך רשימה, שנייה..." היא הוציעה פתק קטן מכיסה. "רשומים שם הקבוצות ואיפה הם ברגע זה! אתה חייב להודיע להם- אל, תספר לו."
"חלמתי חלום של חצויים, שתי ישויות חזקות וענקיות, שאני חושב שהם גאיה וטרטרוס, דיברו עלינו... והם אמרו שהם ישלחו את הבת שלהם בשביל להכשיל אותנו..."
"תקשיב לי, ניקו! אתה חייב להעביר את זה לכולם-"
התמונה הטשטשה והתחילה להעלם.
"מהר! קח את זה, ותגיד להם!" היא נתנה לו את הפתק המקופל. "אתה חייב לעשות את זה, ניקו! זה אולי הסיכוי היחיד שלנו לשרוד, אם כולם ידעו על זה ויתכוננו!"
"אבל מי זאת הבת הזאת?"
"אנחנו לא יודעים! אבל אני חושבת שזאת נוקס- מהר, ניקו!"
ניקו חטף את הפתק מידה והכניס אותו לכיסו.
"אני אעביר לכולם! זה בסדר!"
הקשר הזמני שהייזל יצרה נפסק וניקו התעורר.

"אז אתה אומר שנוקס עומדת לרדוף אותנו ולנסות להשמיד אותנו? אבל למה דווקא היא אם אנחנו פזורים בזמן? לא עדיף את קרונוס?" שאלה הדר.
"כן, כנראה. אבל קרונוס שוכב בטרטרוס איפשהוא מבותר למיליירד חלקים, כך שעדיף את אלת החושך... האמת זה די הגיוני. אם היא אלת החושך היא יכולה בטח לדעת איפה אנחנו בדיוק, בעזרת הצל שלנו או משהו." אמר ניקו.
"אז מה כתוב בפתק ההוא?" שאל וויל.
ניקו פתח את הפתק שהופיע בכיסו באורך פלא.
בתוכו היו מחולקים כל מי שיצא למסע לשבע קבוצות, ומעל כל קבוצה היה מודגש המקום שבו הם נמצאים, למרות שכרגע לא היה בכך צורך.

בן האולימפוסWhere stories live. Discover now