Αλήθειες και Αποκαλύψεις 🔞

624 28 21
                                    

Γουστάρεις αυτό που σου κάνω ;;;

Ναι ναι ναι ...

Μπαινόβγαινε μέσα της γρήγορα ... Είχαν ξυπνήσει μαζί και συνέχισαν τα χθεσινοβραδινά ... Τελείωσαν μαζί και με ένταση ... Ξεκόλλησαν τα κορμιά τους και πρώτη μπήκε στο μπάνιο η Ρεγγίνα και μετά ο Πάρης ...

Όταν ντυνόταν η Ρεγγίνα ο Πάρης εμφανίστηκε μόνο με το εσώρουχό του ... Το βλέμμα του εντόπισε τρία σκίτσα πάνω στο τραπεζάκι απέναντι από το κρεβάτι ...Τα πήρε στα χέρια του και εντυπωσιάστηκε ... Όσο κοιμόταν η Ρεγγίνα τον είχε σχεδιάσει ολόγυμνο να κοιμάται και σε ένα άλλο σχέδιο το σεντόνι να καλύπτει τα επίμαχα σημεία του και είχε πετύχει κάθε λεπτομέρεια του κορμιού του και του προσώπου του ...

Είσαι εξαιρετική ζωγράφος ...

Αφού με εμπνέεις από όλες τις απόψεις ... Θες να στα χαρίσω ;;;

Όχι , όχι , δεν χρειάζεται , κράτησέ τα ... Θα έρθεις να πιούμε καφέ μαζί ...

Ναι αμέ ...



Κατέβηκαν στην αίθουσα του πρωινού , σερβιρίστηκαν και ξεκίνησαν να πίνουν τον καφέ τους ... 

Τελικά δεν μου είπες για όλα όσα σε έκαναν να φύγεις από την Ελλάδα και να ξεκινήσεις εδώ μια νέα αρχή ...

Πέρα από τις ανήθικες προτάσεις στο κόσμο του μόντελινγκ ήμουν μπλεγμένη μέσα σε μια επικίνδυνη και τοξική σχέση ... Τα είχα με τον Αλέξη Παπαδάκη , τον επιχειρηματία ... Με ζήλευε και με χτυπούσε χωρίς λόγο ... Νόμιζε ότι τον απατούσα ... Έκανα υπομονή αλλά δεν άντεξα άλλο το ξύλο και μονίμως να με παρεξηγεί και να με μειώνει ... Πριν πολλά χρόνια σε ένα πάρτι γενεθλίων του ήταν καλεσμένη όλη η κοσμική Αθήνα ... Ήμουν ακόμα ζευγάρι με αυτόν ... Ένας δικηγόρος μέθυσε και δεν αισθάνθηκε καλά ... Τον πήγα σε μια κρεβατοκάμαρα και του έβγαλα τα παπούτσια ... Τον έβαλα να ξαπλώσει και εκείνη την ώρα μπήκε μέσα ο Αλέξης , νόμιζε ότι του την έπεφτα και έφαγα πολύ ξύλο και βρίσιμο ... Όταν τελείωσε το πάρτι με κυνήγησε σε όλο το σπίτι αλλά εγώ μπήκα εγκαίρως στο αμάξι και έμεινα στο σπίτι μιας γνωστής μου για ένα μήνα ... Μου έλεγε ότι θα σταματούσε , ότι δεν θα το ξαναέκανε και εγώ έμενα μαζί του γιατί νόμιζα ότι θα άλλαζε συμπεριφορά  ... Αλλά ευτυχώς που έφυγα ...

Ο Πάρης ένιωσε κάτι να αλλάζει ολοκληρωτικά μέσα του ... Η κοπέλα του έλεγε την αλήθεια ... Δεν έφταιγε εκείνη αλλά ο Αλέξης ... Ο φίλος του και συνάδελφός του αποδείχθηκε άρρωστος ζηλειάρης και ψυχάκιας ... Και εκείνος ένας μεγάλος βλάκας που συμφώνησε στο άρρωστο σχέδιο του συναδέλφου του να της πουλήσει έρωτα και να τη στείλει στον αγύριστο ..

Της χάιδεψε το χέρι ...

Ξέχασέ τα όλα αυτά ... Καλά έκανες που έφυγες από αυτόν ... Θα πας στη γκαλερί ...

Ναι ... πρέπει να τακτοποιήσω τα πράγματα και να δουλέψω κιόλας ...

Θα ήθελα αν μπορείς και εσύ νωρίς το απόγευμα να πάμε στο Park Guell ...

Ναι , βέβαια μαζί θα πάμε ...

Ωραία ...

Πέρασα τέλεια χθες μαζί σου ...

Έπεται και συνέχεια ... της είπε και της έκλεισε το μάτι πονηρά ...

Φιλήθηκαν μπροστά στο κόσμο ... Όταν ξεκόλλησαν τα χείλη τους , ο Πάρης της χάιδεψε τα μαλλιά και της είπε πως περιμένει τηλεφώνημά της για να πάνε στο Park Guell νωρίς το απόγευμα ...


By SinaBlue92

Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin