Έφτασαν στη παραλία και έκατσαν κάτω στην άμμο αμίλητοι , κοιτώντας τον ωκεανό και τα φώτα που λαμπύριζαν και αντανακλούσαν στα σκοτεινά νερά του ωκεανού ...
Δεν είμαι αυτός που νομίζεις Ρεγγίνα ...
Από τότε που κάτσαμε στο τραπέζι να φάμε και από τα μέσα έχεις αλλάξει διάθεση ... Τι σου συμβαίνει Πάρη ;;; Έγινε κάτι ;;; Πες μου ...
Αυτό που ακούς Ρεγγίνα ...
Πες μου όμως , τι έχει γίνει τέλος πάντων ;;;
Τη κοίταξε σοβαρός και εκείνη ένιωσε μια αόρατη μπουνιά στο στομάχι της ... Δεν της άρεσε καθόλου το ύφος του ... Σαν να είχε γίνει ένας άλλος άνθρωπος ...
Πήρε μια βαθιά ανάσα ... Δεν άντεχε άλλο ...
Είμαι φίλος του πρώην σου Αλέξη Παπαδάκη ... Ο Αλέξης σε παρακολουθούσε εδώ και ένα χρόνο και ήξερε που έμενες ... Με έστειλε εμένα να σε δολοφονήσω ... Με έστρεψε εναντίον σου γιατί σε ζήλευε ... Ο τύπος είναι άρρωστος ... Με υποχρέωσε να σε σκοτώσω γιατί αν δεν το έκανα θα έχανα τη θέση του συνεργάτη της επιχείρησης που έχουμε μαζί και ένα ποσό ... Με έβαλε να σε παρακολουθήσω και το έκανα ... Αλλά όταν σε είδα Ρεγγίνα κάτι άλλαξε μέσα μου ... Όταν έμαθα την αλήθεια από εσένα έκανα πίσω για αυτό που σκόπευα να κάνω ...
Η Ρεγγίνα είχε παγώσει και αδυνατούσε να πιστέψει όλα όσα της έλεγε ...
Δεν πας καλά ... Άσε με ... μονολογούσε και σηκώθηκε πάνω ...
Συγνώμη Ρεγγίνα , κατάλαβέ με μετάνιωσα για αυτό που πήγα να κάνω ...
Τότε η Ρεγγίνα του έδωσε ένα δυνατό χαστούκι ...
Καθίκι , μπάσταρδε , τελευταίε ... φώναξε και τον έσπρωχνε ...
Σε αγαπάω κατάλαβέ με ...
Είσαι ένας τιποτένιος , ένας τελευταίος , ένα καθίκι που πούλησε τη ψυχή του στα κωλοχρήματα για να σκοτώσει εμένα για λογαριασμό ενός άρρωστου ...
Ρεγγίνα μου ...
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΡΕΓΓΙΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΕ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ... ΠΑΡΑΤΑ ΜΕ ...
Συγνώμη αγάπη μου , άλλαξα ... Πίστεψέ με σε παρακαλώ ... της είπε και γονάτισε μπροστά της ...
Σήκω πάνω ...
Ο Πάρης σηκώθηκε ...
Φύγε Μακριά μου ... Δεν θέλω να σε ξέρω ... Αν με αγάπησες ποτέ πραγματικά , φύγε για το καλό και των δύο μας ... Εσύ δεν είσαι έρωτας ... Δολοφόνος είσαι ...
Ο Πάρης έσκυψε το κεφάλι και έφυγε ... Η Ρεγγίνα ένιωσε να ζαλίζεται ... Γονάτισε στη παραλία και ένα ουρλιαχτό βγήκε από μέσα της και διαπέρασε τη νύχτα ... Μετά ξέσπασε σε γοερά κλάματα ... Η μοίρα της έπαιζε άσχημα και παράξενα παιχνίδια ... Και έκανε όνειρα για τη σχέση της με τον Πάρη ώσπου όλα αυτά γκρεμίστηκαν συθέμελα σε ένα βράδυ ...
Ο Πάρης έφτασε στο ξενοδοχείο και γκρέμισε από τα νεύρα του όλο το δωμάτιο ... Έπρεπε να τη κερδίσει ξανά ώστε να τη σώσει ... Η Ρεγγίνα μετά από τρεις ώρες κλάματος έφτασε στο σπίτι της τρέχοντας σαν τη τρελή , μπήκε στο Ίντερνετ να βρει μεταφορική εταιρεία και να βρει αεροπορικά εισιτήρια για μεθαύριο για τη πρώτη πρωινή πτήση από Βαρκελώνη για Αθήνα και τα έκλεισε ... Ξεκίνησε σαν τρελή πάλι να ετοιμάζει βαλίτσες και αύριο θα συνεννοούταν με την εταιρεία για το πως θα μεταφέρει στην Ελλάδα τους πίνακές της ...
SPOILER : ΑΓΡΙΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ...
By SinaBlue92
VOCÊ ESTÁ LENDO
Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️
AventuraΑστυνομική - Ερωτική Περιπέτεια ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΜΕΡΟΥΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ) 18+ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ @LilDevil1961 ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΞ...