Σκέψεις

421 27 19
                                    

Πάρης 

'' Είμαι ένας μαλάκας , ένας πανίβλακας που πήγε να πουλήσει τη ψυχή του για μια κωλοθέση και για ένα ψωροποσό χρημάτων ... Μα καλά πλύση εγκεφάλου μου έκανε ο Αλέξης ;;; Και εγώ  ο μαλάκας δεν τον αντιμετώπισα σθεναρά ... Πως θα ξεμπλέξω τώρα από αυτόν ;;; Δεν μπορεί , κάποιος τρόπος θα υπάρχει ... 

Πως μπόρεσε να κάνει κακό σε αυτό το γλυκό και πανέμορφο πλάσμα ;;; Γιατί τόσα ψέματα ;;; γιατί ;;; Μήπως θέλει να της πάρει τα περιουσιακά της στοιχεία ;;; Σίγουρα ... Αλλά γιατί ήθελε να μπολιάσει μίσος στη δικιά μου ψυχή για αυτή τη γυναίκα ;;;

Νομίζω πως είμαι ερωτευμένος με τη Ρεγγίνα ... Από τη πρώτη στιγμή ένιωσα κάτι που την είδα αλλά τώρα είμαι βέβαιος ... Δεν θέλω για κανένα  λόγο να της κάνω κακό αλλά πρέπει να της πω την αλήθεια ;;; Μετά πως θα με αντιμετωπίσει ;;; Δεν θέλω να τη χάσω ...

Με πιέζει ο χρόνος , ο Αλέξης , ο έρωτάς μου για τη Ρεγγίνα ... Αλλά πρέπει να κάνω κάτι να τη σώσω από τον Αλέξη ... 

Θα της κάνω έρωτα ... Θέλω να είμαι συνεχώς μαζί της και μέσα της ... Μετά θα πάμε σε ένα εστιατόριο να φάμε ή στη παραλία να μιλήσουμε και εκεί θα της τα αποκαλύψω όλα και μετά θα της πω πως άλλαξα γνώμη και πως εκείνη λέει την αλήθεια και πως είμαι ερωτευμένος μαζί της ... Φτάνει να ξέρει , να σωθεί και να προστατευθεί ... Κι αν χρειαστεί στα γόνατα θα πέσω να με συγχωρέσει γιατί μου έγινε απαραίτητη ...


By SinaBlue92

Δολοφόνος Έρωτας 🔞⚠️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora