Η μοιραία συνάντηση

413 28 16
                                    

Πέρασε πρώτα από τη μικρή γκαλερί της να την ανοίξει και να τακτοποιήσει τα έργα της ... Έπειτα άνοιξε προσεκτικά δύο καινούριους πίνακες που είχε φτιάξει πριν δύο μέρες να τους εκθέσει και αυτούς ... Έκανε μερικά τηλεφωνήματα  και έπειτα ήρθαν τρεις πελάτες από το εξωτερικό πλούσιοι , που είχαν μανία με τους πίνακες για να τους δουν ... Τελικά ο ένας πελάτης αγόρασε έναν πίνακα και το ζευγάρι δύο πίνακες ... Πλήρωσαν τη Ρεγγίνα , η Ρεγγίνα τους έκοψε απόδειξη , τους ευχαρίστησε και έφυγαν ... 



Μην τη χάσεις από τα μάτια σου να γίνεις η σκιά της ...


Η Ρεγγίνα πήγε στην υπαίθρια αγορά ... Ήθελε να αγοράσει μερικά φρούτα για να φτιάξει φρουτοσαλάτα και φρέσκα λαχανικά για να φτιάξει μια νόστιμη σούπα ... Ήταν βαριές οι σακούλες και κρατούσε και τη τσάντα της στον ωμο της  ... Σταμάτησε και μπήκε μέσα σε ένα φούρνο να αγοράσει ψωμί ... Όταν βγήκε έξω δεν άντεξε και της έπεσαν οι σακούλες από τα χέρια της και παραλίγο η σακούλα με το  ψωμί ... Άκουσε τρέξιμο και σήκωσε το κεφάλι της ...

Μπορώ να σας βοηθήσω ...

Η Ρεγγίνα έμεινε έκθαμβη στη θέα ενός ψηλού , καστανόξανθου άντρα , με αρρενωπή εμφάνιση , βαθιά ερωτική - ραδιοφωνική φωνή , απροσδιόριστη γοητεία , στητό κορμί , φαρδιές πλάτες και γαλαζοπράσινα μάτια ...

Ναι , παρακαλώ ... είπε η Ρεγγίνα ... Μίλησαν και οι δύο στα Αγγλικά ... 

Αφού τη βοήθησε με τις σακούλες της εκείνη τον ευχαρίστησε ...

Από που είστε ;;; τον ρώτησε ...

Από την Ελλάδα ...

Αλήθεια μου λέτε ;;; Και εγώ Ελληνίδα είμαι ... του απάντησε  ενθουσιασμένη στα Ελληνικά ...

Πως σε λένε ;;;

Πάρη ...

Εμένα Ρεγγίνα ... είπε και έτεινε το χέρι της και έκαναν χειραψία ...

Πως βρέθηκες στη Βαρκελώνη ... 

Ταξίδι για δουλειές , εσύ κατοικείς εδώ ;;;

Ναι εδώ και πολλά χρόνια ... Αλλά να μην τα λέμε στο όρθιο ... Θες  να πάμε στη γκαλερί να παραγγείλουμε κάτι και να φάμε παρέα ;;;

Ναι βέβαια αλλά μη μπαίνεις σε κόπο ...

Κανένας κόπος ... Πάμε ...

Την ακολούθησε και τη περιεργαζόταν ... Κάτι ξεκίνησε να γεννιέται μέσα του ... Ήταν μια κοπέλα φωτεινή , όμορφη , γλυκιά και καλή ... Αναρωτιόταν γιατί θα πήγαινε να της έκανε κακό ... Αλλά έπρεπε να μάθει ποια πραγματικά ήταν ... Και θα το έκανε πολύ σύντομα ...

Παρήγγειλε φαγητό , τον κέρασε και έκατσαν να φάνε στο ατελιέ της ...

Zωγράφος  εεε ;;;

Τι άλλο ;;; 

Πολύ όμορφα δημιουργείς ...

Να είσαι καλά ... 

Πριν έκανες κάποιο άλλο επάγγελμα;;;

Έκανα μόντελινγκ αλλά τα παράτησα ...

Για ποιο λόγο ;;;

Μεγάλη ιστορία ...

Κάποια στιγμή θα ήθελα να μου τη διηγηθείς ... Ευχαριστώ για το κέρασμα ... 

Έπρεπε να σε ευχαριστήσω κάπως για τη βοήθεια που μου προσέφερες ... 

Αύριο το βράδυ μπορείς να βγούμε ;;; 

Ναι ... Εξάλλου ήταν να πάω σε μια εκδήλωση αλλά ακυρώθηκε και μου το είπαν σήμερα το πρωί  ... Θα έρθω Πάρη ...

Αντάλλαξαν αριθμούς κινητών και της είπε να περιμένει μήνυμά του για την ωρα και το μέρος ... 


Έφυγε από τη γκαλερί της Ρεγγίνας και περπατούσε στο δρόμο ... Το κινητό του κτύπησε ...

Έλα τη συνάντησες ;;;

Ναι ...

Πως πήγε ;;;

Γνωριστήκαμε και θα βγούμε αύριο ...

Παραμύθιασέ τη πρώτα και μετά στείλτην στο αγύριστο ...

Μη με ξαναπάρεις τηλέφωνο Αλέξη ... Όταν γίνει κάτι θα σου τηλεφωνήσω εγώ ...

Σε αφήνω ... Ξέρεις εσύ ... 


Ο Πάρης τερμάτισε τη κλήση και σκέφτηκε 

Τι άλλαξε μέσα μου όταν την είδα ;;; Πάντως κάτι διαφορετικό ...


By SinaBlue92

Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora