''Αγάπη μου κάνε υπομονή και θα σε σώσω από αυτόν θα σε σώσω θα το δεις'' ...
Οδηγούσε σαν τρελός στους δρόμους να πάει να λογαριαστεί με τον Αλέξη και να σώσει τη Ρεγγίνα ... Ήταν αποφασισμένος να τελείωνε μια και καλή με αυτή την ιστορία και να έσωζε τη γυναίκα που είχε ερωτευτεί ...
Έφτασε και πάρκαρε έξω από εγκαταλειμμένη αποθήκη ... Βγήκε έξω από το αμάξι ...
ΡΕΓΓΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ... ούρλιαξε ...
Έτρεξε μέσα στην αποθήκη και είδε την Ρεγγίνα δεμένη χειροπόδαρα και φοβισμένη και δίπλα της τον Αλέξη να της πιέζει ελαφρώς ένα μαχαίρι στο λαιμό της ...
Βρε καλώς τον ...
Σκάσε ρε πούστη ... Μη φοβάσαι Ρεγγίνα ...
ΠΑΡΗ ΣΩΣΕ ΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ... ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ...
Έλα να τη σκοτώσουμε μαζί έλα ... Μιας και δεν έχεις το θάρρος να το κάνεις μόνος σου ...
Ο Πάρης ρίχνει μια γερή κλωτσιά στον Αλέξη και ο Αλέξης σωριάζεται από τον πόνο ... Παίρνει το μαχαίρι και το πετάει από εκεί πέρα ... Η Ρεγγίνα αποτραβιέται φοβισμένη σε μια γωνία ...
Ο Πάρης σηκώνει τον Αλέξη από το πάτωμα και του ρίχνει μια δυνατή μπουνιά ... Ο Αλέξης όμως ανακτά τις δυνάμεις του και ρίχνει και αυτός μια στον Πάρη ... Έπεσαν κάτω και άρχισαν τα κλωτσομπουνίδια ...
Μπάσταρδε εσύ τη κατέστρεψες ... ΒΡΩΜΟΜΠΑΣΤΑΡΔΕ ...
ΕΝΑΣ ΔΕΙΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ;;;
Το ξύλο δεν είχε τελειωμό ... Η Ρεγγίνα φώναζε για βοήθεια και εκείνοι συνέχιζαν το ξύλο για αρκετή ώρα ... Ώσπου ένας πυροβολισμός ακούστηκε ... Μετά ένας δεύτερος ... Η Ρεγγίνα ένιωσε να χάνει τις αισθήσεις της ... Σαν ταινία περνούσε η ζωή από μπροστά της ... Τα παιδικά της χρόνια , οι παρέες της , τα πρώτα της χτυποκάρδια , το μόντελινγκ , ο πρώτος πίνακας που ζωγράφισε , οι γονείς της , οι στιγμές στη πασαρέλα , η στιγμή με τα χρώματα , τα καβαλέτα και τις ακουαρέλες που αγόρασε , σαν μια ταινία που τη διαδέχτηκε το σκοτάδι ... Βυθίστηκε στο έρεβος της λήθης , στο απόλυτο σκοτάδι ...
Φτάνουμε σιγά σιγά προς το τέλος της ιστορίας ...
By SinaBlue92
YOU ARE READING
Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️
AdventureΑστυνομική - Ερωτική Περιπέτεια ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΜΕΡΟΥΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ) 18+ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ @LilDevil1961 ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΞ...