Είχε βρει ένα παραθαλάσσιο εστιατόριο που είχε θέα την όμορφη , φωταγωγημένη παραλία της Βαρκελώνης και τη περίμενε ... Κοιτούσε την ώρα ... Αυτό το βράδυ θα την μάθαινε καλύτερα από κάθε άλλη φορά ... Θα ήταν η προτελευταία φορά ;;; Η τελευταία ;;; Μάλλον η τελευταία θα αργούσε λίγο ακόμα ...
Την είδε να μπαίνει με αέρα και στυλ ... Φορούσε μια στενή pencil φούστα ψηλόμεση μαύρη και από πάνω ένα κοντό μαύρο δαντελένιο τοπ με λεπτές ράντες ... Και μπεζ ψηλοτάκουνα πέδιλα ... Είχε εντυπωσιαστεί και σηκώθηκε πάνω ... Το βλέμμα της τον θαύμασε ... Είχε ξυριστεί και φορούσε ένα σκούρο μπλε πουκάμισο και μαύρο υφασμάτινο παντελόνι ... Ήταν απλός αλλά τόσο αρρενωπός και εντυπωσιακός ...
Καλησπέρα , δεν άργησα ;;;
Καθόλου ...
Φιλήθηκαν στα μάγουλα και έκατσαν στις θέσεις τους ... Ο σερβιτόρος ήρθε και έδωσαν τις παραγγελίες τους ...
Κοιτάς τη θέα , έτσι δεν είναι ;;;
Μα είναι καταπληκτική ... Με τι ασχολείσαι Πάρη αν επιτρέπεται ;;;
Είμαι επιχειρηματίας σε νυχτερινά κλαμπ και γενικά με επιχειρήσεις ... Εσύ η καθαυτού ασχολία σου είναι ζωγράφος ...
Μάλιστα αν και παλιά είχα δουλέψει ως μοντέλο αρκετά χρόνια ...
Τι σε έκανε να εγκαταλείψεις το μόντελινγκ ;;;
Πρώτα πρώτα η μεγάλη μου αγάπη για τη ζωγραφική ... Ζω για να ζωγραφίζω και να μεταφέρω τους θεατές μέσω των πινάκων μου στους δικούς μου κόσμους και στα δικά μου όνειρα ... Μετά κάποιοι άλλοι παράγοντες ... Ανήθικες προτάσεις , τοξικές σχέσεις ...
Πολύ όμορφα τα λες ... της είπε χαμογελώντας ...
Αλήθειες λέω ... Να το κάνεις πιο συχνά αυτό ...
Ποιο πράγμα ;;;
Να χαμογελάς ... Σου πάει ...
Αυθόρμητα ο Πάρης χάϊδεψε το χέρι της και έσκυψε το κεφάλι του ντροπαλά ... Αυτή η γυναίκα είχε καταφέρει να του αλλάξει τις εχθρικές του διαθέσεις , πως στο καλό το είχε καταφέρει ...
Μεγάλη μου βλακεία να συμφωνήσω στο σχέδιο του Αλέξη ... Είμαι μαλάκας τελικά , σκέφτηκε από μέσα του ...
Η Ρεγγίνα δεν ήθελε να πάρει το βλέμμα της από πάνω του ... Κάτι την έλκυε σε αυτό τον άντρα και ήταν ανεξήγητο ... Εξωπραγματικά γοητευτικός ...
Φαντάζομαι θα είναι επικίνδυνη η νύχτα ...
Ναι ... Αλλά εγώ ξέρω και φυλάγομαι από τις κακοτοπιές δεν είμαι κανάς χθεσινός ...
Το ελπίζω ... του είπε ...
Έφαγαν το φαγητό τους και ήπιαν το κρασί τους συζητώντας για ζωγραφική , δουλειές και για τη Βαρκελώνη ... Όταν τελείωσαν το φαγητό τους το κρασί είχε κάνει τη δουλειά του ... Τους είχε χαλαρώσει έτσι ώστε να έρθουν πιο κοντά ...
Λοιπόν , ξέρεις κάτι ;;;
Για πες ... του είπε γλυκά και ναζιάρικα ...
Θέλω να σε νιώσω , να αισθανθώ το κορμί σου και να βυθιστώ μέσα σου ...
Στα λόγια του Πάρη η Ρεγγίνα άρχιζε να ερεθίζεται ... Οι ρώγες του στήθους της σκλήραναν , το στήθος της το ένιωθε ζεστό και το σημείο της ερεθισμένο ... Η βαθιά αρρενωπή φωνή του , τα γαλαζοπράσινα μάτια του , τα λεπτά του καλογραμμένα χείλη και το χώρισμα στο πηγούνι του , τον έκαναν απλά ακαταμάχητο και της απελευθέρωσαν την επιθυμία της να συνευρεθεί μαζί του ...
Πολύ ενδιαφέρουσα επιθυμία και σου δίνω την άδεια να κάνεις όλα αυτά που θες ... του είπε ...
Ο Πάρης πλησίασε κοντά της και ξεκίνησαν να φιλιούνται αισθησιακά ... Όταν ξεκόλλησαν τα χείλη τους η Ρεγγίνα είπε ...
Ζήτα λογαριασμό , μη χάνουμε άλλο χρόνο ... Και εγώ σε θέλω ...
ΣΠΟΙΛΕΡ : ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΔΥΟ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ...
By Sina Blue92
KAMU SEDANG MEMBACA
Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️
PertualanganΑστυνομική - Ερωτική Περιπέτεια ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΜΕΡΟΥΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ) 18+ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ @LilDevil1961 ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΞ...