Είχε ξυπνήσει , είχε ετοιμαστεί και περπατούσε στο δρόμο με σκοπό να πάει στη μεταφορική εταιρεία να κανονίσει για τη μεταφορά των έργων της από τη Βαρκελώνη στην Ελλάδα ... Εκεί που περπατούσε στο δρόμο ένιωσε κάποιον να την ακολουθεί ... Γύρισε να κοιτάξει πίσω και δεν ήταν κανείς ... Μετά συνέχισε τον δρόμο της και ένιωσε κάποιον να της κλείνει το στόμα και μετά να χάνει τις αισθήσεις της ...
Τρεις ώρες μετά
Ξύπνησε ... Ένιωσε να είναι δεμένη χειροπόδαρα ... Τρόμος κατέκλυσε τη ψυχή της ... Κοίταξε έντρομη γύρω της και ήταν σε μια αποθήκη ... Προσπαθούσε να απελευθερωθεί , έψαχνε για διέξοδο αλλά μάταια ... Γύρισε , τον είδε και πάγωσε ... Δάκρια ξεκίνησαν να κυλούν από τα μάτια της ... Ένιωσε μαχαίρια να της χαράζουν την ψυχή ...
Επιτέλους αγάπη μου ... της είπε με ειρωνικό τόνο ...
Εκείνη μούγκρισε άγρια , από θυμό ...
Καλά καλά θα σε λύσω ...
Όταν της έβγαλε το μαντήλι που της είχε φιμώσει το στόμα εκείνη τον έφτυσε κατάμουτρα ... Εκείνος δεν το περίμενε και τη κοίταξε εμβρόντητος ...
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕ ;;; ΓΙΑΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ;;;
Δεν είδες ακόμα τίποτα αγάπη μου ... Λέω να καλέσω τον παλιόφιλό μου τον Πάρη να το κάνω με εκείνον μιας και έκανε το λάθος να σε ερωτευτεί ...
ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ... ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ...
Ο Αλέξης πήγε και της έδωσε ένα δυνατό χαστούκι ...
Είσαι άρρωστος το καταλαβαίνεις ;;; ΑΡΡΩΣΤΟΣ του ούρλιαξε ...
Εκείνος γέλαγε και τηλεφωνούσε στον Πάρη ...
Έλα ρε παλιόφιλε ...
Τι θέλεις ;;;
Έχω παρέα για άκου ...
ΠΑΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ...
Τι έκανες ρε πούστη ;;; τι έκανες ;;; ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ ...
Θα έρθεις στο μέρος που θα σου πω ... Αλλά πρόσεξε μη καλέσεις την αστυνομία ...
ΘΑ ΕΡΘΩ ...
''Αγάπη μου κάνε υπομονή και θα σε σώσω από αυτόν θα σε σώσω θα το δεις'' ...
Οδηγούσε σαν τρελός στους δρόμους να πάει να λογαριαστεί με τον Αλέξη και να σώσει τη Ρεγγίνα ... Ήταν αποφασισμένος να τελείωνε μια και καλή με αυτή την ιστορία και να έσωζε τη γυναίκα που είχε ερωτευτεί ...
By SinaBlue92
YOU ARE READING
Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️
AdventureΑστυνομική - Ερωτική Περιπέτεια ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΜΕΡΟΥΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ) 18+ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ @LilDevil1961 ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΞ...