Αλλά για πες μου όμως , γιατί κρύβεις τόσο μίσος για αυτή τη γυναίκα και θες να τη σκοτώσεις ;;;
Ο Αλέξης έβγαλε μια φωτογραφία από ένα συρτάρι ... Η φωτογραφία έδειχνε τον Αλέξη και δίπλα του μια πολύ όμορφη κοπέλα με κοντό καρέ μαλλί , πράσινα μάτια , λευκό δέρμα και έντονα χείλη ... Φορούσε ένα στράπλες μαύρο φόρεμα και έκανε μια χορευτική φιγούρα ενώ ο Αλέξης κάπνιζε τσιγάρο ... Τη φωτογραφία την έδωσε στο Πάρη όπου το βλέμμα του έπεσε κατευθείαν στη κοπέλα ...
Αυτή είναι η Ρεγγίνα , η πρώην κοπέλα μου ...
Τι δουλειά έκανε ;;;
Μοντέλο αλλά ασχολούταν και με τη ζωγραφική ... Ήταν το πάθος της ...
Και γιατί θες να της κάνεις κακό ;;;
Γιατί με απατούσε συστηματικά και με πρόδιδε ...
Κάτι δεν άρεσε στο Πάρη σε όλη αυτή την ιστορία ...
Μήπως είσαι λιγάκι υπερβολικός ;;;
Ναι ... Να τη βρίσκεις στο κρεβάτι σου χαράματα με το πρώτο τυχόντα και μετά είμαι υπερβολικός ...
Με βάζεις να κάνω πολύ επικίνδυνο πράγμα ...
Δεν θα μπλέξεις καθόλου ...
Που βρίσκεται αυτή τώρα ;;;
Έβαλα κάτι έμπιστους μου να τη παρακολουθήσουνε και βρίσκεται εκτός Ελλάδος...
Σε ποια χώρα ;;;
Στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Βαρκελώνη ...
Μάλιστα ... Πως ζει εκεί ;;;
Πουλάει τους πίνακές της ... Εδώ και επτά χρόνια ζει εκεί ...
Και εγώ τι πρέπει να κάνω ;;;
Καταρχήν να μην έχεις συναισθήματα για εκείνη ...Θα σου δώσω το ημερήσιο πρόγραμμά της ,που πάει σε ποιες τοποθεσίες και θα τη παρακολουθήσεις ... Όταν σου δοθεί η ευκαιρία , να πας και καλά να της δώσεις βοήθεια , ή να της πεις ότι σου αρέσουν οι πίνακές της ... Κέρδισε την εμπιστοσύνη της και παίξτο και λίγο ερωτευμένος μαζί της ... Εντάξει ένα πήδημα θα είναι ... Μετά όταν βρεις την ώρα να τη στείλεις στον αγύριστο ...
Και που θα βρω όπλο αφού θες τόσο πολύ να το κάνω εγώ ;;; Και γιατί ;;;
Γιατί σε εμπιστεύομαι ... Το όπλο θα το βρεις από κάποιον έμπιστό μου που θα σε συναντήσει στο ξενοδοχείο που θα μείνεις στη Βαρκελώνη ... Όταν έρθει η στιγμή , θα την οδηγήσεις σε μια ερημική τοποθεσία και θα έρθει η ώρα της ... Αλλά με γάντια ,μη βρούνε ίχνη ... Είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρεις ,αλλά μια συμβουλή :
Σε ακούω ... του είπε ψυχρά ο Πάρης ...
Πρόσεξε μην την ερωτευτείς στα αλήθεια ... Αυτή είναι μεγάλη πουτάνα ...
Και τι θα κερδίσω από όλο αυτό άμα το κάνω ;;;
Τη παραμονή στην επιχείρηση και 5.000 ευρώ για σένα φίλε μου ...
Ο Πάρης είχε μπλέξει ήδη άσχημα και δεν μπορούσε να κάνει και τίποτα για να ξεμπλέξει ... Σαν να είχαν αδρανοποιήσει το μυαλό του και τη σκέψη του ... Σαν ένα ρομπότ που δεν είχε ελεύθερη βούληση και καθοδηγούταν από κάποιον άλλον ...
By SinaBlue92
ESTÁS LEYENDO
Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️
AventuraΑστυνομική - Ερωτική Περιπέτεια ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΜΕΡΟΥΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ) 18+ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ @LilDevil1961 ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΞ...