Λίγο πριν το μεσημέρι κάπου στα νότια προάστια της Αττικής μια κόκκινη Ferrari και μια μαύρη Maseratti κοντραριζόντουσαν στους δρόμους ... Η μάχη ήταν ισόπαλη μέχρι στιγμής ... Ο Πάρης αλλάζει ταχύτητα και ξεπερνά τον Αλέξη που πασχίζει με νύχια και με δόντια να τον ξεπεράσει ... Ο Πάρης γελάει ευχαριστημένος και ο Αλέξης έχει τσαντιστεί ... Ο τελικός προορισμός τους το πάρκινγκ του νυχτερινού κέντρου που είναι συνιδιοκτήτες ... Ο Πάρης ελάττωσε ταχύτητα καθώς έφτασε πρώτος στο πάρκινγκ και λίγα λεπτά μετά πάρκαρε ξεφυσώντας ο Αλέξης ...
Ρε μαλάκα μια φορά είπαμε να κάνουμε κόντρα εμείς οι δύο και με ξεφτίλισες ...
Ο Αλέξης με τον Πάρη γνωρίστηκαν όταν υπηρετούσαν τη στρατιωτική τους θητεία ... Ο Πάρης είχε τελειώσει τεχνικός υπολογιστών αλλά επειδή δεν έβρισκε δουλειά δούλευε ως βοηθός ντέντεκτιβ και αργότερα ως ντέντεκτιβ σε γραφείο παρακολουθήσεων ... Ο Αλέξης αποφάσισε να τον κάνει συνέταιρο στο καλύτερο κλαμπ το FIRE που ήταν καυτός προορισμός για διασκέδαση και χορό ... Αυτό επισφράγισε τη φιλία τους και τη συνεργασία τους ...
Τι να κάνουμε Άλεξ , μάλλον δεν ήσουν σε καλή φόρμα σήμερα ...
Έχε χάρη , αυτό σου λέω μόνο , έχε χάρη , του είπε και γελώντας και οι δυο τους μπήκαν στο κέντρο ... Μίλησαν με τους υπαλλήλους και τους πορτιέρηδες και μετά πήγαν στο γραφείο του Αλέξη να συζητήσουν ...
Ένα ουίσκι είναι αυτό που χρειάζομαι ... είπε ο Αλέξης και γέμισε το κρυστάλλινο ποτήρι με το ουίσκι , άνοιξε το ψυγειάκι και έβαλε μερικά παγάκια στο ποτήρι του ...
Εσύ θες ουίσκι ;;;
Όχι , θα κάνω κάνα τσιγάρο ...
Ο Αλέξης έκατσε στη καρέκλα του γραφείου του και έπινε το ουίσκι του ενώ ο Πάρης κάπνιζε ... Όταν τελείωσε το τσιγάρο του ο Αλέξης είπε στον Πάρη
Έχω να σου κάνω μια πρόταση ...
Το μυστήριο ύφος του Αλέξη τον τρόμαζε ...
Τι είδους πρόταση είναι αυτή ;;;
Κάτι μου λέει πως δεν θα αρνηθείς ...
Λέγε ρε ...
Θέλω να στείλεις στον αγύριστο μια πόρνη ...
Ο Πάρης τον κοίταξε απορημένος ;;;
Τι πράγμα ;;;
Θέλω να πας να σκοτώσεις μια τελευταία ...
Ο Πάρης σηκώθηκε νευριασμένος επάνω ...
Καλά τρελάθηκες ρε μαλάκα ;;; Τι με βάζεις να κάνω ;;; Θα πάμε φυλακή ρε ...
Ηρέμησε , άμα κάνεις αυτά που θα σου πω εγώ δεν θα πάμε φυλακή ...
ΟΧΙ ΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ...
ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ...
ΝΑΙ ΡΕ ... του είπε και τον έσπρωξε ... Ο Αλέξης τον έπιασε από τον γιακά του ...
Αν δεν κάνεις αυτό που θα σου πω , θα χάσεις το μερίδιο από την επιχείρηση και θα δίνεις αγώνα για να επιβιώσεις καθημερινά ...
Ο Πάρης έμεινε για λίγο σκεφτικός ... Σαν να πάγωσε κάτι μέσα του ...
Και γιατί μπλέκεις εμένα ;;; Γιατί δεν πας να το κάνεις εσύ ;;; τον ρώτησε σπρώχνοντάς τον ...
Δεν θέλω να αφήσω τη δουλειά μου εδώ ...
Αλλά για πες μου όμως , γιατί κρύβεις τόσο μίσος για αυτή τη γυναίκα και θες να τη σκοτώσεις ;;;
By SinaBlue92
BINABASA MO ANG
Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️
AdventureΑστυνομική - Ερωτική Περιπέτεια ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΜΕΡΟΥΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ) 18+ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ @LilDevil1961 ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΞ...