Ταξίδι

450 28 11
                                    

Το αεροπλάνο πετούσε ... Ο Πάρης μέσα του ένιωθε νεκρός ... Θα θυσίαζε το είναι του για ένα επάγγελμα και μια φιλία που αλλιώς ξεκίνησε και ούτε που ήξερε ο ίδιος που θα κατέληγε ... Πιο κρύος και από τον Βόρειο Πόλο στη καρδιά του ... Έπρεπε να απογυμνωθεί από κάθε συναίσθημα για να καταφέρει την αποστολή του ... Ο Αλέξης τον διαβεβαίωσε πως κανένας τους δεν θα πήγαινε φυλακή και πως την Ρεγγίνα κανείς δεν θα την αναζητούσε και θα την θεωρούσαν εξαφανισμένη και θα έκλεινε η υπόθεση ... 



Έφτασε στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης ... Πήγε και παρέλαβε την βαλίτσα του από τους κινούμενους ιμάντες ... Βγήκε με γοργά βήματα έξω και ήθελε να ανασάνει ... Δεν άντεξε και έκανε  τσιγάρο ... Το είχε ανάγκη ... Αφού το έσβησε ανάσαινε ... Αυτό που θα έκανε θα το είχε βάρος στη συνείδησή του για μια ολόκληρη ζωή ... Αλλά προείχε η δουλειά του ,μη βρισκόταν πάλι απένταρος ...

Το μόνο σίγουρο ήταν ότι είχε μπλέξει με έναν άνθρωπο που τον έκανε πιόνι του ... 

Πήρε ταξί , φόρτωσε τη βαλίτσα , είπε τη διεύθυνση του ξενοδοχείου και έφυγαν από το αεροδρόμιο ... Ήταν χαμένος στις σκέψεις του κοιτώντας έξω από το παράθυρο ... 


Πλήρωσε τον οδηγό , πήρε τη βαλίτσα και μπήκε μέσα στο ξενοδοχείο ... Πήγε στη ρεσεψιόν , είπε το όνομά του και η κοπέλα του έδωσε το κλειδί-κάρτα του δωματίου ... Την ευχαρίστησε , πήρε το ασανσέρ και πήγε στον όροφό του ... Άνοιξε τη πόρτα , μπήκε μέσα , έκλεισε τη πόρτα πίσω του και έπεσε στο κρεβάτι ξεφυσώντας ... 

Δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου ... μονολόγησε ... 

Γδύθηκε και πήγε και έκανε ντους ... Βγήκε με μια πετσέτα τυλιγμένη γύρο από τη μέση του , σκουπίστηκε με αυτή και με το πιστολάκι στέγνωσε  τα μαλλιά του ... Αφού χτενίστηκε , φόρεσε ένα καθαρό μποξεράκι , ένα μαύρο παντελόνι φόρμας και ένα γκρι φούτερ ... Κοίταξε απέξω από το παράθυρο ... Κτύποι ακούστηκαν στη πόρτα ...

Yes (Ναι)

Open the door ... There is something for you (Άνοιξε τη πόρτα ... Είναι κάτι για σένα)

Ο Πάρης άνοιξε τη πόρτα και ένας μυστήριος τύπος τον κοίταξε και του έδωσε ένα δέμα ... Πριν προλάβει να πει κάτι ο Αλέξης ο μυστήριος τύπος εξαφανίστηκε ... Και τότε θυμήθηκε τα λόγια του Αλέξη ...


Ο Αλέξης του είχε στείλει με email το πρόγραμμα και τις καθημερινές μετακινήσεις της Ρεγγίνας ... Σκεπτικός ξεκίνησε να το διαβάσει και να οργανώσει τις κινήσεις του ... 



Βράδυ 

Φορώντας τζιν παντελόνι , δερμάτινο τζάκετ , αθλητικά παπούτσια και μια μπλούζα με ροκ στάμπα έκανε μια νυκτερινή , μεγάλη βόλτα στη πόλη της Βαρκελώνης ...  Πέρασε από το παραλιακό δρόμο , μετά κατευθύνθηκε στη Las Ramblas και μπήκε σε ένα μπαρ ... Παρήγγειλε το ποτό του , έπινε και κάπνιζε ... Τη προσοχή του τράβηξε μια ψηλή , μελαχρινή γυναίκα με ένα προκλητικό λευκό , κοντό φόρεμα ...  Του χαμογέλασε και τον πλησίασε ... Της έκλεισε το μάτι και τη κέρασε ποτό ... Μιλήσαν για αρκετή ώρα ... 

Το υπόλοιπο της βραδιάς τους βρήκε να φασώνονται στις τουαλέτες και μετά να κάνουν άγριο σεξ εκεί ... Μετά συνέχισαν τη βραδιά τους σε ένα μεταμεσονύκτιο εστιατόριο ... Τη πλήρωσε για τις υπηρεσίες της και ο καθένας συνέχισε τον δρόμο του ... Ένα βράδυ με μια πόρνη ήταν ότι πρέπει για να ξεχάσει αυτό που θα πήγαινε να κάνει ... 


By SinaBlue92

Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora