Δεν είμαι αυτός που νομίζεις 🔞

466 26 13
                                    

Βάλτε ακουστικά και πατήστε το σύνδεσμο του τραγουδιού του κεφαλαίου ... Ταιριάζει με το κεφάλαιο ...

Η ώρα είχε φτάσει ... Χτύπησε το κουδούνι της Ρεγγίνας ... Άνοιξε η πόρτα και εμφανίστηκε η Ρεγγίνα ξυπόλητη , φορώντας ένα σκούρο μπλε , με σκισίματα σορτς και ένα φαρδύ ,σχεδόν ξεκούμπωτο  λευκό πουκάμισο ... Τον αγκάλιασε , φιλήθηκαν και τον πήρε από το χέρι να μπει μέσα στο σπίτι της ... 

Καλησπέρα ,αυτό είναι για σένα ... της είπε και της έδωσε μια χάρτινη σακούλα που είχε μέσα ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί ...

Σε ευχαριστώ πολύ , είσαι ευγενέστατος ... Αλλά και εσύ πρέπει να κάνεις κάτι για μένα ... του απάντησε γλυκά ...

Σαν τι δηλαδή ;;; τη ρώτησε και τη πλησίασε προκλητικά ...

Η Ρεγγίνα τον έβαλε να κάτσει στον καναπέ της ... Έκατσε στα γόνατά του και ξεκίνησαν να φιλιούνται παθιασμένα ... Χάιδευε τα μαλλιά του , φιλούσε τον λαιμό του και ανέπνεε από το αρρενωπό , ελαφρύ άρωμά του ...

Μοσχοβολάς ... του είπε ανάμεσα στα φιλιά της ...

Εκείνος χάιδευε τα πόδια της , τη μέση της , τη φιλούσε πάνω από το σουτιέν της , της χούφτωνε τους γοφούς ...

Θέλω να γδυθείς και να ποζάρεις για μένα ...του είπε ...

Έπειτα ο Πάρης σηκώθηκε επάνω ... Κοιτώντας τη προκλητικά γδύθηκε και έμεινε τελείως γυμνός ...

Έτσι με θέλεις ;;; της είπε με προκλητική και σιγανή φωνή ...

Ναι ... Πήγαινε εκεί στη καρέκλα , όρθιος και ακούμπα το χέρι σου στη πλάτη της καρέκλας και δώσε μου το προφίλ σου ...

Πήρε το μπλοκ ακουαρέλα της και με το μολύβι της ξεκίνησε να τον αποτυπώνει για άλλη μια φορά ... Ήταν η πηγή έμπνευσής της , ένας άνδρας που την είχε συγκινήσει από πολλές απόψεις ... Έκανε σχέδια και ήθελε να του προτείνει να έρθει στην Ελλάδα μαζί του να κάνει μια έκθεση εκεί και να μείνουν μαζί , να δοκιμάσουν τη σχέση τους ...



Λίγη ώρα μετά ολοκλήρωσε το έργο της ...

Τελειώσαμε ... Είσαι εντάξει ;;;

Α ναι ;;; Ωραία , καλά είμαι ...

Γύρισε και τον είδε ολόγυμνο ... Ο ευμεγέθης φαλλός του με τις καστανόξανθες τριχούλες γύρω από αυτόν , τα μακριά , γυμνασμένα πόδια , οι φαρδιές του πλάτες , τα μπράτσα του και το τριχωτό του με όσες τρίχες έπρεπε στέρνο , την έκαναν να αναστενάξει και να κατευθυνθεί προς εκείνον ... Της χαμογέλασε προκλητικά και εκείνη χάιδεψε το γουβάκι-χώρισμα στο πηγούνι του με το δείκτη της απαλά ... Σειρά είχε το περίγραμμα των λεπτών χειλιών του ...

Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin